Poszukuje ksiazki "Biochemia"

1. Data: 2001-04-14 16:06:34

Temat: Poszukuje ksiazki "Biochemia"
Od: Malenstwo <a...@s...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich ;-)
Jezeli ktorys z grupowiczow posiada : 1) Stypera - "Biochemia"; 2)
Harber - "Biochemia", odkupie. Bede wdzieczna za pomoc.
Wesolych Swiat!

m...@i...com

2. Data: 2001-04-14 16:58:38

Temat: Re: Poszukuje ksiazki "Biochemia"
Od: h...@i...com (Krzysztof Parzyszek) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 14 Apr 2001 18:06:34 +0200, Malenstwo wrote:

>Jezeli ktorys z grupowiczow posiada : 1) Stypera - "Biochemia"; 2)
>Harber - "Biochemia", odkupie. Bede wdzieczna za pomoc.

Nie wiem nic o (2), ale Amazon posiada ``Harper's Biochemistry''
za $39.95, jesli Cie to interesuje.

--
,oOo.Bc -=EE Krzysztof Parzyszek <h...@i...com> 4/12/2001 5:15pm
-'7' `L' ---This sentence has exactly threee erors.

3. Data: 2001-04-15 17:52:30

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Malenstwo <a...@s...prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@s...prv.pl...
> Witam wszystkich ;-)
> Jezeli ktorys z grupowiczow posiada : 1) Stypera - "Biochemia"; 2)
> Harber - "Biochemia", odkupie. Bede wdzieczna za pomoc.

O ile mnie pamiec nie myli to autorzy nazywaja sie Stryer i Harper (a
dokladnie tytul jest "Biochemia Harpera") - nic dziwnego, ze nie mozesz
zdobyc tych ksiazek.
Nota bene sa do nabycia we "wszystkich dobrych ksiegarniach naukowych", a
cena ich jest slona. Ale sa tego warte - zwlaszcza Stryer.

Adam B.

Lek na bialaczke - USA
Zatrucie benzenem?
sok z marchwi
immunologia + nowotwory - poszukuję informacji
Ponawiam prosbe