Poratujcie pieska

1. Data: 2006-08-31 05:24:11

Temat: Poratujcie pieska
Od: "grania" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos widzial ubranka dla zwierzat?
Mam mala bokserke i wiem, ze troche marzna zima .
Znalazlam tylko tyle
http://photo.163.com/photos/zyflw/7794401/
Jak bedzie taka zima jak poprzednia to cos by sie przydalo.

2. Data: 2006-08-31 09:10:20

Temat: Re: Poratujcie pieska
Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

grania napisał(a):
> [...]
> Znalazlam tylko tyle
> http://photo.163.com/photos/zyflw/7794401/
> Jak bedzie taka zima jak poprzednia to cos by sie przydalo.

Mam wykrój w Burdzie, ale do szycia. Jeśli jesteś zainteresowana, to
wyślę na priv.

Marzena

3. Data: 2006-08-31 09:43:43

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena i Cyprian" <c...@c...pl> napisał w
wiadomości news:ed696r$g7i$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Mam wykrój w Burdzie, ale do szycia. Jeśli jesteś zainteresowana, to wyślę
> na priv.

Witam,
Pozdrawiam wszystkie robotkowiczki, bardzo by mi sie przydal taki wykroj. Od
pewnego czasu nosze sie z zamiarem zrobienie badz uszycia czegos dla mojej
dobermanki, bo mi marzne w zimne dni. Co prawda bez wykroju jakos bym sobie
poradzila, ale lepiej jednak zrobic to wedlug schematu. Z gory dziekuje.

--
pozdr,
ewka

4. Data: 2006-08-31 11:15:53

Od: "grania" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam wykrój w Burdzie, ale do szycia. Jeśli jesteś zainteresowana, to
> wyślę na priv.
>
> Marzena

Jeśli możesz to z góry bardzo dziękuję.

5. Data: 2006-08-31 11:18:25

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

grania napisał(a):
> [...]
> Znalazlam tylko tyle
> http://photo.163.com/photos/zyflw/7794401/
> Jak bedzie taka zima jak poprzednia to cos by sie przydalo

Moja mama uszyła dla jamnika kombinezon z rękawa od starego dresu.
Domyślam się, że dla boksera będzie trochę trudniej...
Ostatecznie kupiła jakieś firmowe wdzianko, które ma z wierzchu ortalion
a od spodu polar (trzeba było widzieć minę psa, kiedy mu to mierzono,
ale to osobna historia).
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

6. Data: 2006-08-31 12:12:48

Od: "grania" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

No można zrobić z nogawki od dresów.
Muszę spróbować. Teraz zakładam jej obróżkę zrobioną na
szydełku nawet nie protestuje.

7. Data: 2006-09-02 12:47:13

Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka napisał(a):

> [...]
> poradzila, ale lepiej jednak zrobic to wedlug schematu. Z gory dziekuje.

Niestety mam problemy z wysłaniem wiadomości do ciebie. Podaj dokładny
adres.

pozdrawiam
Marzena

8. Data: 2006-09-02 19:24:53

Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena i Cyprian napisał(a):

> Mam wykrój w Burdzie, ale do szycia. Jeśli jesteś zainteresowana, to
> wyślę na priv.

Są problemy z przesłaniem załączników, więc wrzucam tutaj

> http://elfik.fotosik.pl/albumy/50588.html

na jakieś dwa tygodnie.

pozdrawiam
Marzena

9. Data: 2006-09-13 08:39:13

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena i Cyprian" <c...@c...pl> napisał w
wiadomości news:edclqu$jks$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Są problemy z przesłaniem załączników, więc wrzucam tutaj

> na jakieś dwa tygodnie.

Dziekujemy.

--
pozdr,
ewka

schematy lanarte
[szydełko] Mam włóczkę i nie wiem co z niej zrobić.
[xxx] "prawnicze"-prośba
www.streamphoto.ru
xxx poszukuje "Krzyk" Muncha