Poradzcie....

1. Data: 2003-06-10 06:16:08

Temat: Poradzcie....
Od: "Justyś" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!

Chodzi mi o to , ktory z ponizszych plynow do demakijazu jest lepszy dla
oczu wrazliwych(i najlepiej zeby usuwal tusz wodoodporny):

1) YR Lagodny plyn do demakijazu oczu z wyciagiem z rumianku
2) YR Bio-Calmille Zel do demakijazu oczu

Czy, ktoras z Was uzywala YR Beaute Nature - Musujacy zel oczyszczajacy?
Skuteczny? Jakie sa po nim efekty? Nadaje sie do cery naczynkowej,
mieszanej?

Dziekuje i pozdrawiam

Justyna

1. Data: 2003-06-10 07:41:43

Temat: Re: Poradzcie....
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyś wrote:
> [...]
>
> 1) YR Lagodny plyn do demakijazu oczu z wyciagiem z rumianku
> 2) YR Bio-Calmille Zel do demakijazu oczu
Nie wiem ktory z tych dwoch, ale ja uzywam do demakijazu oczu YR
Bio-Calmille zel 2 w 1, mleczko i tonik. Oczy sie nie podrazniaja i
dobrze zmywa makijaz, ale z wodoodpornym nie testowalam.

> Czy, ktoras z Was uzywala YR Beaute Nature - Musujacy zel oczyszczajacy?
> Skuteczny? Jakie sa po nim efekty? Nadaje sie do cery naczynkowej,
> mieszanej?
Nadaje sie :-)
Skuteczny w tym sensie, ze zmywa 'brud codzienny', ale jakichs
spektakularnych efektow sie nie spodziewaj.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-06-10 07:55:36

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyś" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
>
> 1) YR Lagodny plyn do demakijazu oczu z wyciagiem z rumianku
> 2) YR Bio-Calmille Zel do demakijazu oczu

Oba sa swietne, aczkolwiek ja preferuje Bio-Calmille.

> Czy, ktoras z Was uzywala YR Beaute Nature - Musujacy zel oczyszczajacy?
> Skuteczny? Jakie sa po nim efekty? Nadaje sie do cery naczynkowej,
> mieszanej?

Jesli piszesz o tym zielonym z niebieskimi granulkami, to uzywam polecam.
Nie wiem jak do cery naczynkowej ale do mojej mieszanej nadaje sie
swietnie - nie wysusza, za pieknie wygladza buzke. Po staje sie baardzo
delikatna.

Przy okazji chcialabym polecic maseczke z malwy (taka fioletowa)
nawilzajaca. Baardzo nawilza. Do tego stopnia ze gdy po zmyciu jej nalozylam
krem, jakiego zazwyczaj uzywam to nie chcial sie wchlonac, tak mialam
wilgotna i nawilzona buzke.
Bardzo mile uczucie.

mag.

1. Data: 2003-06-10 08:28:14

Od: "Justyś" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie wiem jak do cery naczynkowej ale do mojej mieszanej nadaje sie
> swietnie - nie wysusza, za pieknie wygladza buzke. Po staje sie baardzo

Wiesz ja nie wiem czy on jest zielony z niebieskimi granulkami bo go widze
tylko na zdjeciu w ofercie. Opakowanie ma biale i niebieskimi literami jest
napisane: SOIN CLARIFIANT. Na wysokosci 3/4opakowania, po lewej stronie ma
czarna kropke i pod nia ponizej sa 4 zielone.Tyle wiem na jego temat:))))

Dziekuje za polecenie tej maseczki z malwy. Jak mi sie obecne po koncza to
sie nia zainteresuje.

Pozdrawiam

Justyna

1. Data: 2003-06-10 08:35:52

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czarna kropke i pod nia ponizej sa 4 zielone.Tyle wiem na jego temat:))))

znalazlam na stronie www.yves-rocher.pl i juz wiem ze to nie to co myslalam.
:)

mag.

1. Data: 2003-06-10 08:47:45

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

magia/maggie wrote:
> Użytkownik "Justyś" <j...@p...fm> napisał w wiadomości

> jest

> znalazlam na stronie www.yves-rocher.pl i juz wiem ze to nie to co myslalam.
> :)

Bo Justyś zle napisala, ten zel nie jest z serii Beaute Nature tylko
Soin Clarifiant.
A tego to ja tez nie znam :-(

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-06-10 08:56:02

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> wrote in message

> znalazlam na stronie www.yves-rocher.pl i juz wiem ze to nie to co
myslalam.

Ale coz ja widze?? www.yves-rocher.pl - przeciez nie ma polskiej stronki?!
Mi sie to nie wczytuje. A tak bym chciala, zeby ta polska stronka juz byla
:(((

Dominika

1. Data: 2003-06-10 09:38:56

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mi sie to nie wczytuje. A tak bym chciala, zeby ta polska stronka juz byla

Ups przepraszam, znalazlam oczywiscie na www.yves-rocher.fr .
Cos mi sie ubzduralo :)
A to zielone co ja lubie to dawali kilka miesiecy temu jako gratis do
zakupow w sklepie. Do wyboru byly: maseczka taka granatowa, albo peeling
taki zielony.
Maseczka jest beznadziejna - peeling swietny.

mag.

1. Data: 2003-06-10 09:43:32

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ups przepraszam, znalazlam oczywiscie na www.yves-rocher.fr .
> Cos mi sie ubzduralo :)

Wiesz o jakie bicie serca mnie przyprawilas? :))))))))))))))))))

Dominika

1. Data: 2003-06-11 10:49:54

Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> 1) YR Lagodny plyn do demakijazu oczu z wyciagiem z rumianku
> 2) YR Bio-Calmille Zel do demakijazu oczu

Ja uzywalam tego drugiego i bardzo go sobie chwalilam. Delikatny zel, nie
podraznia oczu i ladnie zmywa makijaz niewodoodporny. Polecam.
Pozdrawiam
Joasia

uczesanie u fryzjera - czy musi byc taka czapka?
Uczucie świeżości
Problem- z wlosami w nosie
oddam - Wrocław - korektor zielony LRP
Ambre Solaire do nóg - refleksje po...