Poszukuje adresu A..Abraszewskiego.

51. Data: 2004-06-20 07:10:38

Temat: Re: Re[2]: Poszukuje adresu A..Abraszewskiego.
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Mikrom napisal:

> Zapomniał wół, jak cielęciem był.
- nie skomentuje tego z wielkiego szacunku jakim Cie Mirku darze.

> Filozofów jest wielu, ale Andrzej Abraszewski jest jeden.
- Andrzej Abraszewski jest jeden ale za to w WIELU OSOBACH :-)

pozdr.
Arek

52. Data: 2004-06-20 07:45:18

Od: m...@b...pl (Maciej Jakubowski) szukaj wiadomości tego autora

> - Andrzej Abraszewski jest jeden ale za to w WIELU OSOBACH :-)

Jeśli więc czyta teraz tę grupę - to może jednak udało mu się
skontaktować z szukającym jego adresu

--
Maciej Jakubowski
m...@b...pl; GG 5770 Petroniusz

53. Data: 2004-06-20 08:34:30

Temat: Re[4]: Poszukuje adresu A..Abraszewskiego.
Od: "Alina M." <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kibic <k...@l...ciety.na.durni> napisał(a):

> Ja sie z Toba nie zegnam A'linko.

Pewnie znów wrócę, jeśli Los pozwoli, gdy wiosenny wiatr drzewami
szarpnie :) Na razie wyjeżdżam za Ocean na długie wakacje-operację
i kurację, jak wszystko dobrze pójdzie.

> Bylby piekniejszy gdy moc Cie tu widywac czesciej.

Sądzę, że byłby piękniejszy, jakby tak bardziej odejść od komputerów,
spojrzeć na kwiaty skąpane w słońcu czy deszczu, powąchać je,
zobaczyć, jak spadają z liści krople rosy, jak rozbijają się w tęcze,
jak tańczą w ptaki w powietrzu... Poczytać książkę, posłuchać ulubionej
muzyki.Wypić kawę z kimś sercu bliskim... kochać kogoś. Wtedy i złosć
odchodzi, i zyskuje się odpowiedni dystans do nieistotnych drobiazgów.

Na pożegnanie (mam nadzieję, że nie ostateczne)fragment piosenki:

"Tan nas Panie obdarzasz, wżdy nam zawsze mało-
za nic mamy - co mamy, więcej by się chciało.
A przecież nam ni życia, ni geniuszu starcza,
by korzystać z bogactwa jeno duszy skarbca.
(...)
Im mniej cię dzień miodzie -
tym mi smakujesz słodziej:
i słońcem, i księżycem,
radością nienasyceń,
szczodrością moich dni-
dziękuję Ci."
--
Linka, pełna nadziei i obaw

54. Data: 2004-06-20 08:49:50

Temat: Re: Poszukuje adresu A..Abraszewskiego.
Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski pisze w news:cb20dt$oh3$1@atlantis.news.tpi.pl

> Dla mnie też świat jest piękny - i polecam trochę optymizmu.

A ja dodatkowo plonkownicę. "With every plonk the world gets
brighter"!
Coś się stało? Nie zauważyłam... ;>

--
Pozdrowieństwa,
Scally

55. Data: 2004-06-20 08:58:14

Temat: Re: Re[4]: Poszukuje adresu A..Abraszewskiego.
Od: "Sylwi@" <eskape@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alina M." <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Kibic <k...@l...ciety.na.durni> napisał(a):
>
> Na razie wyjeżdżam za Ocean na długie wakacje-operację
> i kurację, jak wszystko dobrze pójdzie.

[....]
> --
> Linka, pełna nadziei i obaw

Powodzenia Alinko,

--
Do usłyszenia
Sylwi@

56. Data: 2004-06-20 14:17:10

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Maciek pisze:

> Jeśli więc czyta teraz tę grupę - to może jednak udało mu się
> skontaktować z szukającym jego adresu

- No widzisz Macku - to nie takie proste... sa ludzie na swiecie, ktorzy
cale zycie szukaja samego siebie...

pozdrawiam
Arek

57. Data: 2004-06-20 16:08:01

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W niedzielę 20-czerwca-2004 o godzinie 16:49:28 Jacek Kruszniewski
napisał/a

>Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości

>Nastawienie do świata, szukanie w nim dobra, a nie tylko wrogów nr jeden jak
>od wielu lat postępuje tu jedna osoba (nie ty Adamie).

