Pomóżcie znaleźć - dzieci i morze xxx

1. Data: 2005-11-11 17:37:57

Temat: Pomóżcie znaleźć - dzieci i morze xxx
Od: "poszukująca gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobietki, pomóżcie mi z odszukaniem mamiarów na obrazki i ich schematy typu
dzieci nad morzem, chodzi mi o obrazki tego typu:
http://voila.pl/tywdv/
(dla przykładu jest tam jeden obrazek)
Może wskażecie jakieś strony, linki? Proszę, Gosewa.
Obiecałam parę takich schematów swojej siostrze, która ma przymusowe leżenie do
końca ciąży i chce wyhaftowac podobne obrazki (a ja takich wzorów nie mam, bo
nie zbierałam), nie zbieram) Dzięki z góry za wskazanie linków do kilku
schemacików.

2. Data: 2005-11-11 18:52:26

Temat: Re: Pomóżcie znaleźć - dzieci i morze xxx
Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://voila.pl/tywdv/
> (dla przykładu jest tam jeden obrazek)
> Może wskażecie  jakieś strony, linki? Proszę, Gosewa.
=======
Znalazłam przed chwilą cos takiego:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=14207&o
b=0
To chyba wystarczy, mogę odwołać poszukiwania.

3. Data: 2005-11-11 19:02:23

Od: "Anulka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "poszukująca gosewa"
> Kobietki, pomóżcie mi z odszukaniem mamiarów na obrazki i ich schematy
typu
> dzieci nad morzem, chodzi mi o obrazki tego typu:
> http://voila.pl/tywdv/

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=AOY&Rubr
ID=33213

Bardzo proszę:) Część jest bez morza ;)

Anulka (2w1)

4. Data: 2005-11-11 19:03:14

Od: "Anulka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gosewa"
> To chyba wystarczy, mogę odwołać poszukiwania.

No to masz dwa:)

Anulka

5. Data: 2005-11-11 19:34:58

Od: "Dziękująca wszystkim" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane kobitki (Ania, Zdzieba i inne forumki - dziękuję za namiary i przesyłki
na skrzynkę.Mimo, że odwołałam poszukiwania, bo siostra zadowoliłaby sie tym
pierwszym zbiorem i wybralaby cos na pewno, to teraz chyba oszaleje ze
szczęścia i wreszcie zajmie się czymś pożytecznym, a nie tylko myśleniem, czy
będzie dobrze - będzie dobrze i po dlugim leżeniu urodzi sie nam dzidziuś (a
długo nie bylo żadnego w naszej rodzinie, więc wszystko musi być dobrze, a
haftowanie uspokaja - jestem więc dobrej myśli). Jeszcze raz dzięki :-)))

6. Data: 2005-11-11 20:24:27

Od: "Dziękująca gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

DZIĘKUJĘ wam wszystkim jeszcze raz

forum rosyjskie ze wzorami (dużo!)
Re: Lanarte
[xxx] szukam dzieciaczka wszechswiata
Lanarte>Kasia
[szydelko] czapka a 'la rogatywka na dzisiejsze Swieto Niepodleglosci