Poszukuje wyników

1. Data: 2001-05-13 10:59:38

Temat: Poszukuje wyników
Od: "Andrzej Klódkowski" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozpoczal sie na dobre sezon lekkoatletyczny.
W kraju odbywa sie wiele mityngów, zawodów na szczeblu gminy, powiat,
województwa

Jesli maja Panstwo dostep do komunikatów z takich imprez chetnie umieszcze
je na stronie.

www.lekkoatletyka.hm.pl - Ogólnopolski serwis o lekkiej atletyce

--
Andrzej Klódkowski

Zostan redaktorem " serwisu " o lekkiej atletyce.
Czekamy na wszystkie artykuly i sugestie.
www.lekkoatletyka.hm.pl ; www.uksstart.republika.pl;
www.gimsmolnik.republika.pl

1. Data: 2001-05-15 14:42:18

Temat: Re: Poszukuje wyników
Od: Ola <o...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam oczywiscie moja stronke
www.kopnet.gliwice.pl/kometa
ale pewnie juz widziales komunikaty

Ola

1. Data: 2001-05-15 20:18:10

Od: "Andrzej Kłódkowski" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak. Pozwoliłem sobie na umieszczenie ich na stronie.
www.lekkoatletyka.hm.pl

--
Andrzej Kłódkowski

Zostań redaktorem " serwisu " o lekkiej atletyce.
Czekamy na wszystkie artykuły i sugestie.

Użytkownik "Ola" <o...@k...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> polecam oczywiscie moja stronke
> www.kopnet.gliwice.pl/kometa
> ale pewnie juz widziales komunikaty