>Krzyknijmy razem, świat jest piękny i szukajmy w nim dobra !!!

Mam wrażenie, że niewielu ma ochotę tak krzyczeć. Ja jednak
konsekwentnie zawsze powtarzam, że jestem z życia zadowolony.
Nazwałbym to taka manierą. I to działa - człowiek przekonuje samego
siebie i zaczyna w to wierzyć. Czyli nastawia się odpowiednio.

Efektów takiego nastawienia nie da się przecenić. Pierwszym i chyba
najbardziej ważkim jest nastawienie otoczenia - ludzie lubią przebywać
z osobami optymistycznie nastawionymi do życia. Inne efekty w zasadzie
w wiekszości przypadków wypływają z tego najważniejszego.

Wiem, że to może zabrzmieć głupio, ale zapewniam, że zmuszanie się do
stwierdzenia co rano "Świat jest piekny, jestem zadowolony z życia"
pomaga w przezwyciężeniu tysiecy codziennych problemów. A czasami je
zwyczajnie eliminuje. Wystarczy nieco potrenować.

KAŻDĄ, dokładnie KAŻDĄ sytuację życiową można przedstawiać na wiele
sposobów. Zawsze można się dopatrzeć w swojej sytuacji różnych złych
stron, jak i zawsze można się dopatrzeć dobrych. Wiele zależy od
zwyczajnego wyboru, którego dokonujemy zazwyczaj nieświadomie, często
pod wpływem osób bliskich.

W przypadku nas, inwalidów, przełoży się to na widzenie tego, co nas
otacza. Przykładem niech będzie niedawna dyskusja o "dyskryminacji".
Ja, jako optymista stwierdziłem, że nie ma takowej, pesymista będzie
twierdził, że WSZYSTKO, co go otacza, a nie pasuje jest jej przejawem.
Koniec końców może to prowadzić do tego, że niezrażony niczym
optymista, jak ja, będzie dalej próbował, zaś pesymista stwierdzi, że
"to nie ma sensu" i opuści ręce.

Mysle, że ja, jako optymista, lepiej na tym wychodzę.

Adam Pietrasiewicz

58. Data: 2004-06-21 06:22:37

Temat: Re[5]: Poszukuje adresu A..Abraszewskiego.
Od: Kibic <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj A'Linko,

W Twoim liście datowanym 20 czerwca 2004 (10:34:30) można przeczytać
gdym napisal:

K> Ja sie z Toba nie zegnam A'linko.

AM> Pewnie znów wrócę,

:) Wracaj, wracaj.
Popatrz, ilu tu dzis, dzieki Kibicowi wrocilo :)

Bo juz nie boja sie oszolomstwa !
Bo wiedza ze Kibic czuwa !

AM> jeśli Los pozwoli, gdy wiosenny wiatr drzewami
AM> szarpnie :)

Uuuuu. Ale wytrzymasz ! Trudy i bol czynia nas silnymi, wyzwalaja
specjalna moc.

AM> Na razie wyjeżdżam za Ocean na długie wakacje-operację
AM> i kurację, jak wszystko dobrze pójdzie.

Dobrze pojdzie ! Bede z Toba.

> [...]

AM> za nic mamy - co mamy, więcej by się chciało.
AM> A przecież nam ni życia, ni geniuszu starcza,
AM> by korzystać z bogactwa jeno duszy skarbca.

Dziekuje Ci za te slowa Jacka.

A w "Pani A'Lince" moglby jeszcze napisac :

Im wiecej cierpimy, tym sily w nas wiecej,
by znosic, to co los daje.
Isc nam dzis wespol po drodze,
z glowa do Gory wzniesiona,
z sercem dawanym nawzajem ...

