Posiew moczu

1. Data: 2007-03-04 13:06:35

Temat: Posiew moczu
Od: "MMG" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanko. Otoz mojej 1,5 misiecznej corece robilismy ju dwa razy badanie
na posiew moczu i w labortorium zawse mowili ze probka jet zaniczyszczona.
Czy to oznacza zesie nie wykryjebakterii chorobotworczych przez to ze jest
zanieczyszony mocz?

pozdrawiam
MMG

2. Data: 2007-03-04 13:18:00

Temat: Re: Posiew moczu
Od: Old Rena <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MMG napisał(a):
> [...]
> Czy to oznacza zesie nie wykryjebakterii chorobotworczych przez to ze jest

To oznacza, że wyniki badania mogą być niewiarygodne.
Zerknij tu:
http://www.synevo.pl/przygotowania.html#three

--
Old Rena

3. Data: 2007-03-04 13:34:04

Od: "MMG" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Old Rena" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To oznacza, że wyniki badania mogą być niewiarygodne.
> Zerknij tu:
> http://www.synevo.pl/przygotowania.html#three

Pierwsze wyniki byly - 50 tys i 3 rodzaje bakterii
a drugi wynik - 30 tys i tez 3 rodzaje bakterii

i lekarz pediatra nic nie skomentowal ze to zanieczyszczone.

Niedosłuch
pielografia dożylna (DE>PL)
Problem z ukladem trawiennym.
ciagle zmeczenie, sennosc