Poszukuję krajobrazów xxx

1. Data: 2003-01-10 12:09:57

Temat: Poszukuję krajobrazów xxx
Od: " ewa" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję wzorów, schematów krajobrazów. Takich bardziej skomplikowanych,
które po wyhaftowaniu będą wygladać jak obrazy. Plizz o jakieś linki.

1. Data: 2003-01-10 14:33:43

Temat: Re: Poszukuję krajobrazów xxx
Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

http://kreuzstich-kreativ.de/start3.pl?page=gallery&
lang=de&session=15620024

Monika

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-01-10 15:05:29

Od: "Jola Gryko" <j...@u...inetia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ewa :
> Poszukuję wzorów, schematów krajobrazów. Takich bardziej skomplikowanych,
> które po wyhaftowaniu będą wygladać jak obrazy. Plizz o jakieś linki.

A może spróbować samemu przerobić?
Służy do tego programik Haft Krzyżykowy : http://www.haft.krzyzykowy.prv.pl
A obrazki można znaleźć w Internecie: np.
http://community.webshots.com/album/13218381XjzrdAlF
eS
http://community.webshots.com/album/9725142DjfUtLCcb
http://community.webshots.com/album/257202 tu podoba mi się Forest Fairy
(ładnie się przerabia)

I całe mnóstwo innych :)) Ostatnio nic tylko ściągam, przerabiam i
podziwiam, jakie będą piękne, jak ktoś je wyhaftuje :)

Ładnie się przerabiają obrazki, które mają czyste, wyraziste kolory, są
dobrej jakości i których urok nie polega na drobniutkich wyrafinowanych
szczegółach. Czasem dobrze jest przerobić najpierw obrazek w jakimś
programie graficznym: dodać intensywności kolorom, odrobinkę przyciemnić
itp. W sumie świetna zabawa na długie zimowe wieczory :))
No i zwykle ustawiam dużą ilość kolorów (ponad 50).

Pozdrawiam
Jola

1. Data: 2003-01-10 15:33:23

Od: "Władysława Wąsowicz" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sądzę,że tutaj coś wybierzesz http://www.siresilme.com/patrones3.htm Są
śliczne i co najważniejsze nie trzeba przerabiać tylko ściągać.Pozdrawiam. Ada

1. Data: 2003-01-10 17:06:44

Temat: Re: Poszukuję krajobrazów xxx - i Haft Krzyżykowy
Od: "Jola Gryko" <j...@u...inetia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Władysława Wąsowicz:
> Sądzę,że tutaj coś wybierzesz http://www.siresilme.com/patrones3.htm Są
> śliczne i co najważniejsze nie trzeba przerabiać tylko ściągać.Pozdrawiam.
Ada

Rzeczywiście są prześliczne. Sama takie próbowałam przerabiać :))
Ściągam i zobaczę, jak robią to inni :)

Chcę przy okazji podkreślić, że przerabianie obrazków programem Haft
Krzyżykowy jest bardzo proste, przynosi dużo frajdy, a obsługa programu jest
intuicyjna. Przerabiałam początkowo programem PCStitch, ale mimo, że to
komercyjny program - poszedł w kąt ;) Jakoś tak wyszło, że wolę Haft
Krzyżykowy. No i symulacja gotowego haftu jest prześliczna :)

Ale przyznaję - jeszcze nic nie wykrzyżykowałam...
Będę musiała chyba kupić kolorowy atrament, bo drukowanie czarno-białe jest
ograniczone tylko do 50 kolorów, co bardzo mnie martwi :(

Pozdrawiam
Jola

1. Data: 2003-01-12 18:21:26

Od: "ela0626" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> komercyjny program - poszedł w kąt ;) Jakoś tak wyszło, że wolę Haft
> Krzyżykowy. No i symulacja gotowego haftu jest prześliczna :)

No właśnie. Kiedyś zapytałam o ocenę programów do przerabiania i nikt mi nie
odpowiedział. Wciąż mam wątpliwości, który. Jak porównałam sobie kolorystykę
mulin to niestety - mało kolorów się powtarzało.

Program Haft Krzyżykowy ma tę symulację - coś wspaniałego.

> Ale przyznaję - jeszcze nic nie wykrzyżykowałam...

A czy ktoś coś wykrzyżykował z obrazka po przerobieniu???

Pozdrawiam

Ela

1. Data: 2003-01-13 13:24:37

Od: "gabi" <g...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ela0626 <e...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napis
ał:avse3p$nsn$...@n...onet.pl...
<CIACH>
> A czy ktoś coś wykrzyżykował z obrazka po przerobieniu???
>
> Pozdrawiam
>
> Ela

hej
mnie sie udalo ;) male bo male ale jednak
komputerek przerobiony z gifa wyszedl bardzo sympatycznie
jak tylko zeskanuje to wkleje na stronke :)

schemacik jest na http://www.mulina.prv.pl
w dziale wzory
i wcale nie trzymalam sie scisle kolorow

pozdrawiam
gabi

1. Data: 2003-01-23 08:39:28

Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

HEJ!
Sliczne sa. Nie do pomyslenia( dla mnie), ze to wogole da sie wyhaftowac:)

--
B...@p...onet.pl
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

Burda
linki, linki,linki....;))
puchowa kurtka
puchowa kurtka