Potrzebuje przepis na sos czosnkowy

1. Data: 2009-12-11 15:43:22

Temat: Potrzebuje przepis na sos czosnkowy
Od: "MarcinG" <M...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze o podanie jakiegos smacznego przepisu na sos tak aby zaskoczyc
zone.

2. Data: 2009-12-11 18:08:40

Temat: Re: Potrzebuje przepis na sos czosnkowy
Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

MarcinG pisze:
> Bardzo prosze o podanie jakiegos smacznego przepisu na sos tak aby zaskoczyc
> zone.

Sos czosnkowo-ziołowy:
o 200 gram śmietany (Pół dużego opakowania)
o 2 czubate łyżki majonezu dekoracyjnego
o Szczypta suszonej bazylii (lub 6-7 posiekanych świeżych listków)
o Łyżeczka majeranku
o Łyżeczka oregano
o Łyżeczka soli
o 2 płaskie łyżeczki cukru
o 4 duże ząbki czosnku

Mieszamy dokładnie śmietanę z majonezem, aż znikną wszystkie grudki, dodajemy
bazylię, sól, cukier i
przeciśnięte przez praskę ząbki czosnku, tak przygotowany sos odstawiamy do lodówki,
żeby się
przegryzło, pełnie smaku uzyskuje po około 10 minutach. Pasuje do dań gorących, w tym
pizzy,
smażonej ryby, na kanapki lub do wszelkiej maści sałatek.

--
www.blog.vcore.pl o Blog prywatny

www.webprogress.com.pl o WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

3. Data: 2009-12-12 02:52:49

Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

vcore pisze:
> [...]
> smaku uzyskuje po około 10 minutach. Pasuje do dań gorących, w tym
> pizzy, smażonej ryby, na kanapki lub do wszelkiej maści sałatek.

Babol się wkradł, oczywiście nie łyżeczka soli tylko spora szczypta - mam nadzieje że
jeszcze nie
zrobiłeś :-)

4. Data: 2009-12-13 13:10:46

Od: "MarcinG" <M...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje sos był wysmienity

5. Data: 2009-12-14 07:19:48

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> smaku uzyskuje po około 10 minutach. Pasuje do dań gorących, w tym pizzy,
> smażonej ryby, na kanapki lub do wszelkiej maści sałatek.

do salatek polecam sos smietanowo-jogurtowo- majonezowy o smaku czosnkowym.
1:1:1 smietana (gesta, raczej slodka niz kwasna), : jogurt (moze buyc
grecki, gestszy o bardziej specyficznym i intensywnym smaku) : jogurt.
do tego 2 zabki czosnku (zaleznie od potrzebnej ilosci sosu moze byc i 3,
byle nie przesadzic), odrobina soli, pieprz (ja czesto stosuje pieprz bialy,
ale zona woli czarny, oczywiscie swiezo mielony).
Zmieszac, zostawic na minimum 15 minut zeby sie smaki "przegrzyzly", dodawac
do salatek. Stosuje do salatki greckiej, do salaty z pomidorem i temu
podobnych salatek.

6. Data: 2010-02-04 12:52:54

Od: -=Elwood=- <elwood@[usun]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-12-13 14:10, MarcinG pisze:
> dziekuje sos by? wysmienity

Który??

--
-=Elwood=-

Our Knowledge Is Our Power

bigos z miodem?
noże kuchenne
Salatka z ryzem, czerwona- co to moze byc?
tk
Kiełbasa biała - Poznań