Poszukuję

251. Data: 2012-03-29 13:40:27

Temat: Re: Poszukuję
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-29 15:31, Chiron pisze:

> aproposikiem jest to, na czym się skupiła owa dama, mając za nic to, co
> było przecież naiistotniejsze...

...i może lepiej na tym się skupić, bo wszak zęby można doprowadzić do
porządku, a z paranoicznym myśleniem trudniej.
I nie chcę dyskutować na ten temat: http://pl.wikipedia.org/wiki/Kaczyzm
Ty mnie nie przekonasz, ani ja Ciebie.
--
B.

252. Data: 2012-03-29 14:25:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Mar 2012 09:11:35 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> A za co Ty lubisz ludzi?

A "za co" Ty kochasz?
:-]

--

XL wiosenna

253. Data: 2012-03-29 14:27:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Mar 2012 09:30:28 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> A za co Ty lubisz ludzi?
> Tak, jak napisałem: po prostu. Kogoś polubię- innej osoby- nie, lub mniej.
> Qro- a czy z Tobą jest inaczej? Czy w ogóle z kimś innym jest inaczej?

W ogóle "lubić ZA COŚ" "ZA COŚ" - dla mnie bez sensu jest. Jak można bowiem
szacować "tego polubię za to, a tego za to, a męża kocham za to i za to, no
a dzieci za to i za tamto"

XL wiosenna

254. Data: 2012-03-29 14:29:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Mar 2012 09:41:52 +0200, olo napisał(a):

> [...]
> cywilnej odwagi i przyznać się do braku pojęcia, wymyślasz niewiarygodne
> historyjki. "Stoi na dnie" to zupełnie co innego niż "opiera się o dno"
> dociskany palcem. Jak chcesz dalej motać to mogę Ci podrzucić jeszcze
> informację o fazowym wykresie I-S dla wody, tam sobie znajdziesz takie
> warunki gdzie ten lód będzie całkiem zanurzony w wodzie i na dodatek będzie
> jeszcze jednocześnie wrzał i parował."
>
> Teraz jak możesz to wskaż mi miejsce w którym:
>
> "Nie "zamilkłam", tylko ktoś inny udzielił odpowiedzi. Temat wyczerpano."

Przykro mi, ale właśnie mam cię w kaefie 333-)
--

XL wiosenna

255. Data: 2012-03-29 14:42:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Mar 2012 15:38:04 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Wszyscy wiemy, ze(...)

Wara ode mnie.

--

XL wiosenna

256. Data: 2012-03-29 14:45:43

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-29 16:42, Ikselka pisze:

> Wara ode mnie.

Coś tu znalazłaś o sobie, że rączo się zgłaszasz?
Taka sama wara, jak Ty od innych. Taka samiuśka :)
--
B.

257. Data: 2012-03-29 14:57:18

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka"

>Przykro mi, ale właśnie mam cię w kaefie 333-)

Cieszę się, bo twoja odporność na racjonalne argumenty była męcząca.

pzdr
olo

258. Data: 2012-03-29 15:02:46

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-03-29 14:55, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:
a.pl...

======================

> PLONK!!!

Wal sie!

> p.s.
> i zastrzegam sobie odwet- adekwatny do Twojego przestępstwa!

A teraz, kochane dzieci, pocałujcie misia w dupę.

Qra, misia

259. Data: 2012-03-29 15:06:44

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-03-29 16:25, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

Nie chcesz wiedzieć.

Qra

260. Data: 2012-03-29 15:10:22

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-03-29 15:31, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:
> Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> aproposikiem jest to, na czym się skupiła owa dama, mając za nic to, co
> było przecież naiistotniejsze...

To ja z lubością popatrzę jeszcze na to zdjątko. Krzywizny są takie ludzkie.

Qra

dlaczego potrzebujemy piękna
PM
Re: Co się dzieje z globem?