Postinor-Duo + Amfetamina

11. Data: 2004-05-21 15:28:47

Temat: Re: Postinor-Duo + Amfetamina
Od: Posej <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Joanna,

Dnia 21 maja 2004 (17:16:03)
Na temat "Postinor-Duo + Amfetamina"
begin message:

>> O tempora! O mores!

> nie mowisz chyba powaznie?
> Dziwi cie to?
> gdzie ty zyjesz?

dokladnie, Pan Krzysztof nie byl studentem albo byl nim dawno.

12. Data: 2004-05-21 16:26:57

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 May 2004 17:27:23 +0200, Posej wrote:

Będzie EOT, ale nic mnie tak nie denerwuje jak ludzka głupota.

> Troche odbiega ta dyskusja od tematu, jak zaznczylem nie chodzi mi o to czy
> ktos zle robi czy sie wspomaga amfa czy nie, jestem na 4 roku informatyki i
> u mnie tez polowa roku przy egzaminach jedzie na wspomaganiu, to samo na
> prawie, nie mowiac juz o medycynie. Powiem wiecej - malo jest ludzi ktorzy
> by sie utrzymali bez wspomagania.

Jakoś tych kilka lat temu, kiedy ja studiowałem, 'wspomagających się'
narkotykami można było policzyć na pacach jednej ręki.

Mało jest tych, co się by utrzymali bez narkotyków, powiadasz? Ciekawe.
Nie wydaje mi się, żeby ilość materiału do przyswojenia nagle wzrosła o
rząd wielkości. Zwłaszcza na medycynie.

Napiszę jeszcze raz: komuś zależy na tym, żeby głupie studenciaki żarły
amfę, bo ma wtedy rynek zbytu. W interesie kryminalistów jest stworzenie
dla siebie odpowiedniej klienteli, rozpuszczanie odpowiednich bajeczek,
twierdzenie, że nie sposób się utrzymać na studiach bez ćpania. Jeśli
tego nie widzisz, to jesteś ślepy. Albo po prostu masz już dziury w
mózgu po amfetaminie.

> A oczywiscie ze nie, staje sie za to madrzejszy - przyswajanie wiedzy to nie
> rozwijenie inteligencji a madrosci.

Szkoda bitów na komentarz.

> Nikt nie mowi ze student wie lepiej, w przypadku mojej kolezanki wie ze
> narkotyk szkodzi, ale dzieki niemu potrawi przerobic 200 stron prawa karnego
> w jeden dzien i zaliczyc na dobra ocene.

Wiesz co? Rok akademicki to 2 x 15 tygodni. Licząc 50 x 5 (zróbmy sobie
przerwę od ćpania w weekend) daje to 150 dni, razy 200 stron - 30.000
(trzydzieści tysięcy) stron. Chcesz powiedzieć, że każdy student prawa
musi przewalić 30 tysięcy stron w ciągu roku?
A jeśli nie - to dlaczego nie robi tak, jak się robiło 10 lat temu i nie
przeczyta 4 porcji po 50? Bo w dobrym tonie jest jechać na wspomaganiu?

Na bloku z patomorfologii musieliśmy z dnia na dzień przygotowywać spore
porcje materiału, co dzień pisaliśmy wejściówki z kilkudziesięciu stron
pewnej znanej Krzyśkowi doskonale cegły. Jakoś nikt nie gadał bredni o
amfetaminie. Nie nadajesz się na studia - idź do wojska.

> Co wiecej - dzieki amfie ma
> stypendium naukowe ktore pomaga sie jej utrzymac na studiach.

I pozwala zapłacić za kolejne działki dilerom amfy. Kółko się zamyka.

[...]
> Obudzcie sie - czy Wy na prawde myslicie ze studenci to tacy wpaniali,
> dobrzy, siedzacy grzecznie przy ksiazkach i szybko wchlaniajacy wiedze
> ludzie ?

Wiesz, kiedyś dawno temu wykształcenie wyższe było stanowiło swego
rodzaju gwarancję pewnego poziomu intelektualnego... I ja osobiście wolę
te stare wzorce.
A zaćpani studenci zostaną zaćpanymi prawnikami (przymykającymi oko na
przestępców produkujących i rozprowadzających potrzebne im narkotyki, z
którą to działalnością związane są rozboje, wymuszenia, kradzieże i
morderstwa), lekarzami (wolę nie myśleć), inzynierami (też).
Jeśli ktoś opowiada, że ćpanie to norma i że tak trzeba, to IMHO
powinien zostać wyrzucony z hukiem ze swojej uczelni. Uczelnie powinny
wypuszczać mądrych ludzi, a nie zaćpanych degeneratów.

