Poszukuję

281. Data: 2012-03-29 18:56:37

Temat: Re: Poszukuję
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
news:jl2aum$mpr$1@news.task.gda.pl...

> A zależy, zależy.
> Ja się mogę spocić a nie umyć i jest OK, za to mój wujek
> może się myć a i tak ...
> Genetycznie uwarunkowany skład potu, ot - ruletka ...
A zapach kobiety? Takiej czystej, spoconej?
:-)

--

Chiron

282. Data: 2012-03-29 18:59:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Mar 2012 20:41:01 +0200, Bbjk napisał(a):

> [...]
ik:Zabki.jpg

08_copy.gif?1280757740

> Dajesz mi siakieś pudelki :)

Wyraźne=UCZCIWE zdjęcie Ci nie pasi, bo pudelek? - a to ciekawe. Lepsze
jest sfotoszopowane na "dziurawo" z "poważnej" strony? Niooo, podziwiam,
podziwiam.
:-]

> To mnie nie obchodzi, natomiast wolałabym, by nasi politycy byli zadbani
> w podstawowym zakresie. Uśmiech, sylwetka, maniery co najmniej poprawne.

Cóż za głębia wyborczych wymagań :-/

> Wolisz taki uśmiech, jak z Twojego linka:
> http://spieprzajdziadu.com/muzeum/index.php?title=Pl
ik:Zabki.jpg
> czy taki?
> http://blog.kaplak.net/2008/11/05/president-obama/
> Pytam o uśmiech, a nie Twoją opinię o polityce Obamy.

Powiem Ci tak:
a) Obama jest o wieeeeele młodszy niż J.K. i wychowany na dobrobycie od
dziecka
b) na czarnym to nawet żółte jest białe...
d) genetycznie Murzyni mają lepsze zęby niż biali
b) wielu ludzi po trzydziestce w Polsce nie ma już połowy własnych zębów
c) 63-letni Kaczyński ma krzywy i przebarwiony (pokolenie świeżopowojenne -
braki żywieniowe itp), ale WŁASNY komplet, ewenement dla dobrego dentysty.
Wiem, bo kiedy MŚK bywa czasem na kontroli, zawsze dentyści wykrzykują "w
pana wieku komplet???", jeden nawet "a ileż pan ma tych zębów???"; własne
zdrowe zęby 53-letniego mezczyzny budzą u dentystów sensację!
Ja się już nie chwalę, bo akurat mnie brak trzech: usuniętych specjalnie
górnych ósemek oraz prawej górnej czwórki (po wypadku, mam implant), no i
mam oczywiście plomby jakieś.

Oraz:

http://www.uniface.pl/Polacy-nie-maja-wszystkich-zeb
ow-Wstyd-a1496
"Fatalnie jest z uzębieniem Polaków. Przeciętny Polak po 35. roku życia ma
zaledwie 21 zębów! Mało tego: w ogóle nie uzupełniamy pojedynczych ubytków.
Zdarzają się też tacy, którzy po całkowitym ułamaniu się zęba nie idą do
stomatologa na ekstrakcję korzenia i chodzą z gnijącą szczęką.
Ale to nie wszystko. 25 proc. Polaków po 65 roku życia w ogóle nie ma
zębów! "

http://www.pulsmedycyny.com.pl/index/archiwum/12639,
c,wi%C4%99cej,polak%C3%B3w.html
"Przebadano 811 osób w wieku 65-74 lat oraz grupę 833 osób w wieku 35-44.
Zły stan uzębienia starszych mieszkańców Polski systematycznie pogarsza
się: w ciągu ostatniej dekady liczba bezzębnych obywateli wzrosła o 8,2
proc. Jednak jak wynika z badania WUM problem ten nie dotyczy tylko osób
starszych: brak zębów zdiagnozowano u prawie 4 proc. osób w wieku 35-44
lat. "

Więc wiesz, tego rodaju jak Twoje "wypady" względem krzywych i nieładnych
(bo nie ZEPSUTYCH) zębów mężczyzny po 60-ce są żenujace.
--

XL wiosenna

283. Data: 2012-03-29 19:00:14

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-29 10:18, Chiron pisze:

> Użytkownik "Bbjk" napisał w wiadomości grup

> Tak, mamy odmienne.

> Na początku podchodzę do ludzi z kredytem zaufania i neutralną
> życzliwością. Na dalsze moje uczucia pracują już sami :) Jeśli ktoś
> okazuje się chamski, to moje lubienie ulatnia się. Koniec, tacy ludzie
> nie są mi mili.
> Mam wrażenie, że mieszasz swoje przemyślenia z odczuciami- a dokładniej
> przemyślenia bierzesz za odczucia. To takie moje wrażenie.
Niezły tekst, Chiron. Nieraz chciałem komuś coś podobnego
powiedzieć, ale nie umiałem tak zgrabnie ubrać w słowa.
Z kogo/z czego to cytat ?

