Poronienie

31. Data: 2006-05-20 20:44:52

Temat: Re: Poronienie - 'oczekuje ode mnie wynikow a nie uczuc' brrry
Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomm napisał(a):

> no wlasnie, ja nie cierpie takiego podejscia, jasli by ci szef kazal np.
> kogos
> bezczelnie oklamac, tez bys to zrobil bez skorolow tlumaczas sobie i innym
> ze to na rozkaz szefa

> a co to za firma ?? jakas panstwowa ? czy moze jakis inny moloch
na pewno moloch, teraz w dzień wolny ustanowiony przez Kazimierza
Marcinkiewicza idą do pracy.

--
...człowiek lubi wprowadzać gdzie indziej to, co posiada u siebie...

Montesquieu

32. Data: 2006-05-21 09:48:57

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza napisał(a):

> po prostu okazaleś sie czarną owcą, która robi czarną robotę za nich.
> Czasami jest lepiej byc szarym pracownikiem niż być wytykanym
> kierownikiem na ulicach ktory jest straszny w stosunku do swoich
> pracownikow.

dla zainteresowanych pl.soc.prawo: Dzień wolny

33. Data: 2006-05-21 10:49:09

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" <b...@t...pl>

Tnij cytaty!!!!!!

pozdr. Ewa

Tomografia zatok obocznych nosa - Warszawa
Gdzie prywatny okulista z umową z FOZ
Zezwolenia w prawie farmac.
Wysilek, a pogorszenie wzroku
odchudzanie i woreczek zolciowy