> Jest tak nastane w calej oswiacie, w kregach studenkich ze nie
> sposob sobie poradzic z nadmiarem nauki w inny sposob dla coniektorych.

To niech ci "coniektórzy" kopią doły.

> {...] W akzdym razie moje pytaniejest takie czy moze
> zajsc ajkas reakcja niekorzystna dla organizmu i dla dzialania Postinoru
> przy przyjmowaniu amfetaminy.

Więc skoro amfetamina daje mądrość, to niech sobie koleżanka zje działkę
i sama wykoncypuje.

Gdyby tak było, że wszyscy na studiach ćpają - to czego niby miała by
się wstydzić kierując takie pytanie osobiście do lekarza? Przecież oboje
powinni chodzić naćpani, prawda?

Dla mnie EOT. I profilaktrycznie PLONK.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)
/Wilder Penfield/

13. Data: 2004-05-21 16:55:06

Od: "kasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Strasznie wam wspolczuje. Jestem studentam prawa, baa robie tez drugi
kierunek. Nigdy nie zdazlylo mi sie brac cos na wzmocnienie!!!!!!! i jakos
mam stype. Siadam poprostu do nauki na tyle wczesniej by moc zdazyc sie
wszytskiego nauczyc. Filtruje co mi sie w zyciu przyda i ucze sie z glowa.
Chodze na imprezy i nie odmawiam sobie przyjemnosci. Wsrod moich znajomych
ze studiow nie widzialam by kots bral jakas amfe!
Ludzie! wybraliscie studia, trzeba byc za to odpowiedzialanym! Z tego wynika
ze na studia moze pojsc kazdy, kto tylko na egzamin polknal amfe i zdal na
5, a kolejne egzainy zaliczyl w podobny sposob. Wspolczuje naszemu
spoleczenstwu, bo z tego co piszecie to na medycynie jest to normalka. Nie
chcialabym sie leczyc u takiego lekarza, ktory nie umial przyswoic w normaly
sposob wiedzy! szkoda slow!

14. Data: 2004-05-21 18:09:47

Od: Posej <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Marek,

Dnia 21 maja 2004 (18:26:57)
Na temat "Postinor-Duo + Amfetamina"
begin message:

> Jakoś tych kilka lat temu, kiedy ja studiowałem, 'wspomagających się'
> narkotykami można było policzyć na pacach jednej ręki.

czasy sie zmieniaja

> Mało jest tych, co się by utrzymali bez narkotyków, powiadasz? Ciekawe.
> Nie wydaje mi się, żeby ilość materiału do przyswojenia nagle wzrosła o
> rząd wielkości. Zwłaszcza na medycynie.

moze po prostu pojawily sie srodki ktore daja mozliwosc "pojscia na latwizne"

> [...]
> twierdzenie, że nie sposób się utrzymać na studiach bez ćpania. Jeśli
> tego nie widzisz, to jesteś ślepy. Albo po prostu masz już dziury w

No sorki ale zle to rozumiujesz, diler nie mowi "kup, latwiej sie nauczysz"
a po prostu sprzedaje, smieszne jest wyobrazenie tego typu lub "narkotykow w
cukierkach" - "dostaniesz za darmo i potem musisz juz brac". Idac do dilera
nie mowisz po co - czy na impreze czy do nauki i wcale nie dziala tak to jak
to rozumujesz.

> Szkoda bitów na komentarz.

A moze jednak ? Uczac sie gromadzsz wiedze, gromadzenie wiedzy to zdobywanie
madrosci. Jak to mowisz - "cpajac" - nauka to tez zbieranie wiedzy, uczysz sie w
sposob ktory wedlug Ciebie jest brzydki, jednak stajesz sie madrzejszy w
tym czego sie uczysz, nie w tym co robisz by sie nauczyc. Takie
filozofowanie ale prawdziwe. Moze pokusisz sie o komentarz.

> [...]
> (trzydzieści tysięcy) stron. Chcesz powiedzieć, że każdy student prawa
> musi przewalić 30 tysięcy stron w ciągu roku?

Moment, moment, czy sesja jest kazdego tygodnia, blade Twe pojecie jak to
wyglada a od razu sie nastawiasz negatywnie do dyskucji.

> [...]
> pewnej znanej Krzyśkowi doskonale cegły. Jakoś nikt nie gadał bredni o
> amfetaminie. Nie nadajesz się na studia - idź do wojska.

Chwilka, biorac amfe ludzie nie mowia i nie rozpowiadaja o tym wszem i wobec.
Chyba to kazdego prywatna sprawa, mozliwe ze najblizsi Ci ludzie z roku
brali nie mowiac Ci o tym.

