Post na żądanie (kompletnie i całkowicie OT)

1. Data: 2004-12-21 22:10:41

Temat: Post na żądanie (kompletnie i całkowicie OT)
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niniejszym informuję uprzejmie osoby zainteresowane, że boletus obchodzi
dziś urodziny (jeszcze 50 minut). Nie wiem które:-D

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2004-12-21 23:54:41

Temat: Re: Post na żądanie (kompletnie i całkowicie OT)
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> [...] boletus obchodzi
> dziś urodziny [...]

Wszystkiego najlepszego, zeby wszystko co zielone dobrze roslo,

boletusowi zyczy

Bpjea

3. Data: 2004-12-22 00:26:53

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:
> Niniejszym informuję uprzejmie osoby zainteresowane, że boletus
> obchodzi dziś urodziny (jeszcze 50 minut). Nie wiem które:-D

Wszystkiego dobrego dla "Prawdziwka" i zdrowego korzenia:)

moon

4. Data: 2004-12-22 00:28:49

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Moon wrote:

> Wszystkiego dobrego dla "Prawdziwka" i zdrowego korzenia:)

I kapelusza tez zdrowego!

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2004-12-22 06:25:57

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Samych radości :-)

Krycha

6. Data: 2004-12-22 09:23:27

Od: "Pookio" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkiego zdrowo rosnacego :) Zdrowia i urodzaju ;P

Pozdrawiam swiatecznie,
Pookio

7. Data: 2004-12-22 10:06:43

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkiego zdrowo rosnacego :) Zdrowia i urodzaju ;P
>
> Pozdrawiam swiatecznie,
> Pookio

I ja się przyłączam :-))

Pozdrawiam, Krystyna

8. Data: 2004-12-22 16:17:07

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niniejszym informuję uprzejmie osoby zainteresowane, że boletus obchodzi
> dziś urodziny (jeszcze 50 minut). Nie wiem które:-D
>
> Pozdrawiam, Basia.

Kolejne;-)

Pozdrawia boletus

9. Data: 2004-12-22 16:17:42

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkiego najlepszego, zeby wszystko co zielone dobrze roslo,
>
> boletusowi zyczy
>
> Bpjea

Dziękuję.

Pozdrawia boletus

10. Data: 2004-12-22 16:18:21

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkiego dobrego dla "Prawdziwka" i zdrowego korzenia:)
>
> moon

Dziękuję.

Pozdrawia boletus

Reakcja roślin na myśli