Postój - waga nie spada :(

1. Data: 2003-07-17 06:46:43

Temat: Postój - waga nie spada :(
Od: "Marzena " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Dla mnie najgorszym problemem jest teraz przetrzymanie postoju wagi.
Ćwiczę, jem treściwie (w zasadzie według Montignac) i dupa. Sorry za słowo.
Jedni chudną od razu, ja stoję z wagą. Ćwiczę codziennie po godzinie, nie jem
żadnych słodyczy, chlebek tylko pełnoziarnisty. I nadal co z tego? A mam BMI
30,43, zatem nadal bardzo duzo do zrzucenia.
Pozdrawiam
M.

2. Data: 2003-07-17 07:50:36

Temat: Re: Postój - waga nie spada :(
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
BMI
> 30,43, zatem nadal bardzo duzo do zrzucenia.

czesc

co to znaczy w zasadzie MM? To tak jak byc prawie w ciazy ;-), albo sie jest
albo nie.

Ok do zeczy.

Metoda montignac ma na celu uspokojenie trzustki. Wyobraz sobie ze chcesz
usnac i rabisz sobie bardzo ciemno i cicho w pokoju, przytulass sie do
poduszki ale co jakis czas ktos wali w beben i blyska fleszem... milych snow
trzusteczko ;-)

Napisz co jesz, i odrazu odstaw chleb. To wlasnie przez pieczywo jest
najwiecej nieporozumien i problemow.

musta

3. Data: 2003-07-17 11:04:39

Od: "Znajoma" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena " <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
BMI
> 30,43, zatem nadal bardzo duzo do zrzucenia.

Mam to samo . Od 7 tyg jestem na MM zrucilam 10 kg i od ok dwoch tygodni
waga ani drgnie . Mam wrazenie ,ze im wiecej wiem tym wiem mniej bo jak nie
mialam ksiazki ("jesc aby schudnac") to sugerujac sie tym co wyczytalam
tutaj albo na forum MM chudlam a jak przeczytalam ksiazke to przestalam ...
moze cos przedobrzylam ;)

Pozdrawiam - nie poddajaca sie Beata ;)

4. Data: 2003-07-18 09:35:43

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mialam ksiazki ("jesc aby schudnac") to sugerujac sie tym co wyczytalam
> tutaj albo na forum MM chudlam a jak przeczytalam ksiazke to przestalam

10 kg to malo?
a ile masz BMI?

5. Data: 2003-07-18 17:55:13

Od: "Znajoma" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 10 kg to malo?
> a ile masz BMI?

Niestety wstyd sie przyznac ale 32 ... jeszcze jakies 20 kg do zrzucenia
conajmniej.
Bardzo dziekuje za to ,ze zareagowales bo sama mialam Cie o cos zapytac bo
uwazam Cie za znawce MM i z uwaga czytam Twoje wypowiedzi na grupie. Czy
jesli przyznaje zlamalam kilka razy zasady MM po tak krotkim czasie (juz sie
poprawilam i obiecuje ,ze wytrwam) jest jeszcze dla mnie nadzieja ,ze waga
ruszy w dol ? Innymi slowy czy obudzona fleszami zasypiajaca trzustka zasnie
znowu ? ;)

Pozdrawiam - Beata :)

ps . Twoj opis naprawde trafil mi do przekonania i prosze nie odbierz tego
"usmieszku" jako drwiny :)

6. Data: 2003-07-23 08:45:18

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy
> [...]
> poprawilam i obiecuje ,ze wytrwam) jest jeszcze dla mnie nadzieja ,ze waga
> ruszy w dol ? Innymi slowy czy obudzona fleszami zasypiajaca trzustka

Jasne, ja milem ten sam problem tylko ze nieswiadomie. Troche schudlem i
nic. Jadlem sobie prawie codzienie taka zapiekanke z fasoli z puszki,
kurczaka, pomidorow i sera zultego (pycha). Ngale pewnego dnia peklo mi
naczynie zaroodporne i... zaczalem chudnac znowu. Okazalo sie ze fasola byla
zla.

musta

7. Data: 2003-07-23 08:57:10

Od: "Znajoma" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kurczaka, pomidorow i sera zultego (pycha). Ngale pewnego dnia peklo mi
> naczynie zaroodporne i... zaczalem chudnac znowu. Okazalo sie ze fasola

Dzieki to mi daje nadzieje :) Tylko tego "winowajcy" w swoim przypadku dojsc
nie moge ;)

Pozdrawiam - Beata :)

8. Data: 2003-07-24 07:01:03

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie najgorszym problemem jest teraz przetrzymanie postoju wagi.

Cześć!
Zrób sobie dzień owocowy. Albo dzień ryżowy (400 g ryżu na wodzie, bez soli,
rozłożyć na porcje). Albo kartoflany (też bez soli). Albo jeden dzień głodówki
na wodzie i herbacie (jeżeli jesteś ogólnie zdrowa). To trochę zmobilizuje
organizm. Takie postoje są zupełnie normalne i największym błędem jest
organiczć jeszcze bardziej przyjmowane kalorie, to jest wręcz niebezpieczne!
Powodzenia
polny konik

wypicie 2 litrow mleka w ciagu dnia i nic wiecej
Dieta Werthmanna
Badania nad dietami czesc 3.
BIOTONIC
Chrupki kukurydziane- ile kalorii?