Poradnik o nastolatkach

1. Data: 2005-02-04 15:29:12

Temat: Poradnik o nastolatkach
Od: Lozen <i...@S...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos ma jakis dobry, sprawdzony tytul poradnika o nastolatkach?
Z gory dziekuje.
Kasia

2. Data: 2005-02-04 15:38:13

Temat: Re: Poradnik o nastolatkach
Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lozen" <i...@S...com> napisał w wiadomości
> Czy ktos ma jakis dobry, sprawdzony tytul poradnika o nastolatkach?

Czytam teraz razem z moja nastolatka ksiazke :super poradnik tylko dla
nastolatkow dla dziewczyn i chlopakow od 13 do 19 lat
Wyluzuj czyli wszystko o stresie.
Sara jane Sluke ,Vanessa Torres
Fajnie napisana i pozwala nastolatkowi zrozumiec swoje zachowanie a rodzicom
spojrzec na nastolatka jazdy laskawszym okiem :)

Magda

3. Data: 2005-02-04 15:52:38

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mrówka" <m...@b...pl> wrote in message
> Czytam teraz razem z moja nastolatka ksiazke :super poradnik tylko dla
> nastolatkow dla dziewczyn i chlopakow od 13 do 19 lat
> Wyluzuj czyli wszystko o stresie.
> Sara jane Sluke ,Vanessa Torres

Czyli jak dokładnie brzmi tytuł, bo nazwiska autorek chyba znalazłam:)))
Anka

4. Data: 2005-02-04 16:11:45

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> Czyli jak dokładnie brzmi tytuł, bo nazwiska autorek chyba znalazłam:)))
"Wyluzuj czyli wszystko o stresie."

http://www.mareno.pl/ksiazka.php?isbn=83-241-0105-5

Magda

5. Data: 2005-02-04 16:28:56

Od: Lozen <i...@S...com> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Feb 2005 17:11:45 +0100, Mrówka wrote:

> Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> "Wyluzuj czyli wszystko o stresie."
>
> http://www.mareno.pl/ksiazka.php?isbn=83-241-0105-5

Bardzo ta strona przypomina mi wygladem Amazon.com "Przypadkowo" to
tak, czy sa jakies powiazania?
Kasia

6. Data: 2005-02-04 16:32:49

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo ta strona przypomina mi wygladem Amazon.com "Przypadkowo" to
> tak, czy sa jakies powiazania?

Przypadek,chcialam pokazac Ci okladke i wygooglalam :)

Magda

7. Data: 2005-02-04 22:41:33

Od: Lozen <i...@S...com> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Feb 2005 17:32:49 +0100, Mrówka wrote:

> Użytkownik "Lozen" <i...@S...com> napisał w wiadomości
>
> Przypadek,chcialam pokazac Ci okladke i wygooglalam :)

To sie nazywa "przypadek", a nie przypadek ;-) bo mysle, ze
podobienstwo jest calkowicie zamierzone.
A odnosnie tej ksiazki, stosujesz ja juz? Widzisz rezultaty? Latwiej
jest Wam sie dogadac?
Kasia

8. Data: 2005-02-05 09:08:27

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To sie nazywa "przypadek", a nie przypadek ;-) bo mysle, ze
> podobienstwo jest calkowicie zamierzone.
> A odnosnie tej ksiazki, stosujesz ja juz? Widzisz rezultaty? Latwiej
> jest Wam sie dogadac?

Tak jak pisalam spojrzalam na Patrycje laskawszym okiem,rozumiem ze jej zle
zachowanie nie koniecznie jest zamierzone,tylko przypuszczam(teraz
dopiero)ze za duzo obowiazkow i stresu z tym zwiazanego spada na mlodego
czlowieka ktory dopiera nabiera doswiadczen.Momentami po prostu nie radzac
sobie z natlokiem spraw zaczyna byc agresywna.Na rezultaty chyba za
wczesnie,jestem swiezo po lekturze,ale mysle ze jestesmy krok do przodu.

POzdrawiam.Magda

9. Data: 2005-02-07 06:04:36

Od: Lozen <i...@S...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 5 Feb 2005 10:08:27 +0100, Mrówka wrote:

> [...]
> sobie z natlokiem spraw zaczyna byc agresywna.Na rezultaty chyba za
> wczesnie,jestem swiezo po lekturze,ale mysle ze jestesmy krok do przodu.

Dziekuje.
Kasia

[OT] do ludzi dobrej woli
Pantofelek Kopciuszka