Re: Pompka do wody. Jaka?

From: Kwinto <j...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Pompka do wody. Jaka?
Date: Fri, 21 Apr 2017 14:31:18 +0200

Mam to zrobione u siebie.
Zbiornik stoi na pustakach.
Rynnę skróciłem i dodałem kawałek rynny za kolankiem do otworu w zbiorniku.
Ciśnienie jest wystarczające aby przy pełnym zbiorniku lało na kilka
metrów od końca rury 3/4" (ściśniętego z wyczuciem).
Przy prawie pustym zbiorniku muszę podejść bliżej do rośliny, co u mnie
nie przeszkadza. Podlewam krzaki borówek i trochę warzyw.

Pozdrawiam Kwinto