Pomocy (szydełko)

1. Data: 2005-08-11 11:37:28

Temat: Pomocy (szydełko)
Od: Monika z Rybnika <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Pomozcie mi rozszyfrowac uklad w tym schemacie do tych bucików bo nijak
mi nie pasuje:

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=70837

Sa takie ładne a za chiny nie rozumiem jak maja byc zlozone te kawdraty
i trojkaty zeby bucik wyszedl jak na zdjeciu moze znajdzie sie ktos kto
mi to poludzku rozrysuje.

Prosze bardzo ładnie.

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

2. Data: 2005-08-11 11:40:35

Temat: Re: Pomocy (szydełko)
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika z Rybnika napisał(a):
> [...]
>
> Sa takie ładne a za chiny nie rozumiem jak maja byc zlozone te kawdraty
> i trojkaty zeby bucik wyszedl jak na zdjeciu moze znajdzie sie ktos kto

A to nie jest tak, ze gwiazdke masz zlozyc z gwiazdka, trojkat z
trojkatem itd? Rozrysowywac juz nei ma co, moze wydrukuj (albo narysuj),
wytnij, zloz i zobacz, czy wychodzi.

th

3. Data: 2005-08-11 11:45:02

Od: Monika z Rybnika <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Theli napisał(a):

> A to nie jest tak, ze gwiazdke masz zlozyc z gwiazdka, trojkat z
> trojkatem itd? Rozrysowywac juz nei ma co, moze wydrukuj (albo narysuj),
> wytnij, zloz i zobacz, czy wychodzi.
>
> th
No właśnie próbowałam ale nic mi z tego nie wychodzi :o(((

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

4. Data: 2005-08-11 11:59:33

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika z Rybnika napisał(a):

> No właśnie próbowałam ale nic mi z tego nie wychodzi :o(((

No fakt, wlasnie sobie to sklejam i:
- wychodzi bryla otwarta z jednej strony, po splaszczeniu czubka mozna
to uznac za podeszwe - po przeciwnej stronie jest otwarta czesc na
kostke, papier nie jest elastyczny, ale szydelkiem da sie latwo te
,,kostke'' nieco sciesnic, wiec cos buciko-podobnego by wyszlo,
ale
- nie wyglada mi to na schemat do tego akurat obrazka, uklad kwadratow
sie nie zgadza.

th

5. Data: 2005-08-11 12:04:57

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika z Rybnika wrote:
> Pomozcie mi rozszyfrowac uklad w tym schemacie do tych bucików bo nijak
> mi nie pasuje:
>
> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=70837

a ja nic pod tym linkiem nie widzę, tzn. 7ya, ale pusty katalog.

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

6. Data: 2005-08-11 12:11:06

Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomozcie mi rozszyfrowac uklad w tym schemacie do tych bucików bo nijak
> mi nie pasuje:

Mi też nie pasuje.Przyjżyj się bucikowi i zobacz że tam nie ma aż tylu
kwadratów co na schemacie.Wzór się zgadza ale nie cały schemat.Zobacz że na
buciku jeden kwadrat jest na czubku ułożony czubkiem w kierunku paluszków.Po
bokach są doczepione dwa kwadraty i pewnie z tyłu jest jeden kwadrat lub więcej
zależnie od rozmiaru.To tak jakbyś zrobiła tylko ten fragment wzoru który jest
po środku gdzie te niby połączenia są oznaczone gwiazdkami.Nie umiem tego
lepiej objaśnić.Jakby co to pytaj.Najlepiej zrób sobie jeden kwadrat i spróbuj
dopasować jak na zdjęciu gotowych butków,może łatwiej będzie ci zobaczyć jak są
ułożone.

Agas

7. Data: 2005-08-11 12:12:09

Od: Monika z Rybnika <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Theli napisał(a):

> [...]
> ale
> - nie wyglada mi to na schemat do tego akurat obrazka, uklad kwadratow

Dzieki za pomoc juz do tego doszłam.

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

8. Data: 2005-08-11 12:13:17

Od: Monika z Rybnika <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

kroowka napisał(a):

> a ja nic pod tym linkiem nie widzę, tzn. 7ya, ale pusty katalog.

Kroowko, bo usunelamm juz fotki i dlatego, ale juz wiem co z czym zjesc
wiec przez to usunelam, poza tym to byly czyjesc fotki nie moje.

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

9. Data: 2005-08-11 12:16:52

Temat: Re: Pomocy (szyde
Od: Monika z Rybnika <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Agas napisał(a):

> [...]
> dopasować jak na zdjęciu gotowych butków,może łatwiej będzie ci zobaczyć jak są

Dziekuje, juz dzoszlam do tego mniej wiecej co i jak zrobic.

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

Permin 70-3129
sklep z maszynami do szycia [wawa]