Postne potrawy

1. Data: 2002-02-12 22:01:50

Temat: Postne potrawy
Od: "Aleksandra" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Postanowilam do Wielkanocy nie jesc miesa ani slodyczy. Poradzcie, co
gotowalibyscie na moim miejscu, zeby bylo w miare smacznie i szybko.Al.

1. Data: 2002-02-12 23:35:47

Temat: Re: Postne potrawy
Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

>    Postanowilam do Wielkanocy nie jesc miesa ani slodyczy. Poradzcie, co
> gotowalibyscie na moim miejscu, zeby bylo w miare smacznie i szybko.Al.

Polecam hummus + salatka pomidorowa.

iza

1. Data: 2002-02-13 08:31:41

Temat: Odp: Postne potrawy
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aleksandra <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4c3el$fcv$...@n...tpi.pl...
> Postanowilam do Wielkanocy nie jesc miesa ani slodyczy. Poradzcie, co
> gotowalibyscie na moim miejscu, zeby bylo w miare smacznie i szybko.Al.

placki ziemniaczane, babka ziemniaczana, ziemniaki na 1000 sposobow,
spagetti, roznego rodzaju jarskie pierogi, nalesniki z twarogiem np.,
paszteciki z kapusta (mmm slinka mi leci), jajecznica, ryby pod roznymi
postaciami, rozniaste zapiekanki z makaronem, lasagne ze szpinakiem, zupy na
wywarze z warzyw, surowki, salatki, chleb z maslem, bez masla, pasty rybne,
twarozkowe, owoce, ryz... wystarczy? moge tak dlugo:-))
Asia

1. Data: 2002-02-13 08:42:58

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
rybne,
> twarozkowe, owoce, ryz... wystarczy? moge tak dlugo:-))

Ale Ola chciała bez mięsa...

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-02-13 08:44:07

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a4d8hg$bbr$...@n...tpi.pl...

> Ale Ola chciała bez mięsa...

Chyba ze bez rybiego miesa, innego w tej wyliczance nie ma:-)
Asia

1. Data: 2002-02-13 09:11:27

Od: "Maria U." <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia wrote:

> No wlasnie, bo przecież ryba to tez mięso.

Ale jesli chodzi o post - rybie mieso jesc mozna.

Maria

1. Data: 2002-02-13 09:12:26

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba ze bez rybiego miesa, innego w tej wyliczance nie ma:-)

No wlasnie, bo przecież ryba to tez mięso.
Przypomnialo mi sie ze moja babcia polujaca w ogrodzie na krety (niszczyly
wszystko co roslo) po udanym polowaniu stwierdzila ze kret nie ma kosci wiec
moze ryba nie ma miesa... ;-)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-02-13 11:30:29

Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystko co roslo) po udanym polowaniu stwierdzila ze kret nie ma kosci wiec

Witam!
Kiedys w piatek jadlem obiad z znajomym ksiedzem i ze zdziwieniem zobaczylem ze
podano pieczona kaczke.Ksiadz zobaczyl moje zdziwienie i powiedzial cyt.
"Jedz synu kaczka to nie mieso ona plywa na wodzie".

Stanislaw
Domowy tymczasowy kucharz

1. Data: 2002-02-13 18:07:26

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

t...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> podano pieczona kaczke.Ksiadz zobaczyl moje zdziwienie i powiedzial cyt.
> "Jedz synu kaczka to nie mieso ona plywa na wodzie".

W dawnej Polsce mieso bobra bylo dozwolone w czasie postu z tego samego
powodu :))
MB

1. Data: 2002-02-13 18:51:32

Od: "Simon Templer" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pewnie ksiądzu przypomiało się, że akurat jest jakieś święto no i obowiązuje
go dyspensa. Sam kiedyś takiego czegoś doświadczyłem

Jeżeli chodzi o post to zgadzam śie z twierdzeniem że rybę można jeść. O
kaczce tego samego nie powiem

Simon

> [...]
> podano pieczona kaczke.Ksiadz zobaczyl moje zdziwienie i powiedzial cyt.
> "Jedz synu kaczka to nie mieso ona plywa na wodzie".

OT Walentynki
Piwo imbirowe...
Babka sloneczna
Czy są jeszcze chętni na chińszczyznę?