Potrzebna pomoc!

1. Data: 2007-02-27 15:37:28

Temat: Potrzebna pomoc!
Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam. Jestem studentem III roku Społecznej Psychologii Klinicznej w
SWPS. Pilnie poszukuję osoby z Warszawy, która chciałaby porozmawiać
ze mną o dowolnym problemie z którym sobie nie radzi. Rozmowa będzie
całkowicie poufna, a jedyną osobą która ją odsłucha będzie dr Sonia
Geller.
Proszę o kontakt na adres p...@g...com, tel. 696 457 953
lub przez grono.net
Pozdrawiam
Paweł

2. Data: 2007-02-27 16:13:04

Temat: Re: Potrzebna pomoc!
Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Feb 2007 10:29:21 +0100, p...@g...com napisał(a):
[...]

Ja sie zgadzam.

--
przytule i obrzygam# 5793410

--> http://sukinkot.blox.pl <--

3. Data: 2007-02-27 16:27:25

Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Feb 2007 17:13:04 +0100, Sukin.Kot napisał(a):

> Ja sie zgadzam.

Pomysl nad tym czy na pewno chcesz mnie wkurwic. Na prawde zastanow sie
dobrze zanim wyslesz kolejnego posta spod mojego adresu.

4. Data: 2007-02-27 16:46:50

Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Feb 2007 17:27:25 +0100, Sukin.Kot napisał(a):

> Pomysl nad tym czy na pewno chcesz mnie wkurwic. Na prawde zastanow sie
> dobrze zanim wyslesz kolejnego posta spod mojego adresu.

hehehe, w sumie to teraz ja postanowilem sie zabawic.

pl.news.admin

5. Data: 2007-02-27 18:54:38

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lut, 17:46, "Sukin.Kot" <n...@C...com> wrote:

> hehehe, w sumie to teraz ja postanowilem sie zabawic.

Napisz lepiej gówniarzu kto z twoich kolegów na tej wynajętej przez
was stancji w Szczecinie, teraz spamuje grupy? Gnoje z alt.pl.zbluzgaj
postanowili "przejąć" wszystkie grupy poprzez zwyczajny chamski
trolling. Jesteście już namierzani przez znajomego z Tepsy. Jedno
lokum w Lesznie skąd pochodzisz, a drugie wynajęte w Szczecinie gdzie
studijesz, albo uczysz sie. Pewnie jest tam was wiecej, albo
najzwyczajniej edytujesz daty przmieszczając się od domu do stancji.

6. Data: 2007-02-27 18:56:41

Od: "luminal dreamer" <b...@a...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
studijesz, albo uczysz sie. Pewnie jest tam was wiecej, albo
najzwyczajniej edytujesz daty przmieszczając się od domu do stancji.<

sukin.kot to dzieciak jest - mieszka w lesznie, a nie w żadnym
szczecinie.

7. Data: 2007-02-27 19:20:54

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lut, 19:56, "luminal dreamer" <b...@a...xxx> wrote:
> Użytkownik <k...@g...pl> napisał w
> sukin.kot to dzieciak jest - mieszka w lesznie, a nie w żadnym
> szczecinie.

Tak, zgadza sie pochodzi z Leszna gdzie ma dom rodzinny. A robi
wszystkich w balona bo uczy się w Szczecinie i tam studenciaki/
uczniaki wynajmują mieszkanie gdzie jest neostrada. Nie wiadomo czy on
pisze, czy kolega z pokoju, czy manipuluje ustawieniami godziny co nie
jest trudne, że posty mają nieduży odstęp czasu.

8. Data: 2007-02-27 19:27:24

Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27 Feb 2007 11:20:54 -0800, k...@g...pl napisał(a):

> [...]
> pisze, czy kolega z pokoju, czy manipuluje ustawieniami godziny co nie
> jest trudne, że posty mają nieduży odstęp czasu.

No to mnie rozszyfrowales a twoj kolega z tepsy jest debesciakiem. Nalezy
mu sie szacunek.

heheheheheheheheheh!

9. Data: 2007-02-27 20:24:15

Od: "luminal dreamer" <b...@a...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
s.com...
> [...]
pisze, czy kolega z pokoju, czy manipuluje ustawieniami godziny co nie
jest trudne, że posty mają nieduży odstęp czasu.<

uczy się w lesznie, to jakiś nastoletni gimbus. ze szczcina widocznie
pisze kto inny, albo sukin.kot przez proxy, ale wydaje mi się to mało
prawdopodobne.

10. Data: 2007-02-27 20:35:48

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lut, 21:24, "luminal dreamer" <b...@a...xxx> wrote:

> uczy się w lesznie, to jakiś nastoletni gimbus. ze szczcina widocznie
> pisze kto inny, albo sukin.kot przez proxy, ale wydaje mi się to mało
> prawdopodobne.

Sęk w tym że informacja jest sprawdzona przez pracownika TPSA. Oprocz
numeru ip ktory sie róznił w Szczecinie i Lesznie, zidentyfikowane
cechy komputera i oprogramowania. Krotko mowiąc rózne hosta, ten sam
komputer w Szczecinie i Lesznie. Po prostu wziął pare razy peceta ze
sobą z domu.
Gówniarz uczy się w Szczecinie od wrzesnia. Skargi na niego są ciągle,
ale żeby telekomunikacja wypowiedziała umowe na świadczenie usługi
Neostrada trzeba naprawde wiele.

Ocena prawdomówności po spojrzeniu
Plonkujemy!
Jaka tu piękna przenikliwa cisza...nam nastała!
Za bardzo eTatku...?