284. Data: 2012-03-29 19:00:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Mar 2012 20:51:09 +0200, zażółcony napisał(a):

> A zależy, zależy.
> Ja się mogę spocić a nie umyć i jest OK, za to mój wujek
> może się myć a i tak ...
> Genetycznie uwarunkowany skład potu, ot - ruletka ...

Powiedz wujkowi, żeby tyle czosnku nie jadł 333-)
--

XL wiosenna

285. Data: 2012-03-29 19:06:23

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-29 20:55, Chiron pisze:

> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

.pl...

=============

=============

> Zasłużenie? Pomijając zasadność Twojej hipotezy (że Żydzi
> rządząświatem)- ktoś może ich lubić, lub nie lubić. I raczej niewiele ma
> to z tym wspólnego, czy rządzą światem- czy też nie. Poza tym- mało do
> mnie dociera, że można lubićlub nie Żydów, Niemców, Czechów, etc. Lubić
> można (lub nie) Redarta, Chirona, Ewę, Paulinkę, etc

Normalnie osobowość dyssocjalna. Miły, wyciszony Chiron i zalękniony,
agresywny Chiron.

286. Data: 2012-03-29 19:07:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=============

=============

> Normalnie osobowość dyssocjalna. Miły, wyciszony Chiron i zalękniony,
> agresywny Chiron.

Jakbym Żółtego widziała!
333-)
--

XL wiosenna

287. Data: 2012-03-29 19:09:16

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

>Niezły tekst, Chiron. Nieraz chciałem komuś coś podobnego
.powiedzieć, ale nie umiałem tak zgrabnie ubrać w słowa.
>Z kogo/z czego to cytat ?

Z kiepełki- co w tym dziwnego?

--

Chiron

288. Data: 2012-03-29 19:19:39

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

=============

>Normalnie osobowość dyssocjalna. Miły, wyciszony Chiron i zalękniony,
>agresywny Chiron.

norzeszkurwagomać! wypierdalaj na drzewo!! PLONK!

:-)))))))))))))))))))

--

Chiron

289. Data: 2012-03-29 19:25:27

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

=============

> To o to chodziło. A jak uważasz? Czy przyczyna, że np Ty kogoś nie
> lubisz- jest w Tobie czy w tej nielubianej osobie?

Nie jestem pewna, czy to do mnie, ale odpowiem.

Myślę, że to musi być cholernie wygodne - przypominać przy każdej
okazji drugiemu "przyczyna nielubienia jest w tobie", "przyczyna gniewu
jest w tobie" itd. Mniej wygodne natomiast jest powtarzać to sobie
samemu, nieprawdaż?

Ewa

290. Data: 2012-03-29 19:35:47

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-29 10:09, Chiron pisze:

> [...]
> przypominał mi mojego znienawidzonego kierownika z firmy. Do tego
> stopnia, że na początku myślałem, że to on. I niecierpiałem go- to
> oczywiście przeniesienie. Powodowało to między nami konflikty, których
> on nie rozumiał- ani wtedy ja. Przypisywałem mu cechy swojego
> kierownika. W momencie, kiedy ja to zrozumiałem- wziąłem za to
> odpowiedzialność: podszedłem do niego, i powiedziałem mu (i sobie), że
> nie jest tą osobą- moim kierownikiem. Przeprosiłem go za moje
> zachowanie- i wyjaśniłem, dlaczego. Uważam, że od tego momentu nawet

Opisywałeś ten przykład, pamiętam.
To Ci powiem tak - dla mnie w ogóle kwestia "lubię/nie lubię" nie
podlega dyskusji, bo ja nie podchodzę w ten sposób do ludzi. Pewnie tak
jest, że kogoś bardzo lubię, a kogoś mniej, kogoś w ogóle, ale tutaj w
rozmowie to nie ma aż takiego znaczenia. W życiu realnym natomiast -
bardziej, chociaż i tak raczej patrzę mniej więcej tak "co z daną osobą
możemy wspólnie porobić?" lub "co z daną osobą mamy wspólnego". Z
niektórymi szybciej łapię porozumienie (np. podobnymi ścieżkami podążają
nasze umysły, nawet jeśli jesteśmy zupełnie innymi osobowościami) i być
może to są ci, których bardziej lubię. Chyba jakoś tak mam.

Ewa

dlaczego potrzebujemy piękna
PM
Re: Co się dzieje z globem?