Poszukuję kręgarza (terapeuty manualnego) w Warszawie lub okolicach

1. Data: 2009-10-10 10:03:17

Temat: Poszukuję kręgarza (terapeuty manualnego) w Warszawie lub okolicach
Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Słyszałem o jakimś dziadku w Załuskach k/Warszawy, co czyni cuda bez
żadnego wysiłku.
Czy sprawa aktualna (w googlu wyskoczyło mi "dziadek koło Załusek",
ale notka datowana z 2006 roku... ) - a jeśli tak, to czy ktoś zna
jego adres?
Pozdr. - J

2. Data: 2009-10-10 10:51:48

Od: "Fragile Maja" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...
>Witam,
>Słyszałem o jakimś dziadku w Załuskach k/Warszawy, co czyni cuda bez
>żadnego wysiłku.

Chcesz oddac swoj kregoslup w rece jakiegos dziadka??
Przemysl to jeszcze... ;)
Doswiadczonym rehabilitantem godnym polecenia, bardzo dobrym,
odpowiedzialnym i odpowiednio wykwalifikowanym jest
mgr. Grzegorz Balik (Warszawa). Na pierwsza wizyte nalezy
przyniesc MRI.

Pozdrawiam :)
Maja

3. Data: 2009-10-10 17:54:04

Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Paź, 12:51, "Fragile Maja" <s...@o...pl> wrote:
> odpowiedzialnym i odpowiednio wykwalifikowanym jest
> mgr. Grzegorz Balik (Warszawa). Na pierwsza wizyte nalezy
> przyniesc MRI.
No nie wiem, w googlu występuje jako profesor w przychodni wojskowej.
To ten? :-)
Pozdr. - J

4. Data: 2009-10-10 18:26:06

Od: Mermaind <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10-10-2009 o 19:54:04 Janeo <j...@g...com> napisał(a):
> No nie wiem, w googlu występuje jako profesor w przychodni wojskowej.

Myślę, że chodzi o:
http://www.plw.pl/rechabilitacja-ruchowa/31-mgr-grze
gorz-balik.html

zresztą o paru innych fizjoterapeutach z tej przychodni słyszałam bardzo
dobre opinie.

Pozdrawiam
Jola

5. Data: 2009-10-10 19:46:14

Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mermaind pisze:

> [...]
gorz-balik.html

> zresztą o paru innych fizjoterapeutach z tej przychodni słyszałam bardzo

Ja chromolę :-( Robić sobie stronę internetową z bykiem ortograficznym to
już kompletna żenada.

--
animka

6. Data: 2009-10-10 22:25:50

Od: "Fragile Maja" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

>No nie wiem, w googlu występuje jako profesor w przychodni wojskowej.
>To ten? :-)

To ten. Pierwsze słyszę, żeby był profesorem... Chyba się
pomylili ;) W każdym razie jego dłonie czynią cuda :)

Pozdrawiam,
M.

7. Data: 2009-12-02 14:56:34

Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:46ca4a2d-8f6d-4882-a7be-078cd768db95@
> [...]
>
> To ten. Pierwsze słyszę, żeby był profesorem... Chyba się
> pomylili ;) W każdym razie jego dłonie czynią cuda :)

Byłem u magistra Grzegorza Balika.
Na pewno jest dobry, ale takich jest sporo - nie różni się niczym
szczególnym, ponadto jest taki sam pazerny na pieniądze.
Dla mnie zasadniczy był kręgosłup, a wziął się za bark. No dobrze, ale
jak poprosiłem na koniec o jakąś zasadniczą terapię na kręgosłup
powiedział, że nie zbadał czy można zastosować, a już pół godziny
minęło.
Czyli głupi pacjencie, szykuj znów 95 zł/0,5h na następną wizytę.
Nie polecam, można mieć to samo za tańsze pieniądze.
Pozdr. - J

mam problem z oddawaniem stolca... proszę o pomoc
mam problem z zoladkiem.....
metoda Satro
Co sądzicie o pramolanie?
Czym odetkać sobie uszy?