Poszukukję-amerykańskie naleśniki puszyste

1. Data: 2004-11-24 17:00:12

Temat: Poszukukję-amerykańskie naleśniki puszyste
Od: "Anet" <a...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje dziecko choruje od jakiś dwóch miesięcy i poprosiło o te własnie
naleśniki (przepis zaginął). Jest super, niestety komputer padał a z nim
rteszta i pytam moze ktoś zna . Chciałabym zaspokoić chęć dziecka (niewiele
teraz jada).

Anet

1. Data: 2004-11-24 18:28:10

Temat: Re: Poszukukję-amerykańskie naleśniki puszyste
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Nov 2004 18:00:12 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Anet*, w
wiadomości news:<news:co2env$d0d$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> [...]
> rteszta i pytam moze ktoś zna . Chciałabym zaspokoić chęć dziecka (niewiele

watek z 21-02-2003 "dobre sniadanie (na slodko)

tzw amerykanskie nalesniki - maka, troche cukru, proszek do
pieczenia, soda - w malych ilosciach oba, jaja, miekkie maslo.
zmixowac to bardzo dokladnie, masa musi byc gesciejsza niz na
normalne nalesniki, bo lyzka mazna anlewac ladne kolka. smazyc z
obu stron na zloto - podnosza sie w smazeniu (proszek i soda),
podawac ulozone w stos, przekladane kawaleczkami masla, polane
syropem, najlepiej klonowym a przy boku = plasterki na chrupko
usmazonego bekonu

Pierz
K.T. - starannie opakowana

+ mleko jeszcze
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-11-24 18:36:29

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości

> tzw amerykanskie nalesniki - maka, troche cukru, proszek do
> pieczenia, soda - w malych ilosciach oba, jaja, miekkie maslo.

Ktoregos dnia i mojemu dziecieciu sie zachcialo takich plackow i...porazka.
Dlaczego wyszly takie be?
Niesmaczne i klapniete. Nie wiem gdzie popelnilam blad. Moze dlatego, ze
dalam tylko sode?

Pzdr.
Iwona

1. Data: 2004-11-25 06:05:30

Od: "rene" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i...porazka.
> Dlaczego wyszly takie be?
> Niesmaczne i klapniete. Nie wiem gdzie popelnilam blad. Moze dlatego, ze

pewnie dlatego, że robiłaś z naruralnych składników, a do tych
"amerykańskich" idzie filiżanka gotowego preparatu mącznego, jajko trochę
mleka i oleju i już
--
rene
"Pragnienie, motywacja i stawianie sobie celów - wszystko zaczyna się w

1. Data: 2004-11-25 08:13:47

Od: "Anet" <a...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i...porazka. Dlaczego wyszly takie be?
> Niesmaczne i klapniete. Nie wiem gdzie popelnilam blad. Moze dlatego, ze

Pogrzebałam w komputerze i znalazłam przepis, wklejam go poniżej. Ja je
robiłam wiele razy i za kazdym razem były pyszne. Moje dziecko jada je z
cukrem pudrem. Acha ja robie takie małe placuszki (4 na średniej wielkości
patelni, tak około łychka ciasta na jeden). Nieraz wkrajam jabłka, też
pycha. Dla mnie to chyba nawet smaczniejsze niz bez.

Puszyste pancakes

2 szklanki maki
2 lyzki cukru
2 jajka
szczypta soli
2 lyzki proszku do pieczenia
2 szklanki mleka
5 lyzek kwasnej smietany
4 lyzki roztopionego masla

Wymieszac suche skladniki w duzej misce. Rozbic jajka z mlekiem i smietana.
Dodac do suchych skladnikow mieszajac, dodac maslo i dobrze wymieszac.
Smazyc
na natluszczonej patelni, podawac cieple z syropem klonowym (moze byc
jakikolwiek slodki syrop, ktory lubisz).
Dobra miarka na jednego pancake to 1/4 szklanki, czyli okolo 4 lyzek. Ciasto
reguly nie jest slodkie, po podaje sie z czyms slodkim. Moja rodzina bardzo
lubi pancakes podane ze smazonymi jablkami zamiast syropu.

Anet

1. Data: 2004-11-25 11:35:34

Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje dziecko choruje od jakiś dwóch miesięcy i poprosiło o te własnie
> naleśniki (przepis zaginął).

Ja robie tak:
jajko + maka + troszke cukru + maslanka + soda oczyszczona

Proporcje na oko, tak zeby ciasto bylo dosc geste. Rozgrzewam patelnie (bez
tluszczu), zmniejszam dosc mocno ogien i lyzka nakladam placki ciasta (4 na
jeden raz), rosnie to dosc szybko, jak juz sie przyrumieni i delikatnie na
druga strone przekladam. Wazne jest, zeby patelnia nie byla zbyt goraca, bo
zacznie sie palic i nie urosnie puchate.

Smacznego
Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2004-11-25 12:19:37

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

i...porazka.
> Dlaczego wyszly takie be?
> Niesmaczne i klapniete. Nie wiem gdzie popelnilam blad. Moze dlatego, ze

Nie wiem, czy to Ci pomoze, ale jak chce puszyste nalesniki to zamiast mleka
dodaje mineralnej wody gazowanej i sa baaardzo puszyste.
Magda

1. Data: 2004-11-25 22:09:30

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anet" <a...@f...pl> napisał w wiadomości

> Pogrzebałam w komputerze i znalazłam przepis, wklejam go poniżej.

Dzieki:) Wyprobuje.

Iwona
/Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać./Cyceron
http://koty.wb.pl/galery9/galeria572.html

1. Data: 2004-11-26 14:17:00

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anet" <a...@f...pl> napisał w wiadomości

> Puszyste pancakes

Wlasnie sie smaza, ale ... moje nie sa puszyste:)
W smaku dobre, tylko bardzo plaskate. Dlaczego?

1. Data: 2004-11-26 14:54:45

Od: "Anet" <a...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie sie smaza, ale ... moje nie sa puszyste:)
> W smaku dobre, tylko bardzo plaskate. Dlaczego?
>
> --
> Pozdrawiam
> Iwona

Moje tez jakos specjalnie puszyste nie są. Mają coś około 5 mm grubości i w
porównaniu ze zwykłymi naleśnikami są grube. Moze jakby zrobić jeden na całą
średnią patelnię i nalac więcej ciasta to byłyby puszyste. Sama nie wiem.

Anet

160g kaszy manny
Noze kuchenne....
polecam tartę alzacką pascala