Popiół.

31. Data: 2003-03-12 23:05:19

Temat: Re: Popiół.
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> "Jan P. Cieciński " <j...@c...pl> wrote in message

> Popiół z węgla kamiennego? Z żużlem? Jedyne, do czego się nadaje, to
> posypywanie chodników zimą. Pod rośliny to świństwo dawać? Prędzej winnicę w
> ogrodzie założę!!!!!
>
> Pozdrawiam, Basia.
>
> Czas po temu najwyższy!!!Prawdziwe ogrody już przed naszą erą
szczyciły się winoroślą.Zresztą,co to za ogrody bez tej rośliny,
od uprawy której zapewne wzięły swój początek.

Pozdrawia boletus

32. Data: 2003-03-13 05:39:25

Temat: Odp: Popiół.
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Kwiecińska <g...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4nlcn$djl$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik "1stgreen" <1...@w...pl> napisał w wiadomości
Aż tak emocjonalnie?? Może cos bliżej?? :-))))
Pozdrawiam ;-)
Janusz
PS
Ale literówka jest rekordowa :-)))
J.

33. Data: 2003-03-13 06:36:54

Od: "Gabriela Sakol" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No a co rośnie w tej 1/3? Nie mów, że się nie nadaje na kompost. Zresztą,
> niewielki (tu podkreślenie) dodatek liści z orzecha włoskiego kompostowi
nie
> zaszkodzi.
>
> Pozdrawiam, Basia.

Ja też mam wypróbowane (od lat 80 - ciu czyli jeszcze przez dziadka), że
liście orzecha się kompostuje (nigdy nie paliliśmy) i wspaniale na tym rosły
i warzywa i kwiaty.
Gabi

34. Data: 2003-03-13 06:51:18

Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> napisał w wiadomości

> Tym razem kawa stała daleko od klawiszy (zalecenia grupy).
> Hihi... może przenieście się na pl.rec.humor???
> Aniu następnym razem zanim napiszesz, że czegoś nienawidzisz przejżyj
grupę:-)

Uchowaj Bóg. Nikogo z Was nie chciałam obrazić. Post odzwierciedla tylko
moją determinację i zdecydowanie w kwestii zrobienia prezentu komuś
winoroślolubnemu :). Gdyby ktoś np. napisał - nienawidzę tawułek, to ja bym
od razu wrzasnęła : to mi daj! I kopnęła się kilkanaście kilometrów do
chętnego darczyńcy. Przy okazji: mam jeszcze do oddania maliny i krzaki
agrestu.
pozdr.wiosennie
Goldie

35. Data: 2003-03-13 06:53:16

Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m1k7f4v96t.fsf@sapijaszko.net...

Białe.
pozdr.
Goldie

36. Data: 2003-03-13 13:36:12

Od: "Gabriela Sakol" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> Przy okazji: mam jeszcze do
oddania maliny i krzaki
> agrestu.
> pozdr.wiosennie
> Goldie
A jak daleko z Zagłębia do tego agrestu?
Pozdrawiam
Gabi

37. Data: 2003-03-13 15:15:56

Temat: Odp: Odp: Popiół.
Od: "zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjny
ch napisał:02ad01c2e8df$50d850e0$3b7c63d9@d3h6c1...

> tnij Wacpanna posty
> cytuj tylko to do czego nawiazujesz
> a wszystko inne wycinaj
> jesli oczywiscie chcesz byc czytana

Dzięki za uwagę, myślę, że mój wczorajszy pierwszy dzień wśród Was
trochę mnie usprawiedliwia. Wiem o co chodzi, masz rację - mi to
też u innych przeszkadza. Zosia

38. Data: 2003-03-13 15:58:53

Temat: RE: Odp: Popiół.
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of zosia
> (...) myślę, że mój wczorajszy pierwszy dzień wśród Was
> trochę mnie usprawiedliwia. (...)
Zosia

Dzień uczy dzień, czyli każdy dzień przynosi naukę :-)
'Dies diem docet'
Przysłowie, wyrażające myśl, iż cnoty, rozumu, wprawy w jakiejkolwiek
pracy, wiadomości lub doświadczenia, nie zdobywa sie od razu i że nabycie
ich wymaga czasu i obserwacji.
Wątki 'winoroślowo-malinowe' możesz pominąć :-)
:-) Bogusław

39. Data: 2003-03-13 17:29:50

Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gabriela Sakol" <G...@i...sosnowiec.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> Przy okazji: mam jeszcze do
> oddania maliny i krzaki

Wieliczka. Ale krzaki są b.stare, zaniedbane, żeby nie powiedzieć
zdziczałe.Chyba szkoda nawet wydawać na benzynę. Jeżeli jednak reflektujesz,
serdecznie zapraszam
pozdr.
Goldie
> Pozdrawiam
> Gabi

Pompa natleniajaca napedzana wiatrakiem?
debiut
jak zagospodarować kwietnik
zywopłot
Metoda "szybkiego efektu"