Porządkowanie zdjęć na komputerze

1. Data: 2007-02-06 11:43:41

Temat: Porządkowanie zdjęć na komputerze
Od: "julla bea" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy któras z Was korzytstala lub korzysta z Picasa Web?

Szczerze polecam ten program . Używam go od niedawna i jestem bardzo
zadowolona w szybki , prosty i jasny sposób kataloguje sciagniete
wzory i schematy a ponadto można bardzo łatwo przesłac pliki na swoja
stonę w Picasa Web.
Dzisiaj w kilka zaledwie minut udało mi sie utworzyć album a
zamiesciłam tam ponad 200 zdjęć. Jest jeszcze jeden plus równie szybko
mozna pobierac albumy ze zdjęciami od innych uzytkowników.
Jak dla mnie super :) Polecam.

pozdrawiam Bea

2. Data: 2007-02-06 11:46:34

Temat: Re: Porządkowanie zdjęć na komputerze
Od: "julla bea" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://picasaweb.google.pl/beajulla

3. Data: 2007-02-06 12:09:25

Od: "julla bea" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2007-02-06 13:33:18

Od: Renia <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06-02-2007 o 12:43:41 julla bea <j...@b...pl> napisał(a):

> [...]
> zamiesciłam tam ponad 200 zdjęć. Jest jeszcze jeden plus równie szybko
> mozna pobierac albumy ze zdjęciami od innych uzytkowników.

witam,
ja też go używam jest świetny

--
Email : r...@g...pl
Wysyłając do mnie email usuń WYTNIJTO z adresu email.

5. Data: 2007-02-06 17:19:07

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lut, 14:33, Renia <r...@g...pl> wrote:

> witam,
> ja też go używam jest świetny
>
> --
> Email : r...@g...pl
> Wysyłając do mnie email usuń WYTNIJTO z adresu email.
Czy to jest program darmowy? Mono

6. Data: 2007-02-06 17:45:19

Od: "julla bea" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lut, 18:19, "Mono" <m...@w...pl> wrote:

> Czy to jest program darmowy? Mono

Jasne darmowy i jeszcze po polsku

http://picasa.google.com/index.html

zajrzyj pod ten adres a dowiesz sie wszystkiego i sciagniesz program
za darmo.

Pozdrawiam Bea

7. Data: 2007-02-06 20:19:56

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lut, 18:45, "julla bea" <j...@b...pl> wrote:

> zajrzyj pod ten adres a dowiesz sie wszystkiego i sciagniesz program
> za darmo.
>
> Pozdrawiam Bea

Zajrzałam, zainstalowałam, pobawiłam się - fajne! Dziękuję pięknie
Mono

8. Data: 2007-02-06 20:30:50

Od: "julla bea" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zajrzałam, zainstalowałam, pobawiłam się - fajne! Dziękuję pięknie
> Mono

Cieszę się ,że mogłam pomóc;)

Pozdrawiam Bea

9. Data: 2007-02-06 21:37:24

Od: "Agnieszka R" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pcasa...... no, no.... właśnie patrzę co to za cudo.... już na samym
początku mnie urzekł :)

Agnieszka R

10. Data: 2007-02-06 23:53:35

Od: "doona" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Julia, rewelacja!!! Wielkie ci dzięki dobra kobieto. hanka.

Haft wegierski (WEGRY)
zapisywanie wzorów - widać obrazki!!!
szydełko niedługo Wielkanoc
xxx roże szukam