Potrzebna pomoc!

11. Data: 2007-02-27 21:00:51

Temat: Re: Potrzebna pomoc!
Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27 Feb 2007 12:35:48 -0800, k...@g...pl napisał(a):

> Sęk w tym że informacja jest sprawdzona przez pracownika TPSA. Oprocz
> numeru ip ktory sie róznił w Szczecinie i Lesznie, zidentyfikowane
> cechy komputera i oprogramowania. Krotko mowiąc rózne hosta, ten sam
> komputer w Szczecinie i Lesznie. Po prostu wziął pare razy peceta ze
> sobą z domu.
> Gówniarz uczy się w Szczecinie od wrzesnia. Skargi na niego są ciągle,
> ale żeby telekomunikacja wypowiedziała umowe na świadczenie usługi
> Neostrada trzeba naprawde wiele.

Poba mi sie to, Ja zapierdalajacy do szczecina tylko po to, zeby wyslac
jakiegos posta. Nawet sam pomysl mi sie podoba. I jeszcze student w wieku
17 lat. Dobrze ci idzie osmieszanie sie.

--
przytule i obrzygam# 5793410

--> http://sukinkot.blox.pl <--

12. Data: 2007-02-27 21:06:31

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lut, 22:00, "Sukin.Kot" <n...@C...com> wrote:
> [...]

> jakiegos posta. Nawet sam pomysl mi sie podoba. I jeszcze student w wieku
> 17 lat. Dobrze ci idzie osmieszanie sie.

Napisz coś jeszcze o sobie. Łatwiej będzie ciebie namierzyć i zgłosić
odpowiednim instytucjom twoje popisy.

13. Data: 2007-02-27 21:07:44

Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27 Feb 2007 13:06:31 -0800, k...@g...pl napisał(a):

> Napisz coś jeszcze o sobie. Łatwiej będzie ciebie namierzyć i zgłosić
> odpowiednim instytucjom twoje popisy.

Spoko - dlaczego insynuujesz to dopiero kiedy na ciebie nakapowalem?

EOT

14. Data: 2007-02-27 21:14:31

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lut, 22:07, "Sukin.Kot" <n...@C...com> wrote:
> Dnia 27 Feb 2007 13:06:31 -0800, k...@g...pl napisał(a):

> Spoko - dlaczego insynuujesz to dopiero kiedy na ciebie nakapowalem?

Co prosze? Lepiej się uspokój i ogranicz swoją twórczość do
alt.pl.bluzgacz. Podszywanie się pod innych, trolling i ubliżanie
ludziom prędzej czy poźniej skończy się dla ciebie konsekwencjami
prawnymi. Radzę ci przestać trolować na pl.misc.samochody,
pl.misc.kolej, pl.rec.uroda i kilku większych grupach bo ludzie
stamtąd już zbiorowo na ciebie piszą skargi. Prędzej czy poźniej żarty
się dla ciebie Tomku skończą.

15. Data: 2007-02-28 09:47:01

Od: "luminal dreamer" <b...@a...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
>Sęk w tym że informacja jest sprawdzona przez pracownika TPSA. <

widocznie ten twój pracownik jest idiotą (tak, panie pracowniku! jest
pan idiotą i lamerem!), albo robi sobie z ciebie jaja. :) pewnie puścił
bączka z kleksem i musi się na kimś odegrać.

> [...]
Gówniarz uczy się w Szczecinie od wrzesnia. Skargi na niego są ciągle,
ale żeby telekomunikacja wypowiedziała umowe na świadczenie usługi

blablabla, jak grochem o ścianę. kotek, byłeś ty w ogóle kiedyś w
szczecinie? no naprawdę, jak wy ubecy musicie już kablować to kablujcie
z sensem - tomeczek mieszka w lesznie i stamtąd pisze. te posty ze
szczecina to albo ktoś się podszywa, albo twój przyjaciel sie pomylił.

16. Data: 2007-02-28 13:06:20

Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Feb 2007 10:47:01 +0100, luminal dreamer napisał(a):

> blablabla, jak grochem o ścianę. kotek, byłeś ty w ogóle kiedyś w
> szczecinie? .

Do Szczecina tylko jezdze po to by jego matka nie musiala mi plakac do
slochawki i mowic jaka to ona niewyjebana... To jade i ja jebie, mlotkiem,
kilofem.... czym ta suka chce.

--
przytule i obrzygam# 5793410

--> http://sukinkot.blox.pl <--

Ocena prawdomówności po spojrzeniu
Plonkujemy!
Jaka tu piękna przenikliwa cisza...nam nastała!
Za bardzo eTatku...?