Poratujcie!

1. Data: 2002-07-12 14:13:26

Temat: Poratujcie!
Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosba do wszystkich, ktore uzywaja PCStitcha. Juz wczesniej mialam ten
program jakos zepsuty, bo numeracja mulin Anchor jest calkowicie uwalona.
Probowalam to naprawic, to naprawilam tak, ze musialam robic reinstalke
kompa. Teraz zainstalowalam na nowo, ale mam te sama usterke. A na dodatek
nie uruchamia mi sie edytor nici, a tam mozna to naprawic.
A prosba jest nastepujaca:
Jezeli ktoras z was ma poprawnie dzialajacy program, prosze przyslijcie mi
plik z folderu "Flosses" anchor.col (to jest maly plik) i Floss Editor.exe
(ten jest wiekszy). Nie wiem, czy to jest dobry pomysl, ale sprobuje
nadpisac moje uwalone pliki, bo juz nie mam sily na ponowna instalacje
calego systemu. Tylko jeszcze uwaga: moj serwer nie przepuszcza plikow z
rozszerzeniem .exe, wiec zmiencie to na cokolwiek innego. A najlepiej
spakowac oba pliki, wtedy pojdzie wszystko.
I jeszcze jedno: jesli ktoras z was jest kumata w sprawach koputerowych,
powiedzcie, co sadzicie o moim pomysle. Bo jak mi PCStitch w ogole
przestanie dzialac, to chyba mnie szlag trafi.

Pozdrawiam - Anka (mocno wkurzona) + Bigos

--
^ ^
>* *< a...@s...net.pl
( )_____/ www.solutions.net.pl/~asik