> I pozwala zapłacić za kolejne działki dilerom amfy. Kółko się zamyka.

Nie prawda, stosunek stupentium to kasy wydanej na narkotyk jest nasty.

> [...]

> Wiesz, kiedyś dawno temu wykształcenie wyższe było stanowiło swego
> rodzaju gwarancję pewnego poziomu intelektualnego... I ja osobiście wolę
> te stare wzorce.

Ja rowniez, nie wspomagam sie w zaden sposob a ciagne 2 kierunki. Rowniez
mam czas na imrepzy i liczne wypady. Ale prawda taka ze ponad polowa
wspomaga sie, oczywiscie nie rozpowiada tego, druga polowa roku nawet nie ma
pojecia ze ktos moglby i ze to by byl akurat on/ona.

> [...]
> powinien zostać wyrzucony z hukiem ze swojej uczelni. Uczelnie powinny
> wypuszczać mądrych ludzi, a nie zaćpanych degeneratów.

Powiadam ze cpanie to norma bo polowa roku cpa by sie uczyc, moze cpa to
zbyt brzydko powiedziane bo to nie sa jakies wielkie ilosci, male na
wspomozenie. Poza tym ze ktos mowi ze to norma sam nie cpajac (ja nie
wspomagam sie w zaden sposob) to nie znaczy ze powinien zostac wyrzucony z
hukiem z uczelni.

> Więc skoro amfetamina daje mądrość, to niech sobie koleżanka zje działkę
> i sama wykoncypuje.

Bardzo smieszne, moze Ci wykoncypowac z Kodeksu Karnego ale nie z medycyny,
dlatego zwracam sie na ta grupe w jej imieniu.

> Gdyby tak było, że wszyscy na studiach ćpają - to czego niby miała by
> się wstydzić kierując takie pytanie osobiście do lekarza? Przecież oboje
> powinni chodzić naćpani, prawda?

Chwilka, chyba po cos mamy ten usnet, kieruje tu pytanie w jej imieniu. Nie
mowie o lekarzach i tym czy sie wstydzi, kieruje pytanie na grupe, czy to
Cie denerwuje?

> Dla mnie EOT. I profilaktrycznie PLONK.

Nie rozumiem za co PLONK ? :) Chyba dyskutujemy a nie obrazamy sie :p
Jestem podobnego zdania ze bez wspomozenia mozna, przedstawiam tylko jak
prezentuje sie sytuacja, ze to kogos bulwersuje to przykro mi ale ja tego
nie dam rady zmienic. Dziwie sie ze wiekszosc osob nie miala o tym pojecia i
nie chce wiedziec o tym, zaplonkujecie mnie wszyscy i nie dopusccie do
siebie tej wiadomosci - tak najlepiej ? ;p

EOT - oczywiscie, prosze o odpowiedzi na topic a jednoczesnie mozemy ciagnac
ta dyskusje.

15. Data: 2004-05-21 18:21:15

Od: Posej <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witaj kasia,

Dnia 21 maja 2004 (18:55:06)
Na temat "Postinor-Duo + Amfetamina"
begin message:

> Strasznie wam wspolczuje.

Nam ?

> Jestem studentam prawa, baa robie tez drugi
> kierunek. Nigdy nie zdazlylo mi sie brac cos na wzmocnienie!!!!!!!

zupelnie jak mi, ciagne na polibudzie i uniwerku oba dziennie.

> Wsrod moich znajomych
> ze studiow nie widzialam by kots bral jakas amfe!

Jeszcze raz - biorac nie oglasza sie tego wszem i wobec, tak to sobie
wyobrazalas ze ludziska beda brac na korytarazu czekajac na egzamin. A moze
beda mowic - "sluchaj wlasnie wziąłem amfe, wszystko umiem, duzo napiszę".
To kazdego prywatna sprawa, takich rzeczy sie nie rozpowiada. Obracam sie w
kregach studenckich roznych uczelni i wielu kierunkow. W moim miescie
wyglada to tak ze srednio polowa roku wszedzie sie wspomaga by sie nauczyc.
Nie jest to jakies cpanie, ale minimalne ilosci dzialajace moze jak 3 kawy,
nieszczy to organizm niestety, ja tez jestem zdania ze mozna bez, nie pije
nawet kawy, mozna przysciasc, sie skoncentrowac i nauczyc. NIe zmienie
jednak tego ze ludzie biora, nie denerwuje meni to rowniez i nie przeszkadza
mi, ponosza tego konsekwencje - niszcza sie i wiedza o tym, jesli im to
odpowiada to ok.

