Pomóżcie ,,kalece":)

1. Data: 2003-11-10 15:36:21

Temat: Pomóżcie ,,kalece":)
Od: "Darek" <d...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam;
z powodu wielotygodniowego gipsu na nodze nie mogłem we właściwym czasie
uzupełnić drzewek owocowych na odziedziczonej po rodzicach działce... Czy
jest szansa, że przyjmą się jeszcze jeśli je posadzę (np za tydzien-dopiero
dzisiaj zdjąłem gips...)?. Jakie gatunki mają tę szansę największą? Póki co
jestem laikiem w ogrodnictwie (obiecuję, że wiedzę uzupełnię), dlatego
zwracam się o radę do Was., Pozdrawiam-Darek

2. Data: 2003-11-11 10:14:10

Temat: Re: Pomóżcie ,,kalece":)
Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" <d...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jestem laikiem w ogrodnictwie (obiecuję, że wiedzę uzupełnię), dlatego
> zwracam się o radę do Was., Pozdrawiam-Darek

W listopadzie jeszcze można sadzić, jeśli nie ma mrozów, z wyjątkiem
gatunków ciepłolubnych (brzoskwinie, morele, część śliw - w tym wszytskie
japońskie, czereśnie). Reszta spokojnie się przyjmie, natomiast oferta w
punktach sprzedaży jest już dość nieciekawa.

Natalia

3. Data: 2003-11-13 11:45:27

Od: "Wojtek" <pirat320@wytnij_to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest szansa, że przyjmą się jeszcze jeśli je posadzę (np za tydzien-dopiero

Tylko pamiętaj: wbijając łopatę używaj tej drugiej nogi...

> Jakie gatunki mają tę szansę największą?

Natalia dobrze radzi (post wyżej).
Pozdrawiam
Wojtek

Re: Sztuczna roslinnosc afrykanska - szukam
Dolowanie w szklarnii...
co zrobic z tym zywopotem?
Jak Rosiczka
orzech włoski