Poszukuje kucharza

1. Data: 2001-03-24 05:58:02

Temat: Poszukuje kucharza
Od: "Jura" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukujemy dobrego kucharza (preferowany mezczyzna) do nowo wybudowanego
Hotelu "LIDIA" w Darlowku Zachodnim kolo Koszalina.
www.darlowo.home.pl/lidia

Kontakt:
0607 428 850; 094/314 3038 Monika Szymanska

1. Data: 2001-03-24 22:17:07

Temat: Re: Poszukuje kucharza
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Jura wrote:

> Poszukujemy dobrego kucharza (preferowany mezczyzna)

Szowinistyczne swinie.

Magdalena Bassett

1. Data: 2001-03-25 06:10:33

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>Poszukujemy dobrego kucharza (preferowany mezczyzna)

a to dlaczego ze smiem zapytac????????

1. Data: 2001-03-25 08:38:41

Od: "Jura" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a to dlaczego ze smiem zapytac????????

bo wlascicielka jest kobieta!!!!

1. Data: 2001-03-25 08:56:14

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jura" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> bo wlascicielka jest kobieta!!!!

W takim razie nie kuchaz jej potrzebyny chyba?
Grazyna

1. Data: 2001-03-25 09:29:48

Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Jura wrote in message <99kakg$ldf$1@news.tpi.pl>...

>bo wlascicielka jest kobieta!!!!

To albo niech szuka kucharza plci dowolnej (takie ogloszenia z
okresleniem plci pracownika w cywilizowanym swiecie sa juz
niedopuszczalne i placi sie za nie kary!), albo niech nie pisze,
ze szuka _kucharza_ tylko mezczyzny.

Pzdr.
Magda

1. Data: 2001-03-25 16:51:46

Od: "Horrendum" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

swoja droga to idiotyzm - jesli ktos wierzy, ze tylko mezczyzna moze byc
dobrym kucharezm to jego i tylko jego prywatna sprawa, ze chce mezczyzne
zatrudnic. Tzw. "cywilizowany swiat" zwariowal z tym "rownouprawnieniem".

H.

Użytkownik Magdalena W. <z...@a...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3abdba7c$...@n...astercity.net...

1. Data: 2001-03-25 18:51:40

Od: "Leszek Pawlisz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zatrudnic. Tzw. "cywilizowany swiat" zwariowal z tym "rownouprawnieniem".

I tak tez mysle...

--
pozdrowionka
Leszek Pawlisz, Krakow

1. Data: 2001-03-25 21:39:55

Temat: OT buło: Re: Poszukuje kucharza
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Pawlisz wrote:

> I tak tez mysle...

czarne-białe-niebieskie

sadyl

1. Data: 2001-03-26 07:49:35

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Leszek Pawlisz

> mezczyzna moze byc
> chce mezczyzne
> "rownouprawnieniem".
>
> I tak tez mysle...

Tak chłopcy piszecie, bo nigdy nie mieliście problemów ze
zdobyciem pracy ze względu na płeć. Kobiety mające takie
same kwalifikacje, doświadczenie, motywację - nie są przyjmowane
do pracy, bo są kobietami. Stąd cała awantura, jak byście się
czuli, gdyby ktoś was odrzucał, bo macie niebieskie/brązowe oczy?

No, mam nadzieję, że nie będzie teraz wojny płci ;-))

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

nachos
Biustonosze ciazowe
Nowe szaty DiD
ciasto orzechowe z masa