Pomysł na gwiazdkowe prezenty

1. Data: 2008-11-24 20:39:10

Temat: Pomysł na gwiazdkowe prezenty
Od: "Robótkowa" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://robotkowa.fotosik.pl/

Witam pięknie
Oto mój pomysł na gwiazdkowe prezenty dla dzieci. Sukienki wykonałam
szydełkiem ze starych zapasów kordonka.

2. Data: 2008-11-24 21:51:28

Temat: Re: Pomysł na gwiazdkowe prezenty
Od: Iskra01pl <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robótkowa pisze:
> http://robotkowa.fotosik.pl/
>
> Witam pięknie
> Oto mój pomysł na gwiazdkowe prezenty dla dzieci. Sukienki wykonałam
> szydełkiem ze starych zapasów kordonka.

Ja mam synka :)

3. Data: 2008-11-25 15:58:21

Od: Mono <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lis, 21:39, "Robótkowa" <r...@p...onet.pl>
wrote:
> http://robotkowa.fotosik.pl/
>
> Witam pięknie
> Oto mój pomysł na gwiazdkowe prezenty dla dzieci. Sukienki wykonałam
> szydełkiem ze starych zapasów kordonka.

Wiem jak dziewczynki lubią się bawić lalkami, które mają całe kolekcje
ciuszków. No cóż, moje dziecię z lalek wyrosło, a też dłubałam
maciupeńkie ubranka. Niedawno na allegro znalazłam przypadkiem manekin
na ciuszki dla Barbi, oj szkoda, że kiedyś tego nie było. Mono
mój blog: www.jot-en.bloog.pl

4. Data: 2008-11-25 23:08:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Nov 2008 07:58:21 -0800 (PST), Mono napisał(a):

> Niedawno na allegro znalazłam przypadkiem manekin
> na ciuszki dla Barbi, oj szkoda, że kiedyś tego nie było.

Spadlam z krzesła.
To już lalka nie wystarczy??? Że niby nie umie ustać spokojnie, czy cóś?
Wierci się zbytnio?
Manekin manekina... No tak. Manekin na ciuszki dla Barbie - to własnie to,
na co tyle czekałeś :-DDD

5. Data: 2008-11-26 20:43:25

Od: " " <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> Wierci się zbytnio?
> Manekin manekina... No tak. Manekin na ciuszki dla Barbie - to własnie to,

A czemu tu się dziwić, chyba normalne.Nic nie rozumiesz, spadłaś, a żyjesz
jeszcze? H

6. Data: 2008-12-04 19:41:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2008 20:43:25 +0000 (UTC), o...@g...pl
napisał(a):

> A czemu tu się dziwić, chyba normalne.Nic nie rozumiesz, spadłaś, a żyjesz
> jeszcze? H

A co, ty spadłaś z krzesła i się zabiłaś kiedy?
:->

Sweterek dla dziewczynki z Sandry 2/2003 - pilnie poszukiwany
Krakowskie spotkanie - sa fotki :)
tunika
Co mam zrobić , żeby to uratować?
Kwieciste hafty