Poszukiwania

1. Data: 2003-05-19 23:42:06

Temat: Poszukiwania
Od: "Mariusz" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.Chyba będe pierwszym mężczyzna odzywającym się na tej grupie, którą
przed chwilą przeczytałem, z tego względu gdyż szukam jakichkolwiek
informacji na temat haftowania dla mojej dziewczyny, która od niedawna
zaczęła się tym zajmować.Szukam po różnych stronach (nawet nie wiem jak to
określić) schematów, obrazków do wyhaftowania i na nic bardziej konkretnego
nie natrafiłem.Może udało by mi się z kimś nawiązać korespondencję kto
posiada większe zbiory oraz udzieliłby mi informacji jak szukać i
wogóle.Zaznaczam że szukam tych rzeczy dla mojej dziewczyny bo bardzo mi się
spodobało jej pierwsze dzieło i chciałbym jej jakiś pomysł podrzucić.Będe
wdzięczny za głos lub e-mail.Pozdrawiam Mariusz

E-mail: r...@p...onet.pl

P.S. Dziś pierwszy raz zajrzałem na tą grupę więc wybaczcie mi moje bazgroły
i składnie.

1. Data: 2003-05-20 04:52:25

Temat: Re: Poszukiwania
Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisz coś bliższego - jaka tematyka, czy obrazki, obrusy, serwetki -
kwiaty, zwierzęta, kuchenne...... Może coś się znajdzie.
Pozdr. - Gośka (Lublin)

1. Data: 2003-05-20 05:17:39

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spodobało jej pierwsze dzieło i chciałbym jej jakiś pomysł podrzucić.Będe
> wdzięczny za głos lub e-mail.Pozdrawiam Mariusz

Poczytaj sobie dokładnie grupkę tu jest tyle linków do wzorów że w jednym
wcieleniu nie da się tego wyhaftować :)) - tematyka jaka tylko chcesz :))

--
Białystok GG 1582381

a jajka widzialyscie?
cudny koń