Poszukuję wzorów xxx ze statkami na morzu

1. Data: 2003-09-05 10:39:34

Temat: Poszukuję wzorów xxx ze statkami na morzu
Od: "Gosia" <g...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Dawno się nie odzywałam, ale teraz po przerwie witam Was serdecznie i
pozdrawiam.
Powróciłam do krzyżyków i poszukuję schematów obrazów ze statkami na morzu
albo latarniami morskimi w ogóle wszystkiego co związane jest z morzem.
Najlepiej żeby były duże rozmiary, gdyż planuję stworzyć obraz który
zawiśnie w centralnym punkcie dużego pokoju, bo teraz ściana świeci pustką
:-( Będę wdzięczna za każdą pomoc. Jeszcze raz pozdrawiam i z góry dziękuję.

Gosia (Dąbrowa Górnicza)