Pomóżcie to rozpoznać

1. Data: 2006-12-19 16:52:11

Temat: Pomóżcie to rozpoznać
Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Pomóżcie -od czego zacząć, nie mogę co chwila latać do lekarza,nie mam takiej
możliwości, może poradzicie gdzie zacząć-a mianowicie :
-mam34 lata,2 porody za sobą,żylaki kończyn dolnych -i widzę, że się nasila
sprawa-Dopler rok temu -dwie żyly usunąć i nie jest tak źle - jeszcze tego nie
zrobiłam
-od jakiś kilku miesięcy -ból w pachwinach -jakby węzły chłonne -ale nie
powiększone jakoś dużo, ból jest do zniesienia ale ciągle to odczuwam teraz
nawet jak piszę coś jakby boli-przestaje.
-czasem drętwieją, mrowieją mi dłonie, nogi - zresztą zawsze mam zimne
- dwa tygodnie temu zaczęło boleć też pod pachami -nie wyczuwam jakiś super
węzłów a że przy tym piersi zrobiły się wrażliwe,jakby większe,ze sterczącymi
ciągle sutkami (aż głupio :))- poszłam do ginekologa z myślą zrobienia usg i
zbadał, usg kazał zrobić po okresie,a między 3 a 7 dniem -prolaktynę -bo on
obstawia zaburzenia hormonalne -dodam że nawet pocę się pod pachami co u mnie
jest jakby nowością.
No i dobrze tylko powiedział, że pachwiny bolące to raczej nie ginekologiczna
sprawa i tak samo pod pachami nie bezpośrednio przy piersiaxch. No i co
robić:oczywiście zrobię prolaktynę i usg piersi i dołu -dodam że mam
malutkiego mięśniaka -podobno jeszcze nie trzeba z nim walczyć.
-pomyślałam że może zrobię dodatkowe badania -morfologie-z rozmazem ręcznym,
ob,mocz i nie wiem czy robić coś w kierunku tych węzłów? Pod pachą lewą czuję
bardziej nawet jakby mnie piecze.
Pomóżcie proszę to poukładać,
pozdrawiam,Aga

2. Data: 2006-12-19 16:59:48

Temat: Re: Pomóżcie to rozpoznać
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jedno- proszę się nie śmiać -robiłam badanie włosai okazało się że mam
spore niedobory w tym między innymi sugerujące abym mimo młodego wieku zrobiła
bad.gęstości kości -jeszcze nie zrobiłam
Cóż łapałam się wszystkiego po po drugiej ciąży sypią się mi włosy i liczne
konsultacje dermatologiczne nic nie dały- już sobie odpuściłam no i to badanie
wykazało spore zachwiania mam listę co brać -ma być lepiej.
To tyle -człowiek zaczyna się sypać - niby nic a jednak ... Lekarz ogólny
powiedział że węzły to sprawa ginekologiczna.
Nie gniewajcie się -że takie długie - nie umiałam krócej!
Pozdrawiam,
Aga

3. Data: 2006-12-19 21:09:38

Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru 19 Dec 2006 17:52:11 +0100 wiedźmin zdziwił się nieco, gdy
strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast rzucić mu się
do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Aga, a następnie wyśpiewała
przytupując wdzięcznie:

A mialas wogole robione jakies badania krwi i moczu?
Rozmaz krwi, kreatynine i mocznik, morfologie?

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

4. Data: 2006-12-20 11:31:03

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Nie odpowiem w podobnym stylu jednak- nie robiłam żadnych badań9ostatnie
morfologia i mocz -mniej niż pół roku temu, były dobre mocz-liczne bakterie -
pani urolog dała antybiotyk twierdząc że to nerki -w co wątpię no ale się
przeleczyłam) ponieważ: lekarz rodzinny jak wspomniałam stwierdził, że to
sprawa ginekologiczna więc tu uderzyłam, chcę na własną rękę zrobić badania
(pisałam o tym) -mam jak wspomniałam mało czasu i za jednym razem staram się
załatwić jak najwięcej -więc pytam szanownych grupowiczów od czego zacząć co
zrobić -nie jestem lekarzem i wpadłam tylko na pomysł zrobienia pełnej
morfologii z rozmazem ręcznym, bad. moczu ale pytam się Was właśnie co
jeszcze -skąt mam wiedzieć że warto zrobić kreatyninę i mocznik - czy coś
jeszcze? Czy jest lekarz zajmujący się właśnie układem limfatycznym czy
węzłami - czy z badaniami do ogólnego?
A dziś mnie mrowi ręka do tego:(
Pozdrawiam,
Aga

5. Data: 2006-12-23 18:43:11

Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru 20 Dec 2006 12:31:03 +0100 wiedźmin zdziwił się nieco, gdy
strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast rzucić mu się
do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako a...@p...onet.pl, a
> [...]

