Pompa wodna

1. Data: 2004-02-28 18:23:51

Temat: Pompa wodna
Od: "Yaras" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam gorącą prośbę potrzebuje pompe wodna na 12V(Sprzedaje ryby przy drodze
musze miec pompe na 12V na ok 50L)Proszę o pomoc gdzie szukać i w jakiej firmie
dostane taka pompe.Pozdrawiam

2. Data: 2004-02-28 19:46:54

Temat: Re: Pompa wodna
Od: "Kidzio" <s...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yaras" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> musze miec pompe na 12V na ok 50L)Proszę o pomoc gdzie szukać i w jakiej

może przystosuj jakąś pompe od samochodu - są na 12V a kupisz na każdym
szrocie

pozdr
Kidzio
s...@o...info

3. Data: 2004-02-29 01:10:06

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Kidzio" <s...@o...info> wrote in message

> może przystosuj jakąś pompe od samochodu - są na 12V a kupisz na każdym
> szrocie

Niech sie czegos naucze w zakresie nowej polszczysny: co to jest szrot?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2004-02-29 01:13:57

Temat: Odp: Pompa wodna
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:OZa0c.177$k...@f...columbus.rr.com...
> "Kidzio" <s...@o...info> wrote in message

> Niech sie czegos naucze w zakresie nowej polszczysny: co to jest szrot?

der Schrott - złom
Taka to polszczyzna :-(
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2004-02-29 02:01:04

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> der Schrott - złom

Aaaa...! Po tutejszemu to dżankarnia (junkyard) :-)))

Pozdrowienia,
Michal

6. Data: 2004-02-29 08:58:03

Od: "Kidzio" <s...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:OZa0c.177$kI1.2@fe2.columbus.rr.com...
> "Kidzio" <s...@o...info> wrote in message

> Niech sie czegos naucze w zakresie nowej polszczysny: co to jest szrot?
>
> Pozdrowienia,
> Michal

innymi słowy "używane części samochodowe"
szrot - słowo zapożyczone, jak wiele innych.

pozdrawiam
Kidzio

7. Data: 2004-02-29 09:38:54

Od: "Y@RAS" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> musze miec pompe na 12V na ok 50L)Proszę o pomoc gdzie szukać i w jakiej

Dzieki kolego za podpowiedz ale myślałem że ktoś jakąs firmę mi podpowie ale
widzę że wszyscy zajeli sie nazwą szrot nikt nie pytał oszrot tylko o pompe na
12V pozdrawiam

8. Data: 2004-02-29 10:11:48

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:0b6c.000000c4.4041b32d@newsgate.onet.pl,
Y@RAS napisał(a):

> Dzieki kolego za podpowiedz ale myślałem że ktoś jakąs firmę mi
> podpowie ale widzę że wszyscy zajeli sie nazwą szrot nikt nie pytał
> oszrot tylko o pompe na 12V pozdrawiam

Ależ na szrocie można właśnie taką pompę dostać, najlepiej z Toyoty Yaras
(Przepraszam, nie mogłem się powstrzymać od tego żartu)

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

9. Data: 2004-02-29 11:16:26

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> nikt nie pytał
>
> Ależ na szrocie można właśnie taką pompę dostać, najlepiej z Toyoty
Yaras

No cóż - jak kiedyś szukałam jakiejkolwiek pompki o niskim napięciu ,
byle tylko nie na 220V, to nigdzie nie mogłam znaleźć. Odpuściłam, mam
na 220V i tyle. Jest o niestety jedyna informacja, której Ci mogę
udzielić :(

Pozdrawiam
Ewa

10. Data: 2004-02-29 16:32:57

Od: "Kidzio" <s...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> musze miec pompe na 12V na ok 50L)Proszę o pomoc gdzie szukać i w jakiej

Moim zdaniem masz 2 możliwości:
* kup przetwornicę 12V na 220V i kup jakąkolwiek pompę do wody niedużej
mocy.
*kup pompe 12V z samochodu np. do spryskiwaczy reflektorów albo spryskiwaczy
na szybę (np. z fiata brava)
obydwa rozwiązania sprawdzą sie przy zasilaniu 12V

pozdrawiam
Kidzio
www.ogrody.info

Nikon coolpix 3100