Poszukuje plytek chodnikowych na sciezke do ogrodu

1. Data: 2002-05-25 14:04:45

Temat: Poszukuje plytek chodnikowych na sciezke do ogrodu
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie, Takie 35*35*5 i to z 200szt. Tylko nie szare, grafitowe lub
czerwone. Mieszkam w Skierniewicach czyli pomiedzy Warszawa a Lodzia. Gdyby
ktos cos wiedzial to prosze o kontakt.

Autor

2. Data: 2002-05-25 19:33:54

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie, Takie 35*35*5 i to z 200szt. Tylko nie szare, grafitowe lub
> czerwone.

Jeżeli czerwone to pewnie na jakiś chodnik przeciwpożarowy?
Nie rób tego błędu, który ja popełniłem.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2002-05-28 07:37:10

Od: aniab <a...@p...pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

W odcieniu beżowo-zółtym robione na płytę przypominającą kamień - na wierzchu
jest troche nierówności - takich zamierzonych coś na kształt odłupanego
kamienia. Mozna takie kupić chyba po 2,90zł w 3 gat lud drożej w pierwszym , w
Lublinie firma Stanex- ul. Chemiczna z tyłu za Makro.Wymiary o ile się nie myle
40x40x7
z pozdrówkami Aniab .
Podobno gdzieś w w okolicach Radomia również takowe można nabyc
z podrówkami Aniab

4. Data: 2002-05-28 10:28:15

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Również do nabycia w Castoramie.

E.

Użytkownik "aniab" <a...@p...pulawy.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 40x40x7
> z pozdrówkami Aniab .
> Podobno gdzieś w w okolicach Radomia również takowe można nabyc

dzisiaj
Pooglądajmy
oczyszczenie wody w oczku i kaskadzie
MOże OT - Covarum plustre L