> pani urolog dała antybiotyk twierdząc że to nerki -w co wątpię no ale się

Wlasnie choroby nerek moga dawac objaw w posiaci bolu w pachwinach.
Czesto jest to bagatelizowane, nie wiazane.
Skoro juz cos bylo nie tak z nerkami - to mysle ze warto to sprawdzic.
I dlatego pisalam o sprawdzeniu kreatyniny i mocznika.
Trudno z tym powiazac problemy pod pachami i bol w piersiach, ale moze
dzieja sie dwie rzeczy na raz?

> [...]
> morfologii z rozmazem ręcznym, bad. moczu ale pytam się Was właśnie co
> jeszcze -skąt mam wiedzieć że warto zrobić kreatyninę i mocznik - czy coś

Mysle ze to na poczatek wystarczy, bez sensu jest na razie badac sie na
wszystko - dopiero jesli bedziesz miala wyniki tych podstawowych badan -
bedzie mozna pomyslec o innych.

> Czy jest lekarz zajmujący się właśnie układem limfatycznym czy
> węzłami - czy z badaniami do ogólnego?

Sa specjalisci - ale Tobie przede wszytskim potrzebny jest DOBRY, nie
przypadkowy, lekarz ogolny.
Ktory Cie pokieruje.

6. Data: 2006-12-26 20:40:53

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dzięki!
Idę teraz w przerwie Świątecznej zrobić badania, reszta po Nowym Roku, ból pod
pachami przechodzi, pozostają pachwiny i coś w prawym boku -nie w pachwinie
lecz trochę wyżej mnie boli (wówczas będąc u urolog- mówiłam o tym -ponieważ
też tak bolało ale pani dr. powiedziała, że to nie ma związku, wyrostek to też
nie jest patrząc na morfologię.)I od dzisiejszego ranka znowu ten prawy bok :
(.Dr. powiedziała, że tam nic nie ma i nie może mnie boleć -cholender a boli ,
często przy zmianie pozycji, chodzeniu.
No nic , napiszę jak będę mieć wyniki.
Dzięki za wskazówki -czyli nie zapomnę o nerkach.
Pozdrawiam,
Aga

7. Data: 2007-01-04 15:26:26

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zrobiłam badania I: z podejrzeń: prolaktyna min.1,2 -max 25 ja mam 25,5 poza
tym morfologia OK, w rozmazie manualnym :segmentowane 39% ( norma od 40 do 70)
limfocyty 58% (norma 20 do 45)monocyty 1% (norma 3do8), kwasochłonne -w
normie.OB jest 2- czyli dobrze, kreatynina OK.
Dodatkowo zrobiłam ASPAT - (norma od 9-48) ja mam 87,04
ALAT -( norma 5-49)ja mam 114,66 - czyli sporo. Pozostało mi drążenie tematu
u ginekologa -usg i....niby trochę prolaktyna 1 się podwyższyła, oraz te próby
wątrobowe -uderzyć do ogólnego lekarza czy gdzieś indziej?

A mnie coś kłuje po lewej stronie jakbym igiełkę miała - zaczynam się za
bardzo przejmować , przejdzie pewnie.
Jak możecie coś poradzić będę wdzięczna, mam bardzo mało czasu i chciałabym
nie chodzić po licznych lekarzach.
Pozdrawiam,
Aga

Wynik kolonoskopii
zapalenie ucha środkowego u dziecka
[SPAM] Sklep Internetowy POLVET - Sprzęt jednorazowego użytku
BADANIE BEZPŁODNOŚCI U MĘŻCZYZN
gdzie w Lodzi zrobic badania na...