Pomysł na sciezki poszukiwany

21. Data: 2006-03-21 13:37:42

Temat: Re: Pomysł na sciezki poszukiwany
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik wrote:

> O, rany!Dobrze, ze mi powiedziałas, bo ja juz do ziemi sie przymierzałam

Aż tak źle z Tobą? :-(

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

22. Data: 2006-03-21 13:38:30

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> Aż tak źle z Tobą? :-(

Nooo, na sama mysl, o tym co mnie czeka;-)
--
Gosia

23. Data: 2006-03-21 13:39:14

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Teresa napisał(a):

> Ziemię trzeba dotknąć, powąchać:-)
Tiaa, ale ja nawet nie wiem jaki ma byc zapach???

--
Gosia

24. Data: 2006-03-21 13:47:35

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

25. Data: 2006-03-21 13:55:37

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał(a):

> jak to wyglada widac na
> http://staw.bieleccy.com.pl/str8_tadeusz_s.html
> :)
Przecudna ta Twoja Panderoza, o cudna!!!A, jak ukłądałes otoczaki na
zaprawe?
--
Gosia

26. Data: 2006-03-21 14:15:05

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

27. Data: 2006-03-21 19:01:52

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk napisał:

> Trwa lub wydeptane ścieżki, tak jest u mnie....mnie to wystarcza, bez
> kosztów.

Też tak mam :-) . A ścieżkę do kompostownika
/później też inne/ wykładam pociętymi na szerokość ścieżki gałęziami,
co zawsze po przycinaniu drzewek zostają.
Pozdrawiam, Barbara

28. Data: 2006-03-21 20:21:56

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):

> A jak pada deszcz?Masz racje, ja tez zostawie teraz chyba bez sciezek;-)

Jak pada to po trawniku chodzę w nieprzemakalnym obuwiu, na na dróżkach
między bylinami nie chodzę bo wtedy siedzę w domu, po deszczu wszytsko
wsiąka, mam lekką przepuszczalną glebę.

> Niestety, umocnienia musze zrobic, bo mam skarpy;-(Cholera, chyba zaczne
> chodzic i dyskretnie podprowadzac kamienie z pola;-)kto to widział
> kamien polny 300zł;-(

Na kaszubach masz chyba skąd podprowadzać :))) Dobra metoda i rolnikom
pomożesz :)

Pozdrawiam
Kaśka

29. Data: 2006-03-21 20:24:17

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):

> No włąsnie, boje sie, ze dzieci mnie sie pozabijaja.

Wg mnie dziecko, które wywinie orła na trawie ma mniejsze szanse na
powazne urazy niż takie które wywnie orła na ścieżce z kamienia lub
wyłożonej drewnem. A dzieci się przerwacają zawsze tego nie unikniesz.

Pozdrawiam
Kaśka

30. Data: 2006-03-21 20:25:08

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

> Na kaszubach masz chyba skąd podprowadzać :))) Dobra metoda i rolnikom
> pomożesz :)

No, tak, ale mi jakos tak głupio kamien z pola rabnac;-)

--
Gosia

Czy zostało to już ogłoszone?
Programy do projektowania ogrodów?!