Popiół.

11. Data: 2003-03-12 14:56:40

Temat: Re: Popiół.
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b4nhf8$d1a$1@atlantis.news.tpi.pl 1stgreen
<1...@w...pl> napisał(a):

> Ale marnować popiół na warzywa? Tylko pod winorośla. PP.

Hejka. To i żużel wielkopiecowy też pod winorośle. Przecież najlepiej
rosną na lawie i popiołach wulkanicznych.
Pozdrawiam szampańsko Ja...cki

12. Data: 2003-03-12 15:55:06

Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:b4mqq2$qlc$1@nemesis.news.tpi.pl Ktarzyna
> Tkaczyk<k...@e...com.pl> napisał(a):
Tylko przecież ten
> węgiel kamienny powstał z roślin a węgiel brunatny używa się jako podloże
do
> produkcji ogrodniczej.
> Pozdrawiam wietrznie, mokro i szaro Ja...cki
>
> PS. Ja bym nie wyrzucił :-)

No pewnie. Na jezdnię go przecież nie wyrzucę, ani na chodnik :))). Dopiero
straż miejska miałaby używanie. A węgiel jest najnormalniejszy, czarny, z
polskiej kopalni. Drzewo pochodziło z ogrodu.
pozdr.słonecznie
Goldie

13. Data: 2003-03-12 15:57:26

Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> Na Twoim miejscu przesypywałabym tym popiołem kompost.

Nie mam kompostu, bo 2/3 ogrodu to włoskie orzechy. Liście orzechów
zawierają trujące garbniki, które skompostowane niszczą inne rośliny
pozdr.
Goldie

14. Data: 2003-03-12 15:59:02

Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan P. Cieciński " <j...@c...pl> napisał w wiadomości
> "Ktarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisała:
> >
> Perz rośnie bujnie na czystym żużlu wyrzuconym z kotłowni. Na popiele z
> węgla kamiennego rośnie podagrycznik, chrzan, pokrzywa.

Fuj. A toś walnął, jak gołąb w parapet ;).
pozdr.
Goldie

15. Data: 2003-03-12 16:02:06

Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "1stgreen" <1...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ale marnować popiół na warzywa? Tylko pod winorośla. PP.
>
> Dziadek tak robił. Ale ja tych winorośli nienawidzę i chętnie oddam w
prezencie komukolwiek, kto chce je sobie wykopać. Są duże i dorodne.Trochę
żal niszczyć, ale albo ja albo one!
pozdr.
Goldie

16. Data: 2003-03-12 16:20:45

Temat: Odp: Popiół.
Od: "zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Kwiecińska <g...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4nlcn$djl$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik "1stgreen" <1...@w...pl> napisał w wiadomości

> prezencie komukolwiek, kto chce je sobie wykopać. Są duże i dorodne.Trochę
> [...]
No to się teraz naraziłaś mafii winoroślowej.
Zosia - z mafii debiutantek

17. Data: 2003-03-12 16:30:49

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> napisał w wiadomości

> Ale ja tych winorośli nienawidzę i chętnie oddam w
> >

> No to się teraz naraziłaś mafii winoroślowej.
> Zosia - z mafii debiutantek

Tym razem kawa stała daleko od klawiszy (zalecenia grupy).
Hihi... może przenieście się na pl.rec.humor???
Aniu następnym razem zanim napiszesz, że czegoś nienawidzisz przejżyj grupę:-)

Pozdrawiam
Marta

18. Data: 2003-03-12 16:30:50

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> writes:

> Ale ja tych winorośli nienawidzę i chętnie oddam w prezencie
> komukolwiek, kto chce je sobie wykopać. Są duże i dorodne.Trochę żal
> niszczyć, ale albo ja albo one!

A jaka to odmiana?

Pozdrawiam,
Grzesiek, zdumiony i zaciekawiony
--
Raz rzekł ktoś ze Stanów: ,,Zastanów
się nad tym, że każdy zna stan ów,

19. Data: 2003-03-12 18:09:27

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> wrote in message

> Nie mam kompostu, bo 2/3 ogrodu to włoskie orzechy. Liście orzechów
> zawierają trujące garbniki, które skompostowane niszczą inne rośliny

No a co rośnie w tej 1/3? Nie mów, że się nie nadaje na kompost. Zresztą,
niewielki (tu podkreślenie) dodatek liści z orzecha włoskiego kompostowi nie
zaszkodzi.

Pozdrawiam, Basia.

20. Data: 2003-03-12 18:16:10

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan P. Cieciński " <j...@c...pl> wrote in message

> Oczywiście, że z umiarem. Popieram przedpiścę w tym względzie. Do pryzmy
> kompostowej nie tylko z umiarem, ale i oszczędnie, bo robi się obrzydliwa
> breja. Ale marnować popiół na trawnik? Tylko na warzywnik!

Popiół z węgla kamiennego? Z żużlem? Jedyne, do czego się nadaje, to
posypywanie chodników zimą. Pod rośliny to świństwo dawać? Prędzej winnicę w
ogrodzie założę!!!!!

Pozdrawiam, Basia.

Pompa natleniajaca napedzana wiatrakiem?
debiut
jak zagospodarować kwietnik
zywopłot
Metoda "szybkiego efektu"