Pomysł na sciezki poszukiwany

61. Data: 2006-03-22 21:03:32

Temat: Re: Pomysł na sciezki poszukiwany
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:dvsc8l$u4q$3@news.onet.pl...
bobee napisał(a):

> podklady, mowia ze smierdza .... ale szczeze mowaic nie poczulem, moze
> wywietrzaly (ok 20 zl za podklad)

Pal licho smierdza, ale sa szkodliwe dla srodowiska.Zreszta ostatnio
ktos tak obrazowo opisał toalety w pociagu, ze mnie sie odechciało
podkładów na dobre

http://ogrody.agrosan.pl/kaliszan/podklady.html - bardzo pouczający tekst.

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

62. Data: 2006-03-22 21:38:30

Temat: Re: Pomysl na sciezki poszukiwany
Od: "em.gosia" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodam od siebie ze gracka to jest fantastyczne narzedzie, acz dopiero
w zeszlym roku uswiadomilam sobie, ze tak wlasciwie to ono jest
ogrodnicze :-)))) jak postanowilam zakupic sobie to cudo na
wlasnosc. Dodam uczciwie ze ogrodniczo nigdy tego nie
wykorzystywalam. ;-)

pozdrawiam
Malgorzata

63. Data: 2006-03-22 22:03:48

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik em.gosia napisał:
> [...]
> ogrodnicze :-)))) jak postanowilam zakupic sobie to cudo na
> wlasnosc. Dodam uczciwie ze ogrodniczo nigdy tego nie

Do krojenia tortu ?

Pozdrawiam, Barbara

64. Data: 2006-03-22 22:12:34

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

em.gosia wrote:
> [...]
> ogrodnicze :-)))) jak postanowilam zakupic sobie to cudo na
> wlasnosc. Dodam uczciwie ze ogrodniczo nigdy tego nie

Napisz, jak wykorzystywałaś.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

65. Data: 2006-03-23 11:16:27

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik wrote:

> A masz moze jakies zdjecia?Plizz

Tych gracowanych? Nie mam, ale obiecuję w maju zrobić, bo
najwyraźniej jest to czynność strożytna i słabo znana :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

66. Data: 2006-03-23 11:47:02

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):

> Tych gracowanych? Nie mam, ale obiecuję w maju zrobić, bo
> najwyraźniej jest to czynność strożytna i słabo znana :)
tak, tych gracowanych:-)ja niestety nie mam sasiada za płotem, buuu
Chetnie na jakies przeszkolenie bym sie udała:-)

--
Gosia

67. Data: 2006-03-23 14:11:40

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik wrote:

> tak, tych gracowanych:-)ja niestety nie mam sasiada za płotem, buuu
> Chetnie na jakies przeszkolenie bym sie udała:-)

Przyjeżdżaj :) Ale dopiero w maju, gracować śniegu jakoś nie mam
ochoty, nawet w celu szkoleniowym ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

68. Data: 2006-03-23 14:18:26

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):

> Przyjeżdżaj :) Ale dopiero w maju, gracować śniegu jakoś nie mam
> ochoty, nawet w celu szkoleniowym ;)

W maju, to ja mam nadzieje w koncu wpadne w wir pracy ogrodowej;-)Wirtualnie
jednak chetnie sie poucze

--
Gosia

69. Data: 2006-03-23 18:55:15

Od: "em.gosia" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Napisz, jak wykorzystywałaś.

:-) Archeologicznie a gracka to jedno z mniej "egzotycznych" narzędzi
jakich zdarza mi się używać. Nie wzbudza też sensacji takiej jak
np. kielnia gdy grymaszę w sklepie nad konkretnym modelem. Ta ostatnia
to wprawdzie narzędzie popularne ale ja poszukiwałam takiej o
konkretnym kształcie a panowie w sklepie nie mogli pojąć jakim cudem
kobieta tego potrzebuje i jeszcze wymagania ma jakieś, zamiast brać
pierwszą lepszą. Gracka była mniej kłopotliwa udało mi się kupić
po dość krótkich poszukiwaniach (3 m-ce) ;) a kielnie zrobił mi na
zamówienie znajomy (po roku poszukiwań).

Pozdrawiam
Małgorzata

70. Data: 2006-03-23 19:44:00

Od: "wrześniowa" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

>        Też tak mam :-) . A ścieżkę do kompostownika
>  /później też inne/ wykładam  pociętymi na szerokość ścieżki gałęziami,
> co zawsze po przycinaniu drzewek zostają.
>        Pozdrawiam, Barbara
Pani Barbaro jakiej grubości mają być te gałezie czy można je ukladać jeden
obok drugiego czy trzeba te gałęzie zbierać na zimę czy mogą być takie ścieżki
też w warzywniku? Bede ciąć jabłoń i śliwkę czy to też się nadaje?I jak się
chodzi po takich ścieżkach czy wygodnie?

Czy zostało to już ogłoszone?
Programy do projektowania ogrodów?!
co na ziemiorki
termin przydatnosci nasion