Pomozcie,powiedziec czy nie?

61. Data: 2004-11-04 07:19:54

Temat: Re: Pomozcie,powiedziec czy nie?
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
wiadomości news:cmbr5t$291$3@nemesis.news.tpi.pl...

> siakiś link do postów? Czy powyższe opierasz na prywatnej swojej wiedzy?

Opieram to na historii tej grupy i wypowiedziach osób z tej grupy.

Jacek

62. Data: 2004-11-04 07:30:26

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jakie to ma znaczenie?
> To problem kolegi z pracy - nie mój.

A ja podpisuję się po tym jedynie w wypadku gdy absolutnie nic nie mam sobie
do zarzucenia. Gdy go prowokowałam nawet nieświadomie to jest i mój problem

Kaśka, która obserwuje jak mężczyzna na nia patrzy aby nie było
kłopotów.....

63. Data: 2004-11-04 07:42:28

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaszycha napisał:

> Kaśka, która obserwuje jak mężczyzna na nia patrzy aby nie było
> kłopotów.....

Jeżuuuuuu......... współczuję.

Eulalka, co przez 25 minut w SKM-ce musiałaby się
przyjrzeć trzydziestce i tylko w jedną stronę ;)

64. Data: 2004-11-04 07:50:46

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty Kaszycha mnie niestety
powstrzymują:

> Kaśka, która obserwuje jak mężczyzna na nia patrzy aby nie było
> kłopotów.....

Nie wiem czy to słuszne. Jeszcze, biedak, pomyśli, że ta Twoja obserwacja
jest efektem zainteresowania.

puchaty

65. Data: 2004-11-04 07:57:37

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:cmcl4q$741$1@news.onet.pl,
Jacek <j...@w...pl> napisał/a:
> Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
> wiadomości news:cmbr5t$291$3@nemesis.news.tpi.pl...

> Opieram to na historii tej grupy i wypowiedziach osób z tej grupy.

To możesz mnie poprzez jakies linki do newsów albo inne MessageID pokierować
w kierunku tych osób, a dokładniej ich postów.

Pozdrawiam
Tatiana
--
Kochać można nawet rzeczy martwe. Nienawidzić tylko człowieka.

66. Data: 2004-11-04 07:59:10

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Crony" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Mam wielkie i dalekie plany;-)

Obawiam się, że na plany to ona nie leci ;)

pozdr

Monika

67. Data: 2004-11-04 08:05:16

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@k...pl> napisał w wiadomości

> Jeżuuuuuu......... współczuję.

No coś TY- jak tam cos błyśnie w którymś oczku to frajda dla takiej szpetoty
ja JA!
Kaśka

68. Data: 2004-11-04 08:09:26

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości >
> Kaśka, która obserwuje jak mężczyzna na nia patrzy aby nie było
>
> Nie wiem czy to słuszne. Jeszcze, biedak, pomyśli, że ta Twoja obserwacja
> jest efektem zainteresowania.

Przecież nie gapię sie jak cielę!
Kobiety wyczuwają pewne sprawy z daleka. Można zauważyć, że coś się zmienia.
No i nie dotyczy to przypadkowych ludzi ale takich z którymi masz częstszy
kontakt- była mowa o koledze z pracy!

Kaśka

69. Data: 2004-11-04 08:24:08

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty Kaszycha mnie niestety
powstrzymują:

> Przecież nie gapię sie jak cielę!

No dobra, dobra. Skąd miałem to wiedzieć?
Mnie generalnie kobiety nie obserwują - niegroźny jestem:-)

puchaty

70. Data: 2004-11-04 08:52:20

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik puchaty napisał:

> Mnie generalnie kobiety nie obserwują - niegroźny jestem:-)

Jak brwi nie marszczysz ;)

Eulalka

Życie w rodzinie...
Jak wychować starszą siostrę?