Pomyśleliście o sikorkach?

1. Data: 2004-11-19 22:19:49

Temat: Pomyśleliście o sikorkach?
Od: "Dirko" <d...@5...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Bardzo ciężkie chwile przeżywają ptaszki. Śniegu nasypało
ponad 20 cm. i sypie nadal. W nocy wszystko zamarza. Gałęzie drzew też
obsypane śniegiem. Nie ma w co wbić dzióbka. :-( Głód jednym słowem.
Czas zacząć dokarmianie ptasząt.
Pozdrawiam inwitacyjnie Ja...cki

2. Data: 2004-11-19 23:09:41

Temat: Re: Pomyśleliście o sikorkach?
Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ponad 20 cm. i sypie nadal. W nocy wszystko zamarza. Gałęzie drzew też
> obsypane śniegiem. Nie ma w co wbić dzióbka. :-( Głód jednym słowem.

Witam
Tu nareszcie mogę sie wykazać:) na moim parapecie sikorek bez kiku:)
Przylatuja od kilku lat i co rok jest ich więcej. Dokarmiam je regularnie
pestkami słonecznika pastewnego. Uwielbiaja go po prostu. W oknie sasiada
wisi słoninka, ale one wola moje pestki:)) Aż sie sasiad złosci:) No i tu
pytanie. Czy sikorki z takimi siwymi łebkami to sikorki modre?
Przylatuja dwie takie. A dwa lata temu zima dokarmiałam takze szpaki. Było
ich dziewięć:)
Pozdrawiam, Monika

3. Data: 2004-11-20 00:25:58

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Zalewska wrote:

> No i tu
> pytanie. Czy sikorki z takimi siwymi łebkami to sikorki modre?

Siwe? Rzekłbym, że błękitne ;-)
Np. http://grzesiak.kei.pl/jurek/zima/si-modra.jpg

Karmimy, karmimy wreszcie ziarnem z własnego ogrodu :-)
A czasem odwiedza nas grubodziób:
http://grzesiak.kei.pl/jurek/kolobrzeg03/2941_23-gru
bodziob-d.jpg

(Zdjęcia J. Grzesiak)

--
richo

4. Data: 2004-11-20 00:59:38

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Bardzo ciężkie chwile przeżywają ptaszki. Śniegu nasypało
> ponad 20 cm. i sypie nadal. W nocy wszystko zamarza. Gałęzie drzew też

Lezacy snieg? W listopadzie? U mnie na balkonie jeszcze fuksja i bidens
kwitna.

Elfir

5. Data: 2004-11-20 03:17:44

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Monika Zalewska wrote:

> pytanie. Czy sikorki z takimi siwymi łebkami to sikorki modre?

To sikorki mądre.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2004-11-20 06:39:18

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Monika Zalewska" <m...@w...pl> wrote:

> A dwa lata temu zima dokarmiałam takze szpaki. Było ich dziewięć:)

Aaaa, to już wiem, kto winien :-). Przez dwa lata namnożyły się
cholerstwa i w tym roku było ich ponad tysiąc.. W mojej winnicy :).

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Sławna dama z miasta pod Wawelem,
Rozmawiając z Vaclavem Havelem

7. Data: 2004-11-20 07:30:53

Od: "Baśka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Zalewska" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pytanie. Czy sikorki z takimi siwymi łebkami to sikorki modre?
> Przylatuja dwie takie. A dwa lata temu zima dokarmiałam takze szpaki. Było

To szpaki nie odlatują na zimę?

8. Data: 2004-11-20 07:53:03

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko schrieb:

> Aaaa, to już wiem, kto winien :-). Przez dwa lata namnożyły się
> cholerstwa i w tym roku było ich ponad tysiąc.. W mojej winnicy :).
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

No to pod choinke dostanie Grzesio porzadna niemiecka giwere na sikorki
a na burki popegierowskie panzerfausta.

I.

9. Data: 2004-11-20 08:57:28

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To to jest grubodziób!!! a ja je wiskaczami-śmieciarzami nazwałam. Tez
przylatuja, ale w przeciwieństwie do sikorek, zachowuja sie jak swinki:)
Pozdrawiam, Monika

10. Data: 2004-11-20 08:58:37

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aaaa, to już wiem, kto winien :-). Przez dwa lata namnożyły się
> cholerstwa i w tym roku było ich ponad tysiąc.. W mojej winnicy :).

Pozdrawiam, Monika

nowa strona internetowa poświęcona aronii
Z Łodzkiej wystawy storczyków.. W Marii nadzieja..
clematis na balkonie- jak zadbac o niego zima?
Troche wspomnień z lata.
coś za coś:)