I tak daj Ci Panie ...

AM> Linka, pełna nadziei i obaw

Nie boj sie, Kibic tu zawsze bedzie czekal i czuwal.

--
Pozdrowienia,
Stefan Kibic

59. Data: 2004-06-22 15:42:44

Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/20/2004 8:25 AM,na grupę dyskusyjną Kibic (1.306685E-291maill%)
napisał(a):

> [...]

> Kazdy widzial, wiec nie przytaczam.
>
> Teraz dygresja w strone Pana:
>
> I to dla Pana mozna bylo puscic bokiem. Zdaje sie ze Pan na tej Grupie
> cos jeszcze znaczy i zdaje sie ze Pana Andrzeja Abraszewskiego mial
> przyjemnosc (?) poznac osobiscie ( w kazdym razie podpowiedz Aluka
> jest dla mnie cennym zrodlem informacji bo wskazal na twor zwany
> SIOSON w ktorym i Panskie nazwisko widnieje).
> Jak Pan mysli, czy on tez chowalby, w takiej sytuacji, glowe w piasek ?
>

> Co robi cham, moglismy zobaczyc. Obrzydliwe to, ale nie ma rzeczy na

Witam

Na początek przeprosiny że dopiero teraz odpowiadam kłopoty techniczne
po stronie http://poczta.onet.pl nie pozwoliły mi na szybką odpowiedz.
A teraz do rzeczy

Ja osobiście nie czuje się traktowany jak głupek na tej grupie ani przez
Pana Adama ani też przez nikogo innego z prostej przyczyny staram się
wypowiedzi na grupie nie traktować osobiście. Jeśli odniósł pan
wrażenie że jakaś wymiana zdań miedzy mną a którymś z grupowiczów ma
znamiona traktowania mnie jak głupka ma pan do tego prawo ja się tak
nie czuje. i również mam do tego prawo.

Dziękuje za komplement że coś na tej grupie znaczę jeszcze. Tym bardziej
mi miło że nie uważam się za jakąś znaczącą postać. Ale miło przeczytać

Co do chamstwa faktycznie wszyscy panowie z Panem Panie Stefanie
włącznie w tej wymianie poglądów raczej kulturą nie grzeszycie
wszystkich odrobinę poniosło

Kwestia SISON nigdy nie ukrywałem że byłem w tym tworze jak był łaskaw
autor listu napisać. I jestem z tego dumny. Owszem mam przyjemność
znać Andrzeja osobiście i nie raz broniłem go na tej grupie.Podobnie
zresztą jak wielu innych SISON-owców. Mniemam że Andrzej tę grupę czyta
i gdyby zechciał to by się wypowiedział. Skoro tego nie czyni widać
uznał to za bezcelowe czemu osobiście się nie dziwie.

Odpowiadając na pytanie czy ja też uznaje Stefana Kibica za Andrzeja
Abraszewskiego. Nie ponieważ nie mam na to dowodów a zwykłem się
kierować w życiu zasadą "domniemania niewinności" Skoro więc Kibic
Twierdzi że nie jest A.A. a nie mam dowodów na to że kłamie pozostaje mi
wierzyć że tak jest w istocie. czyli że Kibic i A.A to dwie różne osoby .

--
Piotr p...@p...onet.pl
Nigdy nie pal za sobą mostów zdziwisz się ile razy będziesz przekraczać

60. Data: 2004-06-27 11:04:08

Od: Maciej Bogucki <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan Hasky napisał:
> Jestem w San Remo California, i prosze o kontakt z Andrzejem Abraszewskim.
> Jesli ktos ma adres mailowy prosze o podanie....
> Napisac na wasza grupe mam troche utrudnien.
> Jan.

Przeczytałem cały wątek. ŻENUJĄCE!! Niewinne pytanie a tyle żółci. Jan
nie pytał kto lubi A.A. i dlaczego?

'Po co takie sfary głupie,
Wszak i tak zginiemy w ZUSie'

Jak lekarz utrudnia życie ON