Postinor

1. Data: 2003-12-20 17:26:57

Temat: Postinor
Od: "supcio" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy w momencie gdy dziewczyna ma okres, ktory trwa juz tydzien i doszlo do
zblizenia bez zabezpieczenia, uzasadnione jest zastosowanie POSTINORu?

Dzieki i pozdrawiam

2. Data: 2003-12-20 19:02:28

Temat: Re: Postinor
Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Czy w momencie gdy dziewczyna ma okres, ktory trwa juz tydzien i doszlo do
> zblizenia bez zabezpieczenia, uzasadnione jest zastosowanie POSTINORu?

A ten "okres" to zawsze trwa tydzien czy to tak wyjatkowo?

--
Norbert
Wesołych Świąt

3. Data: 2003-12-20 20:08:51

Od: "supcio" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Okresy sa nieregularne i roznie trwaja, nie dluzej jednak niz wspomniane 7
dni. Wlasnie dzisiaj sie skonczyl- czyli rowne 7 dni (od ubieglej soboty)

4. Data: 2003-12-21 15:31:53

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zupelnie nie wiem co ma dlugosc trwania miesiaczki do potrzeby
zastosowania POSTINORu.
Jesli stosunek byl "niezabezpieczony" i nie zalezy wam na ciazy, to
taka potrzeba istnieje.

zapraszam o dyskusji na tematy "antykoncepcyjne" na
http://forum.antykoncepcja.pl

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

5. Data: 2004-01-23 07:57:38

Od: "MIESZKO I" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

supcio <s...@w...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Dzieki i pozdrawiam
>
> Po pierwsze- czemu uprawiasz seks w czasie okresu,
po drugie powinnas się zabezpieczyć On lub Ty .
Powinnaś wziąc POSTINOR ale moim zdaniem nie bedzież w ciąży

http://de.geocities.com/ beldziak/
Akuna-stosował to ktoś???
Badanie moczu
Do Iraku marsz! jakie witaminy i mikroelementy kupić?
Solux na zatoki?