> [...]
> chcialabym sie leczyc u takiego lekarza, ktory nie umial przyswoic w normaly

Czy nauka na kawie to normalny sposob przyswajania wiedzy ? Czy stutenci
starszych lat majacy przeczytac cala ksiazke z medycyny na kolejny dzien,
pijac 4 kawe w ciagu 2 godzin ucza sie w normalny sposob ? Czy picie 3
redbulla i uczenie sie to normalny sposob nauki ? Czy zabijanie nerwa przaed
egzaminem 4 papierosem to normalny sposob ? Czy wziecie nielegalnej amfy na
paluszek do nauki to normalny sposob na nauke ? PAtrazysz w kategoriach
legalnosci i nielegalnosci, to co nielegalne widzisz jako zle. Gdyby kawa
nie byla legalna bys napisala ze nei chciala bys sie leczyc u lekarza ktory
nie potrafil sie nauczyc w normalny sposob nie pijac kawy ? CZy wszyscy
musza tak na to beznadziejnie patrzyc.

Proponuje moje podejscie, zostalem prawie ze zlinczowany na grupie a nie
pije kawy, nie biore amfy, nie pije redbula :) Prosze tylko o rade co mam
poradzic kolezance, czy amfa reaguje w jakis sposob z postonorem ? czy
jakos zle zadziala wtedy postinor ? Przy okazji dodtam ze nie przekonam jej
by nie brala bo dla niej to normalne wspomoc sie (nie zacpac !) do nauki,
mowi ze biorac na paluszek czuje sie jak by wypila 3 kawy, taniej jak kawa i
skuteczniej. I nie krzyczcie na mnie ze to Wam piszę

16. Data: 2004-05-21 19:35:25

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Posej" <p...@w...pl_spam_> napisał w wiadomości

> [...]
> prawie, nie mowiac juz o medycynie. Powiem wiecej - malo jest ludzi ktorzy

A co wy biedne dzieci zrobicie, jak trzeba będzie iśc do pracy do prywatnej
firmy i dawać z siebie 4 x tyle co na studiach? Wymyślono już jakiś środek
dla Was?

ROTFL

Prawdziwe życie Was zje, skoro już namiastka wymaga wspomagania....

pozdrawiam

Monika

17. Data: 2004-05-22 00:19:03

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dokladnie, Pan Krzysztof nie byl studentem albo byl nim dawno.

Pan Krzysztof, Drogi Mlody Duchem i Umyslem Kolego, widzi to tak: student
prawa ktory bierze narkotyki to jak student wydzialu wokalnego z afazja -
moze i jest to godne podziwu, ale nie ma w tym za grosz sensu.
Pozostaje z _naleznym_ szacunkiem
--
Krzysiek, EBP

18. Data: 2004-05-22 07:04:29

Od: "Simonto" <simonto(USUNTO)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| spoleczenstwu, bo z tego co piszecie to na medycynie jest to normalka. Nie
| chcialabym sie leczyc u takiego lekarza, ktory nie umial przyswoic w

bardzo rozsadne slowa - za moich czasow stosowalo sie kawe i herbate w
duzych ilosciach zagryzane sucharkami, krakersami i ryba z puszki. Dziala
podobnie jak amfa :) a moze nawet lepiej. Szalency popijali na to piwo a jek
nie pomoagalo to drugie piwo.

Laczenie lekow i amfy zawsze jest niebezpieczne z powodu niezbadanych
interakcji (jaka firma farmaceutyczna bada czy lek wywoluje interakcje z
narkotykami ? przecez grupa docelowa nie sa narkomani !). Nie mowiac juz o
tym jak niebezpieczna jest sama amfa.

Moze warto wyjechac na "piknik" i pouczyc sie na sloneczku, na swiezym
powietrzu ? Najlepiej jest jednak uczyc sie w grupie - wchodzi najlepiej !

Simonto

19. Data: 2004-05-22 10:30:04

Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dokladnie, Pan Krzysztof nie byl studentem albo byl nim dawno.

na medycynie jest porownywalnie lub wiecej nauki i w ciagu 4 lat nie
slyszalem zeby ktos bral amfe...

K.

20. Data: 2004-05-22 12:04:04

Od: Posej <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witaj suzuki,

Dnia 22 maja 2004 (02:19:03)
Na temat "Postinor-Duo + Amfetamina"
begin message:

> Pan Krzysztof, Drogi Mlody Duchem i Umyslem Kolego

moze najpierw przyczytaj dalsza czesc dyskusji zanim sie wypowiesz

Opóznienie menstruacji
!!!!!! Kardiologia, kardiolog - POMOC !!!!!!
Instytut kardioogii w Aninie ?
choroby kobiece
HCV