Pomysł na tofu...

21. Data: 2015-06-24 11:02:47

Temat: Re: Pomysł na tofu...
Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 23.06.2015 um 19:50 schrieb Pszemol:
> "Waldemar" <w...@z...fu-berlin.de> wrote in message
image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/t/o/tofu-imag
e-firm.png

> Prost i ciekawe... a ten Twój rosół z tofu to taki z makaronem czy tofu
> było jedynym ciałem stałym w rosole?

Rosół był z kurczaka z farfoclami (znaczy włoszczyzna) i makaronem.
Kurczak został zjedzony dnia poprzedniego i czegoś mi jeszcze brakowało.
Tofu wylądowało w zupie z dokładnie tego samego powodu, co u ciebie,
wałęsało się w lodówce ;-). Ale bez makaronu też mogło by być.

Waldek

22. Data: 2015-06-25 04:30:20

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tofu wylądowało w zupie z dokładnie tego samego powodu, co u ciebie,
> wałęsało się w lodówce ;-). Ale bez makaronu też mogło by być.

I tak się rodzą dobre pomysły... A moje tofu zniknęło z lodówki :-))
I co najlepsze - nie wiem w czym go zjadłem :-)))))

23. Data: 2015-06-30 10:08:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pszemol" <P...@P...com> Wrote in message:
> W lodówce się mi zależakowała kostka tofu...
> Została z jakiejś fazy "zdrowego jedzenia" ale dziewczynom
> przeszło i nikt się z domowników tego nie chce dotknąć :-)

Pewno, bo i kto mądry by toto jadł. Gumowaty klej z soi.

--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

Ciasto na chleb bez soli...
Gotowana młoda kapusta
rzodkiew
Jakie mleko się bardziej pszypala: hude czy tłuste?
Niby kuchennie, a jednak psychologicznie :-)