Poszukuje schematow grzybow do haftu krzyzykowego

1. Data: 2005-10-16 18:53:03

Temat: Poszukuje schematow grzybow do haftu krzyzykowego
Od: "Jacek Krawczyk" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc;-)
Poszukuje schematow haftu krzyzykowego z motywami grzybow, najlepiej w
rozmiarach 15cm x 15cm lub w tych okolicach.
r...@g...pl

2. Data: 2005-10-16 19:04:26

Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc;-)
> Poszukuje schematow haftu krzyzykowego z motywami grzybow, najlepiej w
> rozmiarach 15cm x 15cm lub w tych okolicach.
> r...@g...pl

Może takie
http://www.xinyueszx.com/bbs/uploadimages/2005/05/20
05051506220353305.jpg
http://www.xinyueszx.com/bbs/uploadimages/2005/05/20
05051506300646023.jpg
http://www.xinyueszx.com/bbs/uploadimages/2005/05/20
05051506432162562.jpg
http://www.xinyueszx.com/bbs/uploadimages/2005/05/20
05051507194823923.rar

-----------
Pozdrawiam Iwa

3. Data: 2005-10-16 20:56:30

Od: "Ada " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://photo.163.com/openalbum.php?username=55qingfe
ng55&_dir=%2F10879353 i
na drugiej stronie

4. Data: 2005-10-18 23:02:50

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

może takie:
http://www.francaise1.narod.ru/muchrooms.htm

5. Data: 2005-10-19 06:15:18

Od: "zdzieba" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> r...@g...pl
>
> Dziewczyny, chyba nie warto się wysilać bo Kolega nie odpowiada, czy otrzymał
wzory czy nie, czy mu się podobają, czy nie itd.
pozdrawiam
zdzieba/w-wa/

6. Data: 2005-10-19 07:03:48

Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wzory czy nie, czy mu się podobają, czy nie itd.
> pozdrawiam
> zdzieba/w-wa/

Niezgodzę się z tobą że niewarto, weź pod uwagę że może kolega ma problemy z
dostępem do netu i może odezwać się za jakiś czas(wiem po sobie że nie zawsze
można natychmiast odpowiedzieć, jakiś czas temu miałam awarię kompa i też przez
tydzień byłam odcięta) a poza tym może komuś innemu też się przydadzą te wzorki
:)

-------------
Pozdrawiam Iwa

7. Data: 2005-11-05 10:11:10

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie "koledzy" zazwyczaj dziekuja po tygodniu hehehe,widocznie nie sa az tak
bardzo "zakrzyzykowani " jak kobietki ,no ale o rodzynki trzeba dbac.
Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata

WITAM! :))) i mam PROŚBĘ
[xxx]Vervaco-nowy katalog
FAQ- aktualizacja rankingu sklepów
/szydełko-burda?/ gdzie male serduszka i bombki???
FAQ pl.rec.robotki-reczne