,Porada

1. Data: 2000-01-01 21:17:53

Temat: ,Porada
Od: "TECH-MUZ" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

mam problemy z trawieniem pokarmów , po badaniach stwierdzono ,że przyczyna
sa kamienie w woreczku żółciowym po wycięciu woreczka obiawy występuja
nadal.
Ogólnie mówiąc dalej mam problemy z żołądkiem oraz jelitami.
prosze o poradę gdzie się udać po porade.
badania krwi są dobre

2. Data: 2000-01-07 22:00:30

Temat: Re: ,Porada
Od: "biomedyk" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik TECH-MUZ <t...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:386e6dfd$...@n...vogel.pl...
> [...]
> prosze o poradę gdzie się udać po porade.
> badania krwi są dobre
>
> Nie wiem, czy odpisuję kobiecie, czy mężczyźnie, bo trudno jest
odpisywać zachowując bezosobową formę. Z doświadczenia wiem, że
problemy pęcherzyka żółciowego, bardziej trapią kobiety, choć i
mężczyzn też czasami ten problem dotyka. Zatem: trochę ogólnie; nie
wiem ile czasu minęło od cholecystectomii- czyli usunięcia
pęcherzyka żółciowego. Jeśli niewiele, to takie objawy mogą być
przejściowymi. Dlaczego ? - Otóż nasza wątroba produkuje żółć cały
czas, (całą dobę ) gdy brak tego magazynu żółci jakim jest pęcherzyk
żółciowy, oraz zrosty pooperacyjne, których trudno uniknąć bez
względu na metodę operacyjną, a także czasami towarzyszący stan
zapalny przewodu wątrobowego wspólnego, powodujący jego obrzęk,
wszystko to może być powodem utrudnionego odpływu nie tylko żółci,
ale i "soku trzustkowego", do dwunastnicy. Taki stan najczęściej
jest powodem zaburzenia trawienia. Co na to poradzić? - najpierw
zgłosić się do chirurga który operował, w celu sprawdzenia stanu
pooperacyjnego. Same badania krwi nie wiele tu wnoszą i zawsze
najczęściej będą dobre. Jeśli po badaniach lekarz oceni stan
pooperacyjny, jako dobry i nie powikłany, wtedy dopiero można
szukać innych porad. Są inne metody, ale najpierw Lekarz-chirurg.
Życzę powrotu do zdrowia z poważaniem
--
Leszek Handzewniak

Jeżeli potrzebujesz informacji i porad dla kobiet przed porodem...
alkochol
ADPKD
opuchniete usta
Re: Cushinga choroba ?