Postinor kilka Pilnych i waznych pytan!

1. Data: 2003-02-13 13:42:36

Temat: Postinor kilka Pilnych i waznych pytan!
Od: Michal <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Chcialbym was prosci o pomoc, udzielenie informacji, ktore na chwile
dzisiejsza sa przeogromnie wazne!!!

Podczas stosunku pekla prezerwatywa i dziewczyna ratowala sie
POSTINOREM jednak pierwsza tabletke wziela dopiero po 28h a nastepna w
przeciagu ~14h od pierwszej.

Czy w ogole mozna mowic o prawdopodobienstwie zadzialania srodka?
Jesli tak to na ile by je oceniac?

Czy jesli jeszcze nie wyspatpily zadne obiawy (m.i. te opisane w
ulotce) ani miesiaczka rowniez jeszcze nie wystapila (a z wyliczen
powinna wystapic wczoraj)
Czy nalezy wziasc jeszcze jedna tabletke by wzmocnic jej dzilanie?

W takim razie jakie powinny byc objawy zazycia tego srodka w przeciagu
kilkunastu godzin od wziecia pierwszej pigulki?

Pozdrawiam przepraszam za chaotyczne skladnie i z niecierpliwieniem
czekam na odpowiedzi!!!

Michal
m...@...pl

2. Data: 2003-02-13 14:19:41

Temat: Re: Postinor kilka Pilnych i waznych pytan!
Od: "ohlala" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po postinorze menstruacja moze sie przesunac lub nie wystapic wcale...

zajrzyj tu: http://www.antykoncepcja.pl/

Uzytkownik "Michal" <m...@...pl> napisal w wiadomosci

3. Data: 2003-02-13 14:39:51

Od: Michal <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Feb 2003 15:19:41 +0100, "ohlala" <d...@o...pl>
napisal(a):

>Po postinorze menstruacja moze sie przesunac lub nie wystapic wcale...
>
>zajrzyj tu: http://www.antykoncepcja.pl/

Juz dawno przestudiowane.
Na grupie m.i. chialem zaczerpnac opini ludzi ktorzy mieli juz
stycznosc z tym srodkiem.

4. Data: 2003-02-13 14:41:00

Od: "Pata" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wzielam po ok 8h ale od razu dwie i pózniej juz nie bralam (tak mi
lekarz kazal). Nie mialam zadnych skutków ubocznych, krwawienie tez nie
wystapilo tak jak napisali w ulotce.
U mnie lek zadzialal.
Pata

5. Data: 2003-02-13 17:48:39

Od: Yellow_Peril <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <b2gaps$kkb$1@korweta.task.gda.pl>, v...@w...pl
napisał(a)...
> Ja wzielam po ok 8h ale od razu dwie i pózniej juz nie bralam (tak mi
> lekarz kazal). Nie mialam zadnych skutków ubocznych, krwawienie tez nie
> wystapilo tak jak napisali w ulotce.
> U mnie lek zadzialal.

Skąd wiesz, że to lek - może bez leku też nie doszłoby do ciąży :-)

--
Yellow Peril
Nigdy złej woli nie przypisuj tego, co znacznie łatwiej wytłumaczyć

6. Data: 2003-02-13 18:25:27

Od: "Pata" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, być może.

Pata

7. Data: 2003-02-14 17:23:35

Od: Anaka <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal wrote:
> [...]
> kilkunastu godzin od wziecia pierwszej pigulki?
>
> Pozdrawiam przepraszam za chaotyczne skladnie i z niecierpliwieniem

u mnie niestety nie zadzialal gdy wzielam po 12 godzinach i zaszlam w ciaze

Dziwne plamienie
Co myslicie o leczeniu węglem drzewnym?
Choroby nieuleczalne
Immunologia.