Poszukuje - akordeon (krzyzyki)

1. Data: 2002-06-07 08:03:04

Temat: Poszukuje - akordeon (krzyzyki)
Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziendoberek :)

Po bardziej lub mniej dokladnym (ILOSC!) przegladnieciu zawartosci serwerka,
nie znalazlam niczego co by mnie satysfakcjonowalo. Chodzi o obrazek
krzyzykowy z akordeonem/ akordeonami w roli glownej. Moze byc jeden, moze
byc kilka, moze byc z innymi instrumentami/osobami/zwierzakami, byle by byl
na pierwszym planie.
Mam znajomego, ktory zbiera akordeony, a obrazek mialby byc prezentem
(slubnym zreszta), wiec mam nadzieje, ze pomozecie.

Pozdrawiam

Magda - Slonko (Wroclaw)

1. Data: 2002-06-07 08:16:56

Temat: Re: Poszukuje - akordeon (krzyzyki)
Od: "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"slonko" <s...@w...pl> wrote in message news:adppcl$nci$1@news.tpi.pl...
> [...]
> Mam znajomego, ktory zbiera akordeony, a obrazek mialby byc prezentem
> (slubnym zreszta), wiec mam nadzieje, ze pomozecie.

poszukamy, poszukamy :))
i moze cos znajdziemy

> Pozdrawiam
>
> Magda - Slonko (Wroclaw)

grzesiek

1. Data: 2002-06-07 08:35:14

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> poszukamy, poszukamy :))
> i moze cos znajdziemy
>

> grzesiek

:)

Magda

1. Data: 2002-06-07 14:41:26

Od: "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"slonko" <s...@w...pl> wrote in message news:adpr90$9tf$1@news.tpi.pl...

> :)
>
> Magda

poszukalem i znalazlem nie wiem tylko czy Ci bedzie odpowiadac, aha i
bedziesz musiala sobie przerobic na wzor bo to sa zdjecia.
nie wiem czy przeslac Ci na priva czy jak?

pozdrawiam grzesiek

1. Data: 2002-06-08 09:22:20

Od: "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi o obrazek
> [...]
> Mam znajomego, ktory zbiera akordeony, a obrazek mialby byc prezentem
> (slubnym zreszta), wiec mam nadzieje, ze pomozecie.

no i pisala ze chce akordeon, a jak poszukalem juz i mam kilka zdjec, i
zapytalem sie jak to przeslac, to teraz nie ma odzewu co mam robic.
to po co komus zawracac glowe w takim razie?

oj nieladnie, nieladnie :((

pozdrawiam grzesiek
lublin/krakow/gorlice

1. Data: 2002-06-08 15:35:47

Od: "Iwona Lorent" <I...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| zapytalem sie jak to przeslac, to teraz nie ma odzewu co mam robic.
| to po co komus zawracac glowe w takim razie?

Witam,
nikogo nie usprawiedliwiam, ale weź pod uwagę Grzesiu, że niektóre osoby
korzystają z Internetu jedynie w dni powszednie, w pracy. A zatem łikendy to
przerwa na robótki :-)))
Może w tym wypadku także?

Pozdrawiam,
Iwona (Wrocław)

PS
Nie mam nic wspólnego z akordeonami!!!

1. Data: 2002-06-08 17:54:08

Od: "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> korzystają z Internetu jedynie w dni powszednie, w pracy. A zatem łikendy

mam nadzieje ze jest tak, jak piszesz,
ja sie nie gniewam na nikogo, tylko myslalem ze to pilna sprawa, a tu sie
cisza zrobila.

> Pozdrawiam,
> Iwona (Wrocław)

rowniez pozdrawiam
grzesiek

> PS
> Nie mam nic wspólnego z akordeonami!!!

ja tez, nie mam nic wspolnego z tym instrumentem, bo jestem calkowite
antytalencie muzyczne :(((( niestety

1. Data: 2002-06-09 06:09:46

Od: "Iwona Lorent" <I...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciach

| ja tez, nie mam nic wspolnego z tym instrumentem, bo jestem calkowite
| antytalencie muzyczne :(((( niestety

Chi, chi, chi... skłamałam. Nieświadowmie oczywiście. Fizycznie w moim domu
przebywają akordeony sztuk 2: mały - "wycieczkowy" i duży (wielki), taki zza
którego widać tylko głowę i nogi, no i oczywiście ręce, które na nim grają.
Oba są własnością mojego męża, a zatem ja także mam z nimi coś wspólnego.
Wzorów krzyżykowych nie posiadam jednak, więc może nie do końca skłamałam?

Pozdrawiam radośnie, bo niedzielnie
Iwona (Wrocław)

1. Data: 2002-06-10 07:13:45

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> poszukalem i znalazlem nie wiem tylko czy Ci bedzie odpowiadac, aha i
> bedziesz musiala sobie przerobic na wzor bo to sa zdjecia.
> nie wiem czy przeslac Ci na priva czy jak?
>
> pozdrawiam grzesiek

prosze na priva: s...@w...pl

Magda

1. Data: 2002-06-10 07:14:52

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zapytalem sie jak to przeslac, to teraz nie ma odzewu co mam robic.
> to po co komus zawracac glowe w takim razie?

Nie wszyscy niestety maja Internet w domu. A jak mozna sie latwo domyslec, w
pracy siedze poniedzialek - piatek.
Tak wiec w weekend nie jestem w stanie sledzic grupy.
Nieladnie tak oskarzac ludzi ;)

Magda

Mikolaj Kopernik i Wikingowie - poszukiwani
Poszukuję
Frywolitki pytanie do Kasi
przyklady sciegow
serwerkowych kłopotów cd