Potrawka.

1. Data: 2004-05-13 07:42:23

Temat: Potrawka.
Od: "Bernadeta Hołda \(Usuń z adresu co niepotrzebne\)" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktos podzieli się dobrym, sprawdzonym przepisem na potrawkę z kurczaka.
Benia

1. Data: 2004-05-13 08:06:56

Temat: Re: Potrawka.
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bernadeta Hołda (Usuń z adresu co niepotrzebne) wrote:
> Witam!
> Czy ktos podzieli się dobrym, sprawdzonym przepisem na potrawkę z kurczaka.

znam kilka sposobow na potrawki
to jeden z moich ulubionych:

http://tinyurl.com/2vh6l

wiku

1. Data: 2004-05-13 08:31:42

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> znam kilka sposobow na potrawki
> to jeden z moich ulubionych:
>
> http://tinyurl.com/2vh6l

ja robie prawie tak samo tylko dodaje jeszcze troche groszku zielonego i
dużo kopru i natki , mniam ...

--
Pozdrawiam Magda
GG 3424322

1. Data: 2004-05-13 13:48:27

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c7v8t6$12gq$1@arrakis.solutions.net.pl> Bernadeta Hołda \(Usuń z
adresu co niepotrzebne\) wrote:
> Witam!
> Czy ktos podzieli się dobrym, sprawdzonym przepisem na potrawkę z
> kurczaka. -- Pozdrawiam Benia

Co to ostatnio za moda tu się zrobiła na szukanie przepisów
"sprawdzonych"? Co to właściwie może znaczyć?

Władysław

1. Data: 2004-05-13 15:05:25

Od: wiku <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:
> Co to ostatnio za moda tu się zrobiła na szukanie przepisów
> "sprawdzonych"? Co to właściwie może znaczyć?

to chyba oczywiste :) sprawdzony znaczy wyprobowany osobiscie
tym sie rozni od przepisu znaleziono gdzies tam w sieci, ze jak ktos ci
go poda na grupie a cos bedzie nie tak, przynajmniej wiesz kogo zbesztac :)

wiku

1. Data: 2004-05-13 15:16:09

Od: "Jasti" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> Co to ostatnio za moda tu się zrobiła na szukanie przepisów
> "sprawdzonych"? Co to właściwie może znaczyć?

Myślę, że to może znaczyć nic innego jak przepis sprawdzony ;-) czyli taki,
który ktoś wykorzystał, potrawa udała się i smakowała co najważniejsze, więc
może go polecić z czystym sumieniem.
:-)))

pozdrowienia
Jasti

1. Data: 2004-05-13 15:58:29

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c802r5$2a7v$2@mamut.aster.pl> wiku wrote:

> [...]
> tym sie rozni od przepisu znaleziono gdzies tam w sieci, ze jak ktos
> ci go poda na grupie a cos bedzie nie tak, przynajmniej wiesz kogo

Chodzi o to, żeby znaleźć innego winnego jak się samemu nie umie
gotować ?

1. Data: 2004-05-13 15:59:29

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c803gf$l7u$1@atlantis.news.tpi.pl> Jasti wrote:

> [...]
> taki, który ktoś wykorzystał, potrawa udała się i smakowała co
> najważniejsze, więc może go polecić z czystym sumieniem.
A w takim razie przepisy nie sprawdzone?

Władysław

1. Data: 2004-05-13 16:05:33

Od: "Nixe" <n...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los pisze:

> A w takim razie przepisy nie sprawdzone?

Takie, które ktoś-kiedyś-gdzieś (najczęściej w wycinkach z 'Pani domu' czy
innego 'Naj')znalazł, ale nigdy nie wypróbowywał i w zasadzie nie wiadomo, co
z nich wyjdzie.

--
PozdrawiaM

1. Data: 2004-05-13 16:17:58

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@i...peel> napisał(a):

> Takie, które ktoś-kiedyś-gdzieś (najczęściej w wycinkach z 'Pani domu' czy
> innego 'Naj')znalazł, ale nigdy nie wypróbowywał i w zasadzie nie wiadomo,
> co z nich wyjdzie.

Kiepska to i niepewna miara polegać na opini kogoś kogo upodobań się nie zna
i to dobrze.
Ja lubię śledzie (słone) a niejednokrotnie tutaj były zachwalane takie po
szwedzku (cokolwiek to znaczy), których do ust bym nie włożył.

pozdr. Jerzy

gałka muszkatołowa
Pijany Izydor
Dzwonka łososia - co z nia dobrego zrobic?
Wino na wesele?
Co sadzicie o ...