Poszukuję, kupię - Miłek - Adonis vernalis

1. Data: 2005-06-21 08:48:26

Temat: Poszukuję, kupię - Miłek - Adonis vernalis
Od: "Krutka" <a...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz od dluzszego czasu poszukuje tej rosliny,
kupilam nasiona, niestety nie skielkowaly,
pytalam w kilku centrach ogrodniczych w W-wie.
Jestem z podkarpacia, chetnie kupie nasiona (kielkujace ;-) ) lub rosline.

2. Data: 2005-06-21 22:15:30

Temat: Re: Poszukuję, kupię - Miłek - Adonis vernalis
Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem z podkarpacia, chetnie kupie nasiona (kielkujace ;-) ) lub rosline.

Wiosną widziałem w wielu szkółkach. Trochę jestem zdziwiony, że masz problem
z kupnem...

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

3. Data: 2005-06-22 05:39:21

Od: "Krutka" <a...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:d9a3rf$sme$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Wiosną widziałem w wielu szkółkach. Trochę jestem zdziwiony, że masz
> problem
> z kupnem...

Niestety w mojej okolicy nikt tego milka nie hoduje :/
A w W-wie byc moze szukalam juz za pozno :(

Pozdrawiam
Krutka

4. Data: 2005-06-22 08:15:17

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety w mojej okolicy nikt tego milka nie hoduje :/
> Pozdrawiam
> Krutka

Mieli go tutaj:
http://www.republika.pl/szejul/
ale to w mojej okolicy

a tutaj jest cały czas - sprzedaż wysyłkowa a firma godna polecenia:

http://www.kwietnik.com.pl/nt-bin/sklep.asp?rc=cwy

5. Data: 2005-06-22 08:45:02

Od: "Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a tutaj jest cały czas - sprzedaż wysyłkowa a firma godna polecenia:
>
> http://www.kwietnik.com.pl/nt-bin/sklep.asp?rc=cwy

Aha, jeśli tylko zamiast vernalis nie dostaniesz amurensis:-(
Trochę za bardzo te nasze bylinowe szkółki mylą odmiany i nawet gatunki,
przykłady mogę cytować - ostatnio zamiast Thalictrum flavum sprzedawali
Th.lucidum;-(

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2005-06-22 09:20:24

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> przykłady mogę cytować - ostatnio zamiast Thalictrum flavum sprzedawali
> Th.lucidum;-(
> Pozdrawiam, Basia.

A to nie dobrze. W takim razie jest jeszcze Tabaza i sępienie...

http://tabaza.sapijaszko.net/

7. Data: 2005-06-22 16:45:37

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Jun 2005 11:20:24 +0200, Rafał Wolski napisał(a):

> A to nie dobrze. W takim razie jest jeszcze Tabaza i sępienie...
>
> http://tabaza.sapijaszko.net/

Ano:)

Pozdrawiam
Marta
z wysępionym miłkiem:)

8. Data: 2005-06-23 07:03:51

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żyje on?
>
> Mam jeszcze kilka siewek, ale muszą podrosnąć.
> Krzysztof

Czy sposób na uzyskanie siewek to wielka tajemnica ? :))
Pozdrawiam, Krystyna

9. Data: 2005-06-23 07:11:05

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2005-06-23 07:36:10

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zielka wrote:

> Czy sposób na uzyskanie siewek to wielka tajemnica ? :))
czy tajemnica? chyba nie.
Wydawało mi się, że pomogłem im, rozsiewając niedojrzałe nasiona
wokół krzaczka, ale pod innymi krzaczkami też się pokazały siewki.
Pewnie to zasługa ubiegłego roku, lub zimy.
Siewki są uwidocznione w Tabazie.
Krzysztof

rów melioracyjny - czym obsadzić?
robactwo.. :(
Czy jukka doniczkowa przeżyje kwitnienie?
Monstera - rozmnazanie
Jak daleko od płotu mogę sadzić