Poradźcie, co zrobić z jednego motka...?

1. Data: 2005-05-13 09:35:08

Temat: Poradźcie, co zrobić z jednego motka...?
Od: "Justyna Dobkowska" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich bardzo serdecznie!

Kupiłam ostatnio (kierowana bardziej emocjami, niż praktycznymi względami),
ostatni motek włóczki Silva, 52% bawełny, 28% wiskozy, 260m/100g, zalecana
grubość drutów i szydełka 3,5 i nie mam pojęcia co z niego wyjdzie :(. Nie wiem,
co mi odbiło z tym kupowaniem, ale włóczka tak mi się spodobała, że nie mogłam
sobie odmówić. Jest w kolorze kremowym z błyszczącymi "wstawkami". Pomyślałam,
że może jakiś topik na lato, ale nie bardzo się orientuję ile na taką bluzeczkę
włóczki zużyję. Może jakaś dobra dusza wprawiona w robótkowaniu bardziej niż ja,
może podpowie, co "wyprodukuję" z tych 100g?
Szkoda byłoby włóczkę rzucić w kąt, bo jest naprawdę ładna:)
Acha, noszę rozmiar 34/36.
Poradźcie zgubionej i głupio robiącej zkupy...

Pozdrawiam wszystkich

Justyna, co musi się najpierw zastanowić, zanim kupi ostatni motek, który Pani
na dodatek przeceniła 20% (no bo okazja, nie? A nóż widelec coś wyjdzie, tylko
durna babo, sama nie wiesz teraz co...)

2. Data: 2005-05-13 10:12:10

Temat: Re: Poradźcie, co zrobić z jednego motka...?
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Dobkowska napisał(a):
> [...]
> może podpowie, co "wyprodukuję" z tych 100g?
> Szkoda byłoby włóczkę rzucić w kąt, bo jest naprawdę ładna:)

Moze tylko przod topiku, a z tylu tylko wiazanie, zeby sie calosc trzymala?

th

3. Data: 2005-05-13 11:11:00

Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna Dobkowska" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ostatni motek włóczki Silva, 52% bawełny, 28% wiskozy, 260m/100g, zalecana
> grubość drutów i szydełka 3,5 i nie mam pojęcia co z niego wyjdzie :(.

A może jakiś kapelusik lub czapkę...

Pozdrawiam, Marta

4. Data: 2005-05-13 11:34:12

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mialam kiedys 1 motek wloczki Kemer zakupionej w niteczce.
mialy byc z tego szydelkowe gwiazdki, ale okazalo sie, ze
nie za bardzo toto sie nadaje:)
zrobilam tego 1 motka top wiazany z tyłu, tu go mozesz zobaczyc:
http://www.wroclawianki.art.pl/spotkania/2005-02-26/
slides/Fotka37DorotyIMG_0049.php

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocaw

strona wrocławianek: www.wroclawianki.art.pl

5. Data: 2005-05-13 20:37:55

Od: "Justyna Dobkowska" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie za bardzo toto sie nadaje:)
> zrobilam tego 1 motka top wiazany z tyłu, tu go mozesz zobaczyc:

Witam!
Dzięki dziewczyny bardzo! Faktycznie, ja nie pomyślałam o takim topie wiązanym z
tyłu. Może w takim wypadku starczy jeszcze na kapelusik :)
No, ale do takiego topu, to chyba nie nosi się stanika, co? To gdzie ja taka
wyjdę półnaga...:))))? Prawie naga...:)))))?

Pozdrawiam wszyskich
Justyna, Olsztyn

6. Data: 2005-05-13 20:46:02

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Dobkowska napisał(a):

> No, ale do takiego topu, to chyba nie nosi się stanika, co?

yhm, lepiej bez

> To gdzie ja taka
> wyjdę półnaga...:))))? Prawie naga...:)))))?

No jak gdzie? Cale wakacje przed toba.
A jak na to zalozysz zakiet, to nikt golych plecow nie zauwazy ;)

th

7. Data: 2005-05-13 20:52:17

Od: "Lalka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> No, ale do takiego topu, to chyba nie nosi się stanika, co? To gdzie ja taka
> wyjdę półnaga...:))))? Prawie naga...:)))))?

To moze zrob sobie torebke???
pozdrawiam Lalka

8. Data: 2005-05-14 07:45:49

Od: "Justyna Dobkowska" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To moze zrob sobie torebke???
> pozdrawiam Lalka

Hej!
Pomysł z torebką też mi nie przyszedł do głowy:) Jak widać znowu sprawdza się
powiedzenie, co dwie (i więcej) głów, to nie jedna!
Dzięki serdeczne!

Pozdrawiam Justyna
Olsztyn

9. Data: 2005-05-14 07:48:20

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zrób sobie top,możesz ewentualnie dokupić jeszcze jeden motek w innym
kolorze,nawet nie musi to być ten sam rodzaj włóczki.
Albo bardzoooo ażurowy,krótki sweterek,taka narzutka na topik :)
Albo bardzoooo ażurowa chusta,zakładana na strój kąpielowy...nie wiem tylko
czy się nada ta włóczka akurat

Marzena

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=58063

10. Data: 2005-05-14 11:08:36

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> taka
> wyjdę półnaga...:))))? Prawie naga...:)))))?

sa takie specjalne staniki, ktorych tył i ramiaczka sa przezroczyste,
tzn. z silikonowych pasków :)
widialam tez w BonPrix albo Quelle "stanik" skladajacy sie TYLKO z 2
osobnych, silikonowych
miseczek, ktore przywieraja do ciala:)

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocaw

strona wrocławianek: www.wroclawianki.art.pl

xxx-Na kartki-dużooo
[szycie] do Kruszyny z Wrocławia i nie tylko.
(szydełko) prośba o schemat jabłkek
witam!!!...koronki klockowe
Pomorskie Targi Haftu Artystycznego