Poszukuje "powaznego" szpitala do leczenia chorego na cukrzyce.

1. Data: 2001-07-25 10:04:32

Temat: Poszukuje "powaznego" szpitala do leczenia chorego na cukrzyce.
Od: "Piotr Jakacki" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
Pisze pierwszy raz na te grupe oraz nie mam wyksztalcenia medycznego, wiec p
rosze o wyrozumialosc.
Moj ojciec, rocznik 1933 jest chory na cukrzyce co najmniej od 20 lat. W tym
momencie przyjmuje dziennie 4 zastrzyki insuliny.
W zeszlym roku zostal amputowany drugi znaczy wskazujacy palec u nogi, z po
wodu urazu - stluczenia.
W tym roku.. sytuacja sie powtorzyla, uderzyl sie noga i w szpitalu usunieto
mu jeszcze jeden - srodkowy.
Zastosowano antybiotyki, najprawdopodobnie AUGMENTIN, na ktore najwidoczniej
ma alergie.
W poniedzialek, usunieto jeszcze jeden palec i co gorsze nie widac poprawy s
tanu.
Na calym ciele jest uczulenie, noga wyglada nieciekawie, opuchlizna - rany,
stan ogolny ok.
Po ostatniej amputacji rana nie zostala zaszyta.

A teraz konkrety.. poszukuje szpitala. najlepiej w woj. mazowieckim, ktory s
pecjalizowalby sie w leczeniu takich przypadkow.
Jak widze poczynania lokalnych lapiduchow, to mi rece opadaja. :((((
Reasumujac.. "STOPA CUKRZYKA", na chwile obecna 3 srodkowe palce amputowane,
na stopie rany wywolane alergia na antybiotyk.

BARDZO prosze o pomoc, w znalezieniu odpowiedniej placowki...
Czy w takim stanie inny szpital zechce przyjac pacjenta ???
Bede wdzieczny za wszelkie wskazowki...
Pozdrawiam z Ostroleki
Piotr +48 604 227 963

2. Data: 2001-07-25 19:44:50

Od: "Marek Szopa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalezc jakikolwiek szpital. ktory podejmie sie takiego leczenia b. trudno,
wiele miesiecy a moze lat, niestety przy zle kontrolowanej cukrzycy, stopa
cukrzycowa jest jednym z powiklan, niestety amputacje palcow to tylko male
piwo, to ze nie zaszyto rany to standard tak sie to leczy, co do alergii to
nalezaloby zwrocic uwage prowadzacemu lekarzowi na ten fakt, jako ze i tak
szuka pan innego szpitala niczym pan nie ryzykuje, stopy cukrzycowe
przynajmniej w tym kraju w opisywanym okresie choroby sa domena chirurgow.

3. Data: 2001-07-27 06:05:29

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam z Ostroleki
> Piotr +48 604 227 963
> Jeśli kochasz swojego ojca porozmawiaj z dr Przemysławem Palą
Częstochowa ul.Borelowskiego 11/10 tel.(0-34) 325-41-05.Proszę podzielić się
wynikami w leczeniu.zdzich

4. Data: 2001-07-30 07:23:07

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Częstochowa ul.Borelowskiego 11/10 tel.(0-34) 325-41-05.Proszę podzielić
się
> wynikami w leczeniu.zdzich

Z klawiatury mi to "wyjąłeś"... ;-)
Popieram, potwierdzam, znam osobiście przypadki pacjentów wyleczonych z
cukrzycy typu II.

"Jadarek" - Dariusz Kral

PS. Można się też skontaktować :
84-104 Jastrzębia Góra
ul.Bałtycka 15
tel. 0 58 6748047
fax.0 58 6748048

5. Data: 2001-07-30 07:25:39

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wynikami w leczeniu.zdzich

Z klawiatury mi to "wyjąłeś"... ;-)
Popieram, potwierdzam, znam osobiście przypadki pacjentów wyleczonych z

Arkadia
84-104 Jastrzębia Góra
ul.Bałtycka 15
tel. 0 58 6748047
fax.0 58 6748048

Lozko rehabilitacyjne - kupie
wyniki badań
Kasa chorych i szpital w Polica robia sobie jaja......
Wrastajacy paznokiec u nogi ?
Swinka morska - niewskazana dla dziewczynek?