Pomysł na sciezki poszukiwany

1. Data: 2006-03-21 09:07:34

Temat: Pomysł na sciezki poszukiwany
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie(Basiu, pzregladałam ksiazki i gazety;-)Na wiosne musze
zrobic sciezki i schody w ogrodzie.Niestety tez musze nawiezc ziemi,
kupic kore, kosiarke itd.Słabo robi mi sie na sama mysl o
wydatkach.Sciezki wymysliłam sobie z kamienia łupanego, ale...kamien
kosztuje 300zł t.Schody?czy schody moga byc z belek?wiem, drewno sie
popsuje, ale moze chociaz tak tymczasowo?Prosze powiedzcie, jak jest u
Was i jaki jest koszt przyblizony
--
Gosia

2. Data: 2006-03-21 09:23:37

Temat: Re: Pomysł na sciezki poszukiwany
Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):
> [...]
> kosztuje 300zł t.Schody?czy schody moga byc z belek?wiem, drewno sie
> popsuje, ale moze chociaz tak tymczasowo?Prosze powiedzcie, jak jest u
Trzeba pamiętać też o tym, że belki drewniane mogą być po deszczu
i rosie śliskie. Ale widziałam kiedyś pomysł, gdzie tylko
krawędzie schodów ograniczone były belką a podest każdego stopnia
był wysypany żwirem. Myślę, że to by nie było zbyt drogie.
Pozdrawiam Monika

3. Data: 2006-03-21 09:36:07

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):
>Schody?czy schody moga byc z belek?wiem, drewno sie
> popsuje, ale moze chociaz tak tymczasowo?Prosze powiedzcie, jak jest u
> Was i jaki jest koszt przyblizony

Trwa lub wydeptane ścieżki, tak jest u mnie....mnie to wystarcza, bez
kosztów.

Pozdrawiam
Kaśka

4. Data: 2006-03-21 09:40:38

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

> Trwa lub wydeptane ścieżki, tak jest u mnie....mnie to wystarcza, bez
> kosztów.

A jak pada deszcz?Masz racje, ja tez zostawie teraz chyba bez sciezek;-)
Niestety, umocnienia musze zrobic, bo mam skarpy;-(Cholera, chyba zaczne
chodzic i dyskretnie podprowadzac kamienie z pola;-)kto to widział
kamien polny 300zł;-(

--
Gosia

5. Data: 2006-03-21 09:50:22

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:

> Trwa lub wydeptane ścieżki, tak jest u mnie....mnie to wystarcza, bez
> kosztów.

Mam dokładnie tak samo :) We frontowym miniogródku ścieżki pracowicie
gracuję.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

6. Data: 2006-03-21 10:00:10

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dvohmm$fu0$1@news.onet.pl Gosia Plitmik

> A jak pada deszcz?Masz racje, ja tez zostawie teraz chyba bez
> sciezek;-)

Hejka. Mamy taką ziemię na działeczce, że jak popada deszcz to na
ścieżkach robi się tak ślisko, że przy próbach chodzenia zaczynamy wywijać
figury ciekawsze niż łyżwiarze figurowi. :-) U nas zdaje egzamin posypywanie
ścieżek żwirem lub trocinami warstwą 2-3 cm.
Pozdrawiam naturalnie Ja...cki

7. Data: 2006-03-21 10:17:42

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):
> [...] Sciezki wymysliłam sobie z kamienia łupanego, ale...kamien
> kosztuje 300zł t.

To chyba z ułożeniem i pocałowaniem w rekę.
A co to za kamień? W pare minut znalazłem od 30-220 zł/tonę.
Okazja w zeszłym roku:
"Podana cena jest ceną za tonę kamienia. Posiadam około 100 ton kamienia
(nie ważyłem). Nie posiadam swojego transportu i załadunku choć mogę
pomóc w załatwieniu. Jesli kupisz całość cena spadnie do 30 zł/za tonę
czyli o połowę. Ewentualny kontakt [...]"

http://www.regional.pl/proel/index.php?strona=4
Jak chcesz dobrą firme to mam speca z Mazur, widziałem jak pracuje i co
potrafi zrobić.

> Schody?czy schody moga byc z belek?wiem, drewno sie
> popsuje, ale moze chociaz tak tymczasowo?Prosze powiedzcie, jak jest u
> Was i jaki jest koszt przyblizony

Praktycznie zerowy koszt to liście, trociny, wióry przysypane zrębkami
drzew i korą pozyskaną z tartaku.
Po paru latach masz na ścieżkach najlepszą glebę.
:-)
pozdr. Jerzy

8. Data: 2006-03-21 10:32:00

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):

> [...]
> figury ciekawsze niż łyżwiarze figurowi. :-) U nas zdaje egzamin posypywanie
> ścieżek żwirem lub trocinami warstwą 2-3 cm.
No włąsnie, boje sie, ze dzieci mnie sie pozabijaja.Do Jerzego, wcieło
mi Twoj post;-(Nie moge odpowiedziec.Ja potrzebuje firmy z 3 miasta, bo
tak, to mnie transport zje.Wiem, ze na południu sa dobre ceny.Niestety
im wyzej tym cena roznie;-(

--
Gosia

9. Data: 2006-03-21 10:32:54

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):

> Mam dokładnie tak samo :) We frontowym miniogródku ścieżki pracowicie
> gracuję.
No, to wyglada,z e tak da sie;-)Uff, jeden problem z głowy;-)

--
Gosia

10. Data: 2006-03-21 11:09:30

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):
> No włąsnie, boje sie, ze dzieci mnie sie pozabijaja.

Jak masz małe dzieci to koniecznie rezygnuj z łupanki, przynajmniej na
ścieżkach w ogrodzie.
Przy domu i na tarasie może być bo łatwiej je upilnować, dzieci szybko
rosna.

> Do Jerzego, wcieło mi Twoj post;-(Nie moge odpowiedziec.

Pisz na 007 lub jerzynowak

>Ja potrzebuje firmy z 3 miasta, bo tak, to mnie transport zje.

Jeśli otoczaki z Mazur lub Pomorza to nic cię nie zje.

> Wiem, ze na południu sa dobre ceny. Niestety
> im wyzej tym cena roznie;-(

Dlatego stosuje sie surowce miejscowe. I to jest dobre.
pozdr. Jerzy

Czy zostało to już ogłoszone?
Programy do projektowania ogrodów?!
co